[Re:] Sony - Avagy hogyan nézzük hülyének az embert! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Evil Snowman
(őstag)
Blog

Egy beázás miért is lenne rögtön garanciális hiba?

Minden alkalommal, amikor beázik egy vízálló telefon az első dolga a gyártói márkaszerviznek, hogy nyomáspróba alá helyezik az eszközt. Ha azon megbukik (esetek 5%-a), akkor gariba kicserélik az eszközt. Ha nem (esetek 95%-a), akkor bizonyos fizetős a játék.

Persze a "szegény" ügyfelek kötik az ebet a karóhoz, hogy ők nem ők aztán biztosan nem áztatták be. De a tények bizony makacs dolgok. A nyomáspróba mindent elárul.

Egy ilyen szitura a legjobb példa én vagyok. 2 hete beáztattam (nem beázott valahogy magától) a 3 hónapos Z3 Compact-ot (heti fürdetése során beakadt valahogy a körmöm a SIM-kártyát védő ajtóba és kinyílt). Kijelző bal fele azonnal meghalt, gyors kikapcs, majd bele egy tál rizsbe. Mondanom sem kell, hogy nem segített. :DDD Bebattyogtam a szolgáltatómhoz, elmondtam a story-t az ügyintézőnek és megkértem, hogy küldje be a márkaszervizbe, nézzék meg mi halt meg és küldjenek egy árajánlatot. Nekem kezdtem el mismásolni, hogy én bizony nem áztattam be. El kell fogadni, hogy lehet kidobtam 130.000 Ft-ot az ablakon. Ez van.

Az meg, hogy az ismerősöd megszívta a garanciával, mert régióhoz kötött, hát ez van. Nem tudom mennyit spórolt azzal (talán 20.000 Ft-ot?), hogy egy ilyen mutyi boltból vette a telefont, ahhoz képest, ha normális helyen vette volna, de bizony neki ez volt a tanulópénz.

üzenetek