üzenetek

hozzászólások


f(x)=exp(x)
(őstag)
Blog

Jó cikk, köszi! :R
Az elején azt hittem, hogy a becsültnél nagyobb visszaesés fog bekövetkezni, de látom tévedtem...


abridabri
(veterán)

Koszonjuk ,hianypotlo alapos teszt :R


d@vee
(őstag)
Blog

Köszi az érdekes cikket :) Én is nagyobb visszaesésre számítottam 25%-nál, így meglepődtem. A Crysis 3-nál meg nekem épp ellenkező a tapasztalatom, nekem a Cpu-t nyúzta nagyon, ellenben a vga-hoz alig nyúlt hozzá.


Romvr
(őstag)
Blog

Ahogy látom a profilodban neked i3-as-od van. Emlékeim szerint már az első résznél is 4 magos processzor volt az ajánlott, ha minden igaz Core 2 Quad Q6600. Szerintem azért izzad nagyon az a két mag... CPU limitbe futottál bele.


Callisto
(őstag)

Márpedig éppen az a logikus, hogy kisebb a vissza esés. Hiszen AI, fizika, látható tárgyak, háromszögek, árnyékok stb. számítása független a felbontástól. Ami befolyásolja a visszaesést az legnagyobb részt a fillrate.


muchacoado
(aktív tag)

Hmmm Lehet hogy monitort kell vegyek??? :Y


f(x)=exp(x)
(őstag)
Blog

Jó persze, így visszagondolva természetes. De azt lehet hallani mindenhol, hogy a kijelző felbomtásától mennyire vissza tud esni ez meg az.


Bluerainbow
(Közösségépítő)
Blog

Gratulálok a cikkhez és a monitorhoz is. Én kb 1 éve váltottam erre a felbontásra LG 34UM65. Egy dolog a gond vele , rengeteg játék nem támogatja ezt a felbontást. Sok játéknál trükközni kell , de van olyan is ahol el kell fogadni , hogy nem megy. ilyen pl. a Mass Effect 1-2, A másik gond a weboldalak. Sok weboldal középen van ami jónak mondható , de van amelyik a bal oldalt jelenik meg. A windows 10-es játékok egy része pedig szétesik , vagy fullscreenben lefagy. pl Asphalt 8 , Minion Rush. Viszont grafikai és videószerkesztő szoftvereknél verhetetlen. Adobe , corel , Cyberlink. Aki kipróbálta tudja mire gondolok. Ja és + egy dolog...ha a gépedre van kötve egy másik kijelző , pl. tv , ami mondjuk full hd , hát az szivás , ott is trükközni kell. Ha klónozod akkor az ultra wide ugrik , ha kiterjeszted akkor ok , de akkor ugye nem ugyanaz a tartalom a két kijelzőn.


Romvr
(őstag)
Blog

"Gratulálok a cikkhez és a monitorhoz is"
Köszönöm! :R
Bár nem lett olyan részletes és szerteágazó mint terveztem, de már ez is képes volt megmutatni az eltéréseket.

"rengeteg játék nem támogatja ezt a felbontást. Sok játéknál trükközni kell , de van olyan is ahol el kell fogadni , hogy nem megy. ilyen pl. a Mass Effect 1-2,"

Ennyire nem mentem vissza az időben. A régi játékokat én amúgy is ablakosban játszom, mert van ami már a 16:9-et sem támogatja normálisan. Amivel játszom az eddig kiállta a tűzkeresztséget és vélhetően a jövőben megjelenő játékoknak már nem lesz idegen ez a felbontás.

Ami még tetszik a monitorban hogy félképernyőre húzva is minden ablak használható marad. Böngészés, word-excel, fájlkezelők, ftp, remote desktop...stb. Lényegében kis kompromisszummal kiváltott két képernyőt nálam (Régi monitorom + TV)


bit_bro
(tag)

Az összehasonlítás nem rossz, de az 1920 - ról a 2560-ra váltás nem 25, hanem 33.3 %-nyi pixelszám növekedéssel jár...


saelin
(veterán)

Filmezni milyen egy ilyen monitoron?


Romvr
(őstag)
Blog

Az olyan filmek amik elve 21:9-ben lettek felvéve azok tökéletesek. De 16:9-es filmek már kevésbé a két fekete csík miatt az oldalán.


Romvr
(őstag)
Blog

Igazad van. Rosszul számoltam, véletlen az UltraWide-hoz mértem a több pixelt, nem az FHD-hoz. Úgy 25 jött ki, így viszont már 33% valóban.

Mindjárt javítom a cikkben

[ Szerkesztve ]


bit_bro
(tag)

Köszönöm :)


tailor74
(őstag)

Köszi, érdekes volt. :K


pomorski
(őstag)

Érdekes volt a teszt, hálás köszönet érte!


bozont
(veterán)
Blog

Jó kis írás. Én is nemrég váltottam felfelé, de 24" 1920x1200-ról 27" 2560x1440-re. A tesztelést nem is erőltettem, a 270X már nem erre a felbontásra való. Mondjuk a régebbi játékokat így is szépen viszi, pl Batman - AA megy 90fps körül.
Én is a 480-at várom mit hoz ekkora felbontáson, remélem nem kell a Vega-ra várni.


gbors
(nagyúr)
Blog

Jó lett a cikk, viszont a %-os konkluzió kicsit félrevisz. A pixelek számában %os növekedést nézel, viszont az FPSben csökkenést, így nem tudnak találkozni. 33% növekedés a másik irányból 25% csökkenésnek felel meg, ez az elméleti max., amit mérhetsz.


Kisgépkezelő
(senior tag)

Rengeteg régi játék működik tökéletesen widescreenben egy kis .cfg trükközgetéssel, vagy modolva. Én ezen az oldalon: http://www.wsgf.org/ szoktam utánanézni. Az említett Mass effectekhez 4k, és eyefinity hacket is találtam ott, bár nem tudom, hogy működnek e, de sok más játékhoz találtam már ott megoldást.


daneeeeee
(aktív tag)
Blog

Köszönjük a cikket!

21:9 képarányon játszóknak két kötelező program: Widescreen fixer és Flawless Widescreen

Mindkét program ingyenesen letölthető és jó pár régebbi játék 21:9-es futtatásához nyújt megoldást, többek között a Mass Effect 1-2-höz is.

[ Szerkesztve ]

üzenetek