Nem vettem személyesre, csak válaszoltam:
Erről is írtam korábban.
Semmit nem derít ki egy szerver replay. Nem ugyan azt látja a kliens mint amit a szerver rögzít.
Így nem meghatározható melyik a hiteles. Nekik az, de a játékos nem a szerver kép alapján játszik. Hiába látod a szerverképen a pusztában álló kárművet ha a saját monitoron nem jelenik meg. lehet bármitől, sosem derül ki.
A kismillió játékmechanika ami a legtöbb problémát okozza.
Erről is írtam korábban. Erre kellene költeni, nem teleszórni járművekkel. Persze kell a pénz, megértem.
A törött pajzs azt jelöli, aki spawnvédelmes játékost lő:
Köszönöm! Eddig csak a levegőből láttam , de onnan minden helyen feltűnik. A spotolás is, képes a map szélén megjelenni a holt zónába.
A sptolt játékos spotja a földi jármű távcsövében a második megjelenés után eltűnik.
Állandóan váltogatni kell a nézetet, hogy nem veszítsem szem elől. Másnál is így van?
Lehet csak nálam léteznek ezek az anomáliák, lehet én értem félre.
#16472wednesday
Ezt számtalanszor le teszteltük. Ugyan az a jármű egyforma állapotba, képzettebb legénységgel, lassabban haladt, de több km-t mutatott egymás mögött haladva.
De lehet a hátul haladó gyorsabb a szélárnyékba
Lehet a talaj eltérésére hivatkozni, de felesleges
Mikor az aszfalton belesüllyed a tank, vagy a gumikerekes jármű..