üzenetek

hozzászólások


tildy
(nagyúr)
Blog

Engem szerettek hívni a userek, mert mentem és segítettem nekik, nomeg általában mosolyogtam (lokál helpdesk voltunk) .Node voltak kemény esetek nálunk is...

A sokakocsog123 user jelszó még ma is emlékezetes ;] :DDD

Az már más kérdés, hogy szerintem két -három éven túl nem ajánlott helpdeskezni, mert az ember "megzakkan" tőle. Szóval valami job rotation vagy valami nem árt, mert egy idő után már semmi kihívás nincs. a problémákat csípőből megoldod, a nem hozzád tartozókat meg úgyis assignolod. De ez meg a főnökséget nem érdekli: no ilyenkor jön elő a morcos pénztáros, avagy szitkozódó helpdeskes esete.

Én két év után jöttem el (igaz valójában eddig már kb 4-5 évet helpdeskeztem/operátorkodtam -> utóbbit jobban szerettem )

[ Szerkesztve ]

üzenetek