War Thunder - MMO Combat Game - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


KROK640
(veterán)
Blog

Pontosan, ugyanezeket szoktam én is tapasztalni. Általában lehozom a feladatokat, de sokkal több meccsből és időből mint az szükséges lenne. És én is azt érzem, hogy mintha direkt ellenem lenne a rendszer. És pontosan ezért érzem barátságtalannak a rendszert, hogy ilyesmikkel húzza a játékos idegeit. Ezek teljesen elszokták venni a kedvemet az egésztől, ezért nem csinálok már eventet sem. Nem szeretem mikor egymás után dobál be olyan csatákba ahol esélyem sincs előrehaladni.

Ma mi volt? Csatarepülővel szedjek ki 28 földit. Mit gondolsz hány frontline-t adott be? egyet sem. Ellenben lehetett 3-4-essével dominaton-ben szedegetni 7-8 csatán keresztül.

Vagy ahogy írtad és írtam : ha bázist kell kiszórni, akkor X db olyan meccset is bedob ahol esélyed sincs.
Szerintem pont úgy lenne barátságos a játék, ha figyelné, hogyha pl bomberek vannak túlsúlyban a presetben és a feladat is ilyesmi, akkor pont hogy frontline, légicsapás ilyesmiket dobáljon be. Ahogy egy normális játéknak kellene.

És a mintád is nagyon hasonló : Elkezdesz egy feladatot, az elején kicsit megszalad, hogy azt mondd : ha már eddig eljutottam lehozom. Utána kegyetlenül lelassul az egész, amikor számosságra a felénél jársz, időben még csak a 20%-nál, majd mikor már teljesen üvegre tesz, akkor jön egy meccs ahol bőségesen túl is lősz a célon (pl kell 2 kill de csinálsz 9-et a meccs végéig)

üzenetek