üzenetek

hozzászólások


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

pont ez a lényeg. azért vagy ott, hogy segíts neki és kibírd a hülyeségeit, ahogy (elvileg) gyerekkorunkban a szüleink meg a tanárok is kibírták a mi hülyeségeinket. erre persze nem mindenki képes, te még a legkorrektebb megoldást választottad. nem akarok valami térítőszöveget nyomni, de sztem kicsit erős a munkádat úgy felfogni, hogy az ügyfél hülyeségekkel zaklat. ő adja a pénzt neked, ha közvetve is és szerintem ez egy nagyon téves felfogás, pont ugyanaz, mint amikor bemész a BKV pénztárba bérletet venni és bunkó a pénztárosnő, nem tud visszaadni, nem segítőkész, udvariatlan és még a szája is büdös. persze ha veled csinálnák ezt, akkor észrevennéd, hol a hiba (lásd pl a homáron a sok sértődöttet).

üzenetek