üzenetek

hozzászólások


Vesa
(veterán)

"Talán van valami a japán munkaszervezésben, ami inkább alulról építkezik és nem egy ember mondja meg az irányt, aki ha épp nem oda való, elég gyorsan a süllyesztőbe tudja navigálni a céget."

Igen, pl. hidrogén alapú üzemanyagcellás autó koncepciója, amibe még akkor is tolták a horror pénzeket, amikor már nyilvánvaló volt, hogy a technológia életképtelen lesz a mezei autókban.

Hibrid rendszerekben nagyon jók, de azóta már mások is felzárkóztak. A Volvo V60 Plug-In hibrid mai napig legendásan jó PHEV, még 10 évesen is vállalható és megfelelően működik. Az Chevrolet Volt/Opel Ampera is megelőzte a korát, már 12-13 évvel ezelőtt tudtak 50-80km-t tisztán elektromos módban.

"mindig lehúzzák a Toyotát, hogy így meg úgy elavult meg lemaradott, de azt sosem említik, hogy ami viszont belekerül az autóikba, az működik is."

Nem annyira...csak meg kell nézni a nagy nehezen kiizzadt első EV-jüket, a BZ4X-et. A szoftver nem tud szinte semmit a konkurensekhez képest, és amit tud, az is bugos (utóbbi megbocsátható, mert ezek is csak szoftverek, lehet bennük hiba), de ne gondoljuk azt, hogy a Toyota kivételt képez és minden amit kiadnak, csodás. A kormány kitakarja az instrument clustert (megfontolt tervezés??), elektromos fogyasztása pedig ahhoz képest, hogy minden szempontból középszerű autó, rettenetesen sok.

üzenetek