Sziasztok!
Köszi mindenkinek, továbbra is örülök, ha tetszik.
GabN73:
"Asszem, meg van, hogy hogy tudnál bejutni, megmondod, hogy meg szeretnéd venni azt az R390-est ..."
Azt hiszem, az ilyesmihez kicsit komolytalan a fejem, meg úgy általában a megjelenésem. Lehet, hogy nem hinnék el rólam, hogy van rá pénzem.
Viszont, láttam egy szórólapot a Toyota Múzeumról... Oda nagyon szívesen elmennék. De, miért pont Nagoya???
zapok:
Akkor ez az írás kb. személyesen neked szólt, meg Old Rocker-nek. Amikor készült a bejegyzés én is igyekeztem eléggé belemélyedni a témába.
mark77: igen, valóban nagy hagyománya van, Európáról vasút vonatkozásában valóban mindenkinek a TGV ugrik be, de ha Európa méretéhez viszonyítod annak gyorsvasút hálózatát (én a Railjet szintet annyira nem venném bele, bár tény, hogy nem rossz), majd ugyanezt megteszed Japánnal is, kicsit más arány fog kijönni.
Európa: 10 508 000 km2, ehhez 6637 km gyorsvasút.
Japán: 378 000 km2, ehhez 2387 km Shinkansen.
Tudom, tudom, ez így nagyon gonosz összehasonlítás.
"Az ár. Drága, mindenütt a vonat,de a szolgáltatás színvonala is olyan."
Ez így van.
"A japók bizonyára nem vagdalják fel az üléseket, nem lopják szét a vonatot, mint hazánk egyes régióiban."
Nem, nem jellemző. És nem azért, mert tőből levágnák érte a kezét, hanem mert eleve nem rongálják meg a saját tulajdonukat. Másét meg aztán végképp nem.