üzenetek

hozzászólások


Jofi81
(őstag)

Nagyon érdekes írás, sokat tanultam belőle! :R

A "Lightning" nem Lighting akar lenni véletlenül?


hcl
(félisten)
Blog

Grat, jó és kimerítő cikk lett! Golyózott a szemem a végére, de hát nem vagyok egy videokártya guru.


MarioAna
(senior tag)
Blog

Már a címnél tudtam, hogy Abu írta :B . Nagyon jó, részletes, minőségi írás :R .


R a y
(senior tag)
Blog

Uhh, még nem olvastam el, de tuti sok munka volt vele:D Grat hozzá :C


skylaner
(senior tag)

Még nem olvastam el de ígéretesnek tűnik. Valamint a Linkelt Hardver Labor oldal is érdekesnek tűnik.
kösz!


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

Ez egy klassz, igényes cikk, bár még csak a felénél tartok. :)


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Én még csak átfutottam rajta, de már tetszik! Nagyon jó írás, grat! :K


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Bírom az ilyen "nem olvastam el, de tuti tök jó" -hozzászólásokat. :D

Egyébiránt valóban részletes, informatív cikk, több ilyen kéne. :)


rankesz
(veterán)

Durván jó cikk. Eddig is sejtettem hogy vágod a témát (ha nagy bajom volt téged címeztelek a privijeimmel), de most már bebizonyosodott hogy a 3d grafika a kisujjadban one...


csakegyreg
(tag)

ja nem igaz , hogy nem lehet elolvasni 2 nyamvadt oldalt. amugy olyan jó cikk azt hittem vlami ujságiró irta :D :Y :C


Med1on
(aktív tag)
Blog

Szar vagy haver tuti vmi külföldi oldalról fordítottad le.
Kis csirusz. ;]


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Már abból látszik hogy milyen jó a cikk, hogy ki írta, hogyan van tördelve, szerkesztve, mennyi képet (és azok mennyi információt) tartalmaz(nak) stb... :)

Természetesen én is elolvasom amint lesz időm.


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

mivan?


Skizz
(addikt)

Szerintem ezt Abu-nak címezte. Elég geek kisfiú...

Abu: Megszokott színvonal, jó tartalom.


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Te sem leszel itt tartós vendég szerintem.


Đ@n!
(tag)
Blog

Úr isten hova fejlődünk szánalom, hogy ien parasztok az újoncok akik 1* őstagok lesznek, ha nem lépnek valamit a moderátorok. Mi az, hogy csírusz amikor te nem is veszed a fáradságot, hogy ahogy te írtad "lefordítani" és kirakni ide. Ilyet én nem mertem tenni, hogy egy ilyen színvonalas és cikk topikjába beleugatni, sőt most sem merek, meg nincsen rá szükségem se. Lehet, hogy három hónapja vagy itt de 1 nap se járt volna neked ebből a közösségből ezt HSZ-edet látva.

THX a cikkért jó :) Megéri elolvasni :R


#72042496
(félisten)

A smileyból ítélve szerintem poénnak szánta...


AMD_ok
(őstag)
Blog

Ezért érdemes volt regelni, te kis csirusz :(((


Skizz
(addikt)

A stílusból és a szóhasználatból viszont egyértelmű, hogy nem poénnak szánta.


#72042496
(félisten)

Nem egyértelmű, de mindegy, nem ér ez annyit, hogy többet írjunk róla, akár poén, akár nem.

A cikket még nem kommentálom, mert nem olvastam, de úgy néz ki, erre érdemes lesz rászánni a szükséges időt! Ment is a kedvencek közé! :) :R

[ Szerkesztve ]


aDamker
(aktív tag)

Nem semmi cikk. Az ilyenek barmikor, barmilyen mennyisegben johetnek ;)


azbest
(félisten)
Blog

woww.. le a kalappal... épp elkaptam a következő cikket is, amit azóta későbbre dátumoztak :R


Lenry
(félisten)
Blog

nah... elolvastam... tömör, szakmai, és emésztgetni kell, de hiánypótló, és nagyon kellett már az n+1-edik hw teszt mellé...
sajnos lusta voltam elolvasni az azóta előre dátumozott cikket, úgyhogy most kénytelen leszek várni


azbest
(félisten)
Blog

A Dávid és Góliát cikkét már meg is nyitottam egy külön ablakban, hogy végig tudjam olvasni átdátumozás előtt ;]


Bici
(félisten)

Köszi a rengeteg infót, még nem olvastam végig, de még ma nekiállok. :K
Egy kérdésem lenne: a csapból is az folyik, hogy a jövő játékaiban nőni fog az ALU:Tex arány, vagyis a shaderek kerülnek előnybe a texturával szemben
(jól értem?).
Ez a gyakorlatban mit jelent? Milyen texturát fognak helyettesíteni shader progikkal?

[ Szerkesztve ]


pete_21
(addikt)

Nagyon jónak tűnik, még csak átfutottam, de ezt biztos el fogom olvasni :C


WesTM
(senior tag)
Blog

Nagyon jó cikk,várom a folytatást ha lesz!!!! :R :R :R


leviske
(veterán)

Várjuk a többit is!!!! :DDD :C :R


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Egy textúrázási utasítások között több számláló utasítás lesz használva. ALU erő van bőven, de a textúrázási kapacitás szűkös.

[ Szerkesztve ]


Bici
(félisten)

Huhh, ezt nem értem pontosan. :B
Lehetséges a texturázást számláló művelettel elvégezni, vagy kevesebb texturát fognak használni a játékok? Vagyis az új rendszer változtat majd a grafikai elemek jelenlegi felépítésén?


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ahogy a cikk is ír erről... három féle utasítás van a Shader kódokban: textúrázó, számláló és vezérlő. Ugyanúgy lesz textúrázás a jövőben is, csak a felületek árnyalása bonyolultabb Shaderekre fognak épülni.

[ Szerkesztve ]


Bici
(félisten)

Ok, igaz, elöbb olvas, aztán kérdez. :B


feka007
(nagyúr)
Blog

"hiszen már a nyakunkon vannak a DirectX10-es rendszerek"
Már közel két éve, hogy megjelent a G80, nem helytelen egy kicsit a fogalmazás? :F A "nyakunkon" azt jelenti, hogy "mindjárt ittvan" ahogyan én tudom...
Egyébként a cikk nagyon jó, sokmindent megtudtam, amit eddig nem, nagyjából egyetértek a végső eredménnyel is, habár az ATi eddig közel sem csinált akkora baklövést, mint az nV az FX szériával...

Várok egy hasonlóan részletes cikket az eddig megjelent DX10-es generációkról, tehát a G80-R600, G92 (alias butított G80)-RV670 és GT200-RV770 állásról, itt azért már merőben más a helyzet, mint 2002 és 2006 között volt.

[ Szerkesztve ]


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

A cikk már elég régi, azért van ez a megfogalmazás. Nem írtam át, mert ... ő nem is tudom miért nem írtam át. :U Mindegy ... az a lényeg nem friss az anyag, csak most került ki a Logout-ra. Van még folytatása is csak az késik a szabályzat miatt. Szeptember 3-án jön a DX10-es cikk és 6-án jelenik meg az aktuális RV770-G200 írás.


feka007
(nagyúr)
Blog

Így már értem. Csakmert ha nem Házigazda írta volna, akkor azt hinném copypaste.
Na azt várom. :R


leviske
(veterán)

ÁÁÁááááááá! RV770-G200!!! :Y :C Remélem az is olyan részletes lesz, mint a DX10-es cikk. :DD


WesTM
(senior tag)
Blog

Nagyon várjuk!!!!! :R :R :R Remélem az is hasonlóan igényes anyag lesz!!!


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

hehe én el tudom olvasni a 2 új írást is, itt van elmentve a gépre, mert egy kis ideig kint volt :C
igaz hogy ezt már 2.szorra olvastam el, de még egyszer neki állok mert még mindig nem tiszta minden... eléggé belenyúltál az biztos :R


#19617792
(veterán)

Mostantól biztos vagyok benne, hogy Abu a pokol leges-legsötétebb bugyrába kivánna... ;] :DDD
De a cikk << inkább kiszedem a linket* >> van, én már korábban elolvastam mindet, "Dávid és Góliát"-ost is, részletes, érthető, olvasmányos, jól szerkesztett-illusztrált, bár néha el lehet veszejteni a fonalat.
De ettől még le a kalappal, Abu! :C :R Bravo!

mod, *: Nem szeretném a kedvedet elvenni attól, hogy ide is publikáld az írásaidat, csak gondoltam megnevezem a forrást. De inkább ki is veszem a forrás linkjét. ;)

[ Szerkesztve ]


Male
(nagyúr)
Blog

Jó cikk, köszi!
Kis elmélet a sok teszt mellett... igazán hasznos!

Amiről még szívesen olvasnék Parhelia... felépítés, mit-miért csinálhatott úgy a Matrox, és miért is nem lett sikeres.


zseko
(veterán)
Blog

Igen jó cikk az biztos, kár hogy egy az egyben copy-paste. Már én is olvastam régen, meg a többit is ami még azon az oldalon van.
Így viszont biztosan több ember fogja elolvasni, és végül is ez a lényeg. A linket inkább én sem írom ki.

[ Szerkesztve ]


Skizz
(addikt)

Nem értem, mi a bajotok a kopipásztéval. A saját szerzeményét publikálja ide is.


#19617792
(veterán)

Nekem azzal, semmi bajom, hogy saját művét (mert ez már mű :) ) ide is publikálja, csak említettem, hogy ezt nem ma írta, hanem már korábban. :B


Skizz
(addikt)

Direkt zeko-nak címeztem. Egy kicsit azt lehetett levenni a hsz-éból, mintha a cikket egy ismeretlen szerzőtől kopizta volna a publikáló, ez kicsit zavart.


zseko
(veterán)
Blog

Számomra ezt tűnt ki, ha tényleg ő írta akkor ezúton elnézést kérek.


zseko
(veterán)
Blog

Lejárt az időlimit... megnéztem az adatlapját, és ott a neve... nem szoktam túl sűrűn adatlapokat nézni, ezért a nevek eddig fel sem tűntek... bocsi mégegyszer. A hozzászólásokból sem volt egyértelmű számomra hogy ő írta.


HookR
(addikt)
Blog

"...csak némileg kibővítve a korlátokat."

Nem inkább 'kitolva a korlátokat', vagy 'kibővítve a lehetőségeket'? :)

Informatív, olvasmányos és nem utolsó sorban hiánypótló irás.


Yany
(addikt)
Blog

Várom a folytatást. Nekem még ez a ROP nem teljesen tiszta a pixel shader és alu fogalmak között... jó volt olvasni.


Samus
(addikt)
Blog

Igényes, szép cikk, bár még nem végeztem vele, de ennek ellenére tetszik, érdekel a téma is, úgyhogy köszönöm :) .


h.adam.92
(őstag)
Blog

atya ég ez teljesen kiégetett :DDD
el kell még olvasni párszor :)

üzenetek