[Re:] [kisza25:] FIAT TIPO 5 ajtós (2017) 1,4 16V 95 PS - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

"mindene hibátlan, mindene működik...beleülök és megyek, évente jó esetben 1x járok szervizben...": majd rájössz...


sh4d0w
(félisten)
Blog

Nem, a belépö motor az 1.0-s turbóval... Hangos, de legalább nem megy.

[ Szerkesztve ]


tescodr
(tag)
Blog

Miért is ne működne? Új autó! Ha baj van vele ott a garancia. Ha megtehetném en is az újat választanám. Egy hasznalt autó is sokba kerülhet.. Sőt ha csak az alapvető dolgokat nézzük a szerviz marha drága,nem mindenki tudja megoldani *okosba. Ráadásul használt autónál meg ott van a véletlen faktor is, megveszed élvezed majd hopp valami elromlik és úszik a sok sok ezres kifelé az ember zsebéből.Ritkabb eset az mikor az ember vesz egy használt autót és semmi baja évekig vele.Új autónál eleve ezek a költségek fel sem merülnek.


kisza25
(félisten)
Blog

A kia ceedet 3,1 M vettem és 5,5 évesen 2M adtam el 2nap alatt :R
Nekem is volt vectram 4 év alatt ráköltöttem az árát még 1x
Ennyire nemnlehet általánosítani, amúhy nincs tervben eladni, csak, ha nagyon nem hyere be valami, van a családban egy 1999- ben szalonból kihozott honda 1,4 360e km azt sem akarjuk eladni.
Vater és én öszesen 12 új autót vásároltunk és egyikel sem volt semmilyen gond amíg használtuk őket, még a 20 éves hondával sem.

[ Szerkesztve ]


kisza25
(félisten)
Blog

A kia ceed-el így volt, a skoda fabia-val így volt, volt már új autód? :R

[ Szerkesztve ]


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Inkább nem folytatom akkor. :P

[ Szerkesztve ]


kisza25
(félisten)
Blog

Na ezt az új vs használt flameet szeretném lezárni, ezt a blogot azoknak csináltam, akik szeretnének/ gondolkodnak ilyen autón, de nem találtak róla infót, mindenki vegyen azt amit jónak lát, én senkit nem fogok rá, vagy lebeszélni/B]

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

"Miért is ne működne? Új autó! Ha baj van vele ott a garancia.": az eredeti állítás az volt, hogy beleül és megy, nem pedig az, hogy ha lerohadt, gariban javítják. a két állítás között időráfordítás szempontjából lényeges a különbség, ha beleülsz és megy, akkor a saját dolgodat tudod intézni, ha meg baja van, viheted szervizbe, veszekedhetsz időpontért, stb. megy vele az időd.

(#45) kisza25 kia ceedet nem ismerem, német autókhoz volt szerencsém, azokkal marhára nem így van, hogy új autó, megy. a skodát soroljuk ide, mivel fóccvágen platformtárs. de legyél te a szerencsés kivétel!


kisza25
(félisten)
Blog

Eddig volt 3db új trabant, 4db új suzuki swift, 1db új honda civic, 1db új deawoo kalos, 2db új kia ceed és carens 1db skoda fabia kombi és most ez a fiat. Mindegyik 4-20 évet szolgált le nálunk hibamentesen.
A közös, hogy mindegyik egyszerű technika, szívóbenzin mpi motor. Egyikel sem volt soha semmi a kötelező szervizeken kívül.
Itt vidéken amúgy bazi hamar van szervizidőpont, ha kell, amúgy csereautót is biztosítanak, ha olyan a hiba.
Tömeggyártásban lehetnek hibák igen.
Ez egy 2003 óta gyártott mpi szívómotor, kb 15 tipusba szerelik, fiat, lancia, jeep, és alfa rómeóban is ez az alap szívó 1,4, sorolhatom:panda, stilo, bravo, tipo, 500x/l, mito, gulia, kappa....
Van az autóban ezen kívül egy klíma, egy hifi, a légzsákok kevés extra, kevesebb hibalehetőség, persze Murphy nem alszik, de én bizakodó vagyok:)

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(addikt)
Blog

Jelenleg 8 darab autó van a cégnél akinek dolgozok. Kevesen dolgozunk, nekem jutott a járműflotta dolgainak intézése. Mindegyik lízing autó és mindegyik megy az első vagy második visszaadási lehetőségnél vissza és jön helyette új. Volt már Renault, Fiat és jelenleg tiszta Ford a jármű park.
Az utolsó három évben kettő járművet kellett javításra szervizbe vinni. Egy Ford Transit Connect fék típushiba miatt, visszahívta a Ford. Egy Ford Fiesta utastér ventilátora csak a legmagasabb fokozatban volt hajlandó forogni. Ennyi.

"...ha meg baja van, viheted szervizbe, veszekedhetsz időpontért,..."

Miért?
Ha üzemképes a jármű akkor viszem az eladóhoz és megyek tovább a helyette kapott autóval, a javítás idejére.
Ha nem üzemképes a jármű, akkor jönnek érte és hozzák vagy visznek a "tartalék" autóhoz.
Tavaly vettem egy Mitsubishit. Egy upgrade hiányzott amikor átadták. Amikor vissza vittem, kaptam egy nagyobb kategóriás autót, kilométer korlát nélkül. Még az üzemanyagszámlát is kifizették, amikor mentem a sajátomért, másnap.


kisza25
(félisten)
Blog

Na ma megküzdöttem a rádióval.
Egyrészt, mert nem kapcsolt ki mikor levettem a gyujtást (csak be kellett állítani, mert 20 perc késleltetésre volt rakva)
Másrészt nem akatta lejátszani a pendriveom, amit az előző 3 autóm igen.
A pendriveot le kellett formázni fat32-re mindent alapértelmezetre állítva és innentől minden ment neki, mappában, közvetlen a driveon...
4db hangfal van, elég hangosan tudnak szólni, de tisztán csak alacsony hangerőnél, tudnak némi basszust, mindennek inkább a közepét, szódával elmegy kategória


Chaser
(titán)

digitklímának utána nézhetnél ( : tetszik ez a dög, én is gondolkodtam jövőre újon - egyébként használtat is ki lehet fogni, egyhez volt is szerencsém, de az ellenőrzött forrásból volt, és a rettegett p206 ( : 15 évesen, azóta sincs semmi baja az új gazdijánál, ls még mindig 5 évesnek néz ki kb:) de olyan esetről is tudok mikor emberke megkapta az új autót, pár km után leállt egy kereszteződésben :d az már nics meg melyik gyártóé volt -
anno akartam venni egy fiatot, sztem pont ennek vmelyik régebbi testvérét, csak épp bebuktam az összes pénzem ( : ezek tetszenek leginkább meg a peugetból néhány - nem érdekel h sz@rolasz/sz@rfrancia:d -


Chaser
(titán)

láttam ezt a motort ismered, de listában most néztem, 1,6-os automatával is árulják, azt is ismered? ami a tiedben van az tényleg kiforrott történetnek tűnik, engem automata jobban vonz


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Igaz nem engem kérdeztél, tudtommal az is jó motor és ami hozzá van hatsebességes automataváltó az egy Aisin AW60T.


sh4d0w
(félisten)
Blog

Nekem 2-es Puntóm volt a nagyon komoly 60 LE-s 1.2-es, 8 szelepes motorral, elpusztíthatatlan volt. Ezek a kis Fiat fűnyírómotorok nagyon nincsenek kihegyezve, bírják a strapát.


kisza25
(félisten)
Blog

Ha jól tudom a korábbi modellekben a digitklímás probléma a két zónás klímát érintette, ebben a digit klíma egy zónás.


Chaser
(titán)

Nem ertek hozzajuk egyaltalan, nem erdekel ez a resze a kocsinak ezert nem is astam magam bele soha, de ha ez mellett dontunk minden info jol jon, ha annyira elterjedt es bevalt mint ez az 1,4es manual kombo akkor nagy gond nem lehet, de ha nem akkor nem rizikoznek vele

Szerk:
sh4d0w
1,2-es az semmikepp nem erdekel, 1,4 mar oke, de az igazi 1,6 es automata lenne
A 206-ban 1,9 hdi v tdi volt, benzinesben az 1,4 korul lehet, annak volt dinamikaja rendesen, de tomegben biztos kevesebb is mint ez

[ Szerkesztve ]


kisza25
(félisten)
Blog

Nem tudom most melyik motorra gondolsz, mert benzinben 1,4 szívó 95 ló és 1,4 t-jet 120 ló van(2007-től s bravoban), dieselben van 1,3 multijet 95ló és 1,6 multijet 120ló (2008-tól a bravoban)
Mindegyik kiforrott motor

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

ezt láttam egyik listában:
1.6 16V
Easy Aut. - gondolom utóbbi tag azt jelenti automata váltó -
110le/benzin


kisza25
(félisten)
Blog

Valóban van, de listázva nem találtam

üzenetek