üzenetek

hozzászólások


#64791808
(őstag)
Blog

Megmondom mi a teendő:

1., először is nem veszel LCD TV-t anélkül, hogy megnéznéd, a webshop felejtős. Tudom, hogy ez egy olyan megoldás, amelyet a probléma kiírásával kizártál, igaz. De akkor is kérlek, hogy vedd figyelembe: ez itt magyarország.

2., Pixelgarancia. Minden bolt egyénileg rendelkezi a pixelgaranciájáról. A Saturn például azt csinálja, hogy kibontod, megnézed, ha jó, elviszed. Ha három napon belül akármi bajod van vele, visszaviszed, kicserléik. Tudom, mert próbáltam, két ilyen akcióm is volt, mindkét alkalommal 5 percen belül a visszafizetett vételárral távoztam.

Nos, ha nincs a boltnak erre vonatkozó külön garanciális feltétele, akkor csak az ISO szabványban meghatározott pixelhibaszám minősül hibának. Ha ez a helyzet, nem tudsz mit tenni, nem minősül hibásnak a terméked, ezért nincs jogalapod cserét kérni.

Ha 4 évet dolgoztál egy TV-ért, akkor nagy könnyelműség lenne webshopból megvenni. Nem tudom, hogy hová valósi vagy, van-e autód, stb. De inkább költs el rá 15-20 ropival többet, járd ki, fogd meg, nézd meg, szagold meg azt a TV-t, minthogy webshopból megvedd. Ugyanis szerencse kérdése. Van, aki a legkóklerebb cégtől is sikeresen és olcsón vesz hibátlan cuccot, meg van, aki rákefél az ilyenekkel. Mint pingvin a pingvinnek: én nem kísérteném a szerencsémet.

üzenetek