üzenetek

hozzászólások


twollah
(nagyúr)

Ez tetszett.
Majdnem elmosolyodtam a szosszenet olvasasa kozben.
Ritka egy cinikus ember vagy ezekkel a kommentekkel.

"ÉS itt nem lesz áram este nyolctól..." ez volt a csucspont.


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

amúgy tényleg lenyomták az áramot...

állítólag.. :U

Ha sikerült egy mosolykezdeményezetet az arcodra csalnom, akkor már megérte megírni.. :K


Bögre
(aktív tag)

Jót derültem, köszönöm. :R


CSorBA
(őstag)
Blog

Hát az biztos, én is jót nevettem rajta :D
Pár kanna olaj... , meg a Duna a tengerig :DDD
grat.


tildy
(nagyúr)
Blog

Gonoszkodás on:
Nmaost akkor helpdeszk vagy servicedesk?
Gonoszkodás off

Na végoig angolul nyomtad? Nem vagy poiskóta. Jaj de örülök neki, hogy végre nem kell ezt csinálnom. Nem irigyellek, cseppet sem.
Szegénykém :(
Komolyan te mi a ló.. izét keresel SD-n? Lenne neked jobb helyed is.

[ Szerkesztve ]


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

gonoszkodás on:
hivatalosan SD, de oly mindegy... :DDD
gonoszkodás off

angolul, de szívesebben üvöltöttem volna már magyarul, h "nem érted Te állat, nem kell a csokid!" :DDD


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Lekepcsolta valaki az áramot ? :DDD

Tanulj meg kérdezni ! :U

Minden ...úzer, aki felhív most éppen ideges, ezért nem gondol arra sem, ami nyilvánvaló. Alapvető dolgok a leggyakoribb hibák általában. Konnektor, áram, kábel....és a macskát NEM szárítjuk mikróban. Az elhíresült történet óta már semmin sem csodálkozom. A frissen vett fényképezőgépem használati utasításai ilyesmikkel kezdődnek:
- ne ejtse le a földre
- ha kigyullad a gép, húzza ki a konnektorból, vagy vegye ki az elemeket
stb. :O :O :O


twollah
(nagyúr)

Ez a hulye amcsiknak van akik olyan egyszeru dolgok miatt is perelnek, hogy pl.:
- a cigi tudorakot okoz, de ez nem volt rairva a cigis dobozra.
- a kes eles es elvaghatjak vele magukat.
- stb
- stb
- stb


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Hipochondereknek ideális hely ez az Ámerika.... :U :K

Megsértődni nem ér....


ipavlidu!
(tag)
Blog

Amit ezalatt a cikk alatt ereztem, hat hogyismondjam. A legegyszerubb talan ugy, hogy a linkelt tancolo-szalonnas flash tudna leginkabb kifejezni. :D

mod: Nem irigykettel kicsit csavokankra, hogy pont Dubai-bol hiv? Biztos uszkalt az 50 cent-esekbe mind Dagobert bacsi. :)

[ Szerkesztve ]


twollah
(nagyúr)

Nem vagyok hipochonder.


twollah
(nagyúr)

Euro vagy Dollar Centesekben?


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

De csak mert nincs ott víz.... :K


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Örömmel olvasom. :K


ipavlidu!
(tag)
Blog

Hatoize. Na most megfogtal. Legyen dollar. Dagobert es az egesz bagazs amerikai nem? Vagy talan eppen dan?


twollah
(nagyúr)

A Dollar jelenleg szart sem er az Eurohoz kepest.


chriscc
(csendes tag)
Blog

Hát énis átérzem a helyzeted a kínai és arab kollegáinkkal... :D Kitartás. Én egy telefont már eltörtem :D


kripta
(csendes tag)

Jó írás tetszett :DD :C


bbazsy
(őstag)

"Már gondolkodtam, ha már több, mint két órát beszélgettünk ma, elhívom sörözni, ismerjük má' jobban meg egymást, a Duna úgyis elviszi a holttestét a Fekete-tengerig..."

Te se vagy beteg.. :D:D:R

[ Szerkesztve ]


Bubu79
(addikt)
Blog

Olvasván a szösszenetedet, egyetlen gondolat jutott fejembe - miszerint hiánypótlóként ideje lenne minden rendszerbe beszúrni az egyetlen hibajelentő mondatot, ami kimaradt belőlük: "General failure - please replace User!" :DDD

Nem irigyellek - de nézd az élet napos oldalát...
Az őszüléssel már jó nyomon jársz - mire meglesz a korod és a családi állapotod is hozzá, szórakoztathatod az unokáidat is a felcsipegetett anekdotákkal, melyek minden bizonnyal széles mosolyt csalnak majd a felnövekvő IT professional nemzedék orcájára :DDD


DarkByte
(addikt)
Blog

"Helló, IT.. próbálta már kikapcsolni, bekapcsolni?" ;]

(apropó nem tudja valaki hogy az IT Crowd-ot folytatni fogják-e? ez a 12 rész elég kevés. Gondolom az írói sztrájk tesz be ennek is. :( )

Jó kis írás! (bár jónéhány mozaikszóval nem vagyok tisztában hogy mit is takar. :B) Ilyenkor szokott az ember 2 évet hirtelen öregedni. :D

[ Szerkesztve ]


troller
(senior tag)

Ja és ráadásul jó eséllyel meg is nyerik a pert, hiszen az se volt a leírásban, hogy a júzernek gondolkodnia is kellene felhasználás közben. :DD


#54715584
(nagyúr)
Blog

amikor azt irtad, hogy emea, azt hittem egy helyen dolgozunk, de kesobb rajottem, hogy ez egy altalanos mozaikszo :D


Tim82
(nagyúr)
Blog

Bolondember: hosszú, ősz hajszálak? így fogsz kinézni, mire viszek Neked filmeket? :DDD (nem, nem fogom elhúzni az aggkorodra... ;) )


Carsee
(tag)

Én is bolondember "cégénél" dolgozom és hála az égnek a mi SD-nk is a negyediken van.(Én egy másik csoportban dolgozom) Így a rosszul logolt jegyeket nem kell dispatch-elni elég csak felszólni communicatoron vagy simán felhívni.
De tényleg durva lehet az SD. Én tuti nem bírnám. Respect


azbest
(félisten)
Blog


hasonlít? ;]


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Hát előbb-utóbb fog... :K :K :K


30z.Samu
(félisten)

Jó volt az írás, 1-2 beszóláson jót derültem! :DD

Várom a folytatást! ;)


x64
(aktív tag)

Én is dolgoztam helpdesken rövid ideig, nem irigyellek.
Magyar állami hivatalnál voltam, ahol nem sokkal előtte vezettek be egy teljesen új informatikai rendszert, amihez országszerte VPN-en kellett az ügyfeleknek csatlakozni. A szerverkapacitást alulméretezték. Volt, hogy fél napig is állt a rendszer...

Ilyen állásra csak birkatürelmű embereknek szabad menni, mert más igen rövid idő alatt kikészül...


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

még nem, de még 2-3 ilyen hívás és meglesz... :Y


Rickenstein
(senior tag)

Legalább megfizetik a melót?


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

hát mihez képest?

nem panaszkodok, bár ilyen hívások után elgondolkodik az ember, h tényleg-e... :DDD


biker
(nagyúr)
Blog

milyen 12??? nekem 6-ig van meg, kérem a linket a 7-12-höz :)


Zewa
(senior tag)

Én tutti leraktam volna vagy megoldottam volna hogy megszakadjon a vonal... :U :)
Ne panaszkodj Rafi mert legalább nem unod magad. /A szallag melleti monoton robotmunkánál azért jobb./ :U


Shadows
(senior tag)

Akkor hívjam vissza este 8 magasságában...

jó story :C


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

köszi! :R

elvileg javítva!


dokesz007
(aktív tag)

Eszméletlen, a

"Már gondolkodtam, ha már több, mint két órát beszélgettünk ma, elhívom sörözni, ismerjük má' jobban meg egymást, a Duna úgyis elviszi a holttestét a Fekete-tengerig..."

mondatnál, nálam is lekapcsolták az áramot....

(bár látszik,h felindulásból írtad, legközelebb olvasd át még 1x)...

még sok ilyet kérünk az arcunkba :R :R


RAMb0
(tag)

Nekem abszolute sikerült.. ugyanis hasonló környezetben dolgozom egy internetszolgáltatónál, csak nem HD-s, hanem Lemondás kezelés, ügyfélmegtartás és megrendelés menüpontban. Meg néha reklamációt is kezelek. :D Na azok sem piskóták. :D

Jó sztori! Az emeletes is jó volt. :D


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

gyerekek, nem azért, de elég egyszerűek vagytok. ha nem tetszik a call centerek és hasonló cégek világa, nem kell ott dolgozni. ha meg ott dolgoztok, akkor ne fikázzátok már ennyire prosztó módon. azért kapjátok a fizetéseteket, hogy az ÜGYFELEKET TÁMOGASSÁTOK. ha ez túl patetikus, akkor abba is gondoljatok bele, hogyha ők annyira rohadtul értenének az IT-hoz, akkor ti marhára nem kellenétek a munkáltatótoknak, mert nem lenne hívás meg email és mehetnétek vissza a balettbe ugrálni.
amúgy meg nem mondta senki, hogy a cég nevét és az ügyfélét főleg nem blogoljuk ki, mert még valaki elolvassa a főnökség közül és seggberúg?


tildy
(nagyúr)
Blog

Hát én abba is hagytama szervízdeszkát. kell a rancnak, hogy hülyeségekkel zaklassák az embert.
Még akkor is ha pénzt kap érte.

Egyébként olyna esetben meg jogosan van ki az ember, ha valamit elmond, de:
-az ügyél még így is okosabb akar lenni (akkor minek hívta a helpdesket ha ő is tudja?)
-vagy nem zat csinálja, amit kér az ember tőle
- volt már ugyanilyen problémája, amit közösen megoldott vele a hd, erre mit csinál? n+1jére is a hülyeséget kérdezi.(tipikus eset: hogy lehet magyar billről anfgolra váltani és vissza? )

Egy normál callcenteres mennyit is kap? ~100-110 körül nettóban? Egy helpdeskes kicsivel fölötte.
Oké, azt mondod nem kell ott dolgozni, de bolondemebrt ismerve nem hinném, hogy nomál user, normálisan kérdezve és viselkedve így kiborítaná.

[ Szerkesztve ]


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

pont ez a lényeg. azért vagy ott, hogy segíts neki és kibírd a hülyeségeit, ahogy (elvileg) gyerekkorunkban a szüleink meg a tanárok is kibírták a mi hülyeségeinket. erre persze nem mindenki képes, te még a legkorrektebb megoldást választottad. nem akarok valami térítőszöveget nyomni, de sztem kicsit erős a munkádat úgy felfogni, hogy az ügyfél hülyeségekkel zaklat. ő adja a pénzt neked, ha közvetve is és szerintem ez egy nagyon téves felfogás, pont ugyanaz, mint amikor bemész a BKV pénztárba bérletet venni és bunkó a pénztárosnő, nem tud visszaadni, nem segítőkész, udvariatlan és még a szája is büdös. persze ha veled csinálnák ezt, akkor észrevennéd, hol a hiba (lásd pl a homáron a sok sértődöttet).


Tim82
(nagyúr)
Blog

megkérdezhetem, hogy Te melóztál már ilyen munkakörben?


tildy
(nagyúr)
Blog

Engem szerettek hívni a userek, mert mentem és segítettem nekik, nomeg általában mosolyogtam (lokál helpdesk voltunk) .Node voltak kemény esetek nálunk is...

A sokakocsog123 user jelszó még ma is emlékezetes ;] :DDD

Az már más kérdés, hogy szerintem két -három éven túl nem ajánlott helpdeskezni, mert az ember "megzakkan" tőle. Szóval valami job rotation vagy valami nem árt, mert egy idő után már semmi kihívás nincs. a problémákat csípőből megoldod, a nem hozzád tartozókat meg úgyis assignolod. De ez meg a főnökséget nem érdekli: no ilyenkor jön elő a morcos pénztáros, avagy szitkozódó helpdeskes esete.

Én két év után jöttem el (igaz valójában eddig már kb 4-5 évet helpdeskeztem/operátorkodtam -> utóbbit jobban szerettem )

[ Szerkesztve ]


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

6 év lokál helpdesk + üzemeltetés
utána
2 év lokál support + teljes infrastruktúra menedzsment + a call center IT támogatása
utána
fél éve a kiszervezett IT support felügyelete

van egy kis tapasztalatom azért.


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Én tudom a választ, pedig nem vagyok gondolatolvasó :D


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

azért leírod, mire gondolsz?


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

A hozzáállásodra gondolok, pontosabban magyarázatodra. Kicsit furcsállom, hogy ennyi év support után így vélekedsz a dologról. Most vagy te vagy a világ legjámborabb, legnyugodtabb embere, vagy valamivel nyugtatózod magad :)


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

hát, akkor lehet, hogy tényleg velem van a baj :)
vicces, de a feleségem is konkrétan ezt mondta rám (mármint hogy a világ legnyugodtabb embere vagyok) lol :)
nyilván én is tudnék ilyeneket írni (pl amikor a bankban, ahol diploma után elkezdtem dolgozni, felhív egy manusz, hogy nem megy neki ezésez a program. mondom neki a dolgot, nem segít semmi, már fél órája semmi haladás, nem tudja a gépet újraindítani se, oké, lemegyek. megkérem, mutassa meg, mit csinált, amikor megkértem, hogy nyomja a kikapcsoló gombot 5-7 mp-ig (ATX táp...). megmutatja, na, mit látok? nyomja a monitor ki-be kapcsoló gombját. na ott és akkor hasonlóan éreztem magam pl, de ezer és egy ilyen volt).
emberek vagyunk, tudom, de akkor is ez a véleményem. szerintem az összes hd, sd, call center és stb fő mérőinek egyike a szolgáltatás minősége, ez döntő az ügyféllel szemben. leszarja az ügyfél az SLA-t, leszarja, ha te vagy a világ legjobb supportos IT-se, ha paraszt vagy vele és az bizony konkrétan lenyomozható minden rendes telefonos rendszerben, hogy ki volt és általában eszkalálni is szokták. egyébként ez nálunk gond igazán, Magyarországon , és nekem az a rossz igazán, hogy sajnos tudom és észreveszem, amikor egy ügyfélszolgálatos valamit nagyon elbasz. mesélhetnék hazánk elsőszámú telekomcégéről és az ő úgynevezett kiemelt üzleti ügyfelek ügyfélszolgálatáról... kicsir frusztráló, amikor az ember cége havi sok millió forint leszurkolása után kritikán aluli dilettáns illetők ügyfélszolgálati alapdolgokat semmibe vevő szemétségeit kapja.


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

nálad a pont.
ahogy mondani szokták: mindenki belepisil a medencébe, de nem mindenki a trambulinról :)


tildy
(nagyúr)
Blog

Nagyon kell amúgy arra figyelni, hogy ezt a munkát milyen emberek végzik.
Egy diplomásnak előbb utóbb kevés lesz, és mint írtam kihívás nuku. Szerintem fazkközepet végezetteket érdemes erre apozíciór aalkalmazni, akik éreznek hosszantartó elhivatottságot. Egy diplomás nem, vagy ritka esetben fog.

Én úgy próbáltam a lelkemet nyugtatgatni, hogy bár a meló sz@r, mert hát valljuk be, ez szellemi rabszolgamunka , de legalább a userek szeretnek. Engem a végén már csak ez az egy dolog motivált, semmi más.
Azóta mint írtam más területen dolgozom, ejlesztek. A régi munkahelyemen viszont még a mai napig ugyanazt a pozit csinálnám valüszínűleg, nulla kihívással.

üzenetek