üzenetek

hozzászólások


#56573440
(nagyúr)
Blog

én pont a terepen kívüli felhasználását kérdőjeleztem meg. asszem már az elejétől. fékető szempontjából pont a másik véglet városban, oda egy jobb v is bőven elég. de mint írtam legtöbbször jobban lehet egy szituból városban kijönni ha a kormányt használod, és nem a féket.

a szervizelhetőség és egyéb gondokat meg asszem a hegyre hoztam fel, városban elég életidegen hogy valami széttépje a csövezést.

az meg jó hogy szerinted jobban adagolható, de kb ugyanannál a guminál a bowdenes és olajos változat között ennyi is a különbség, mert adott tapadófelületet ugyanúgy elblokkol mindkettő ha csumára húzod, a hegyen kívül meg annyira nem kell precíznek lenni a fékerő adagolásában... fel lehet tenni és lehet mondani hogy ez jó, sőt a dh-s meg a trialos haverok is erre voksolnak. csak ha nem dh-zol vele agresszívan, vagy nem ugrálsz, akkor mi van? és maradjunk abban hogy se a telód, se a merev hátsó vázad nem enged elvetemült dh-s vonalakra következtetni, az áttételezésed pedig a második variációt üti ki.

értem én hogy szerinted jó, csak fogd fel hogy mások tapasztalata és személyes véleménye szerint hót fölösleges. ez annyira nem nehéz. én megértem hogy ez neked valamiért kell, én itt be is fejeztem.
igen én is érzem a különbséget. mint írtam olajos volt alapból a gép, amikor bowdenre váltottam döntött gyors kanyarokban rendesen lassultam, mert nem tudtam úgy adagolni ahogy kellett volna, mai napig nem tudom. viszont egyenesekben, a városban hazafele, soha nem volt emiatt egy fikarcnyi gondom sem. nem versenyzek, nekem ez csak hobbi, innentől én nem fogok még egyszer olajra váltani

csak egy utsó példa hogy értsd. a ferrari 340 el is tud menni a Disco meg felmászik olyan hegyekre ahova más négykerekű nem, a dugóban viszont ugyanúgy állnak mint a trabi. ha nem ott használod azt az eszközt ahova tervezték, akkor szinte az összes előnyöd elveszted amit adhat.

üzenetek