üzenetek

hozzászólások


Laci4
(senior tag)
Blog

Nahát.. mit nem találtam...

Az a "vicc", hogy az asszony engem is egy ilyennel lepett meg.. bár "haragszom" is rá érte! :(((
Ennyi pénzt kidobni.. (igaz, nekem csak az 5 körös verzió lesz..)
Ugyanakkor persze érdekel is a dolog.. csak az a baj, hogy az 5 kör szerintem pont semmire se elég.. ahoz,hogy megszokd az autót,és élmény autókázni is tudj, szerintem édes kevés..
Pláne, hogy azért benne lesz a zabszem az ember hátsójában. (valószínűleg akik csak ránéztek az oldalra, nem olvasták azt a doksit, amit alá kell írni.. ) ha leamortizálod a verdát, fizethetsz..
Hogy küldjem be a kanyarba, attól félve(videókat elnézve nincs sok "bukótér"), hogy ha kicsúszok, nem csapja le pl. csak a lökösöket.. ha csak az törik, már az nem kis pénz lehet...

Szóval biztos nagy élmény lesz, de ez csak olyan meglóbáljuk előtted a mézesmadzagot, aztán meg csorogjon a nyálad...
Szívem szerint inkább mennék saját kocsival egy vezetéstechnikai oktatásra.. bár az ilyen alap oktatásokon már lehet nem sok újat mondanának.
100 000km-ert beletoltam már a kicsikémbe, és sok nem nagypapis volt.. (igaz, a pályázás kimaradt, de azt még ki szeretném próbálni.. csak előbb egy kis fék és gátló tunning.. )

Szóval várom is, de ugyanakkor... én biztos nem adnék ki ennyi pénzt 5 körre...
Nah de valamikor juli 18-30 között én is megyek..

e=mc²:
- Mennyire volt zsúfolt a program naptár? 1 héttel elötte még lehet vajon helyet találni?
- ők nem készitenek videót ha jól tudom... belső saját videózásra van lehetőség?
bármi más jó tanács? :D

(ami még fura lesz majd, hogy csak egy 150 lovas első kerekes paripát ültem meg az elmúlt...mennyi is?....7 évben...erősebbet nem vezettem, csak ültem bennük.. érdekes lesz..)

Nem is tudom ki írta a Vti-t.. az se nem rossz.. anno fénykorunkban sokat jártam gyorsulgatni (illegal) sok vti-vel volt dolgom.. felemás eredményekkel... ;)
Jó állapotú nem agyon tunningoltakkal ki hogy kapta el a rajtott.. régieket vertem...(azóta sajna érezhetően gyengült a vas, dehát 200 000 km, az csak csak 200 e.. és full gyári a vas...)
Régóta nem járok már ilyen "rendezvényekre", és pár hete csúnyán rá is pacsáltam.. egy régebbi civic, nem gondoltam hogy minimum vti moci van benne.. (nem vagyok otthon honda blokkokban.. nagyon csúnyán megalázott.. mint anno mi is párat.. 3.ban úgy ment el mellettem.. hogy lehajtott fejjel már egyből az 5 be raktam :D :O :W
na de hogy az nem gyári motor volt, az 7szentség.. gyengült a verda, de nem ennyit :((( :N


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

VTi-t én írtam nekem van. Abban lapul a B16A2 blokk.

Egyébként nekem is ezek az aggályaim. Kiskunlacházán a nemzetközi Honda találkozón volt ott az Ariel Atom (na ebben meg egy K20A Honda blokk van kb 300 lóerőre felhúzva). Beleültem, nézegettem hogy mennek vele. 4db oda-vissza egyenes futás lett volna 13k. Nagyon gondolkodtam rajta de sajnáltam ennyi pénzt kidobni rá. :(
Ez a rally meg jóval drágább ahogy nézem. Szóval biztos nagy élmény de ennyit nem adnék én se érte.

Viszont ha már asszony neked kifizette akkor élvezd ki. Mondjuk 5 kör szerintem édeskevés lesz pláne azzal a tudattal hogy vigyázni kell a technikára. :U

[ Szerkesztve ]


vtechun
(veterán)
Blog

Subaru powwwa :)


Elmör
(senior tag)
Blog

A cikkírónak: Nagyon szép gesztus volt ez az ajándék, én is elfogadtam volna nagy örömmel, de talán már áprilisban felhasználtam volna, ugyanis a hidegebb levegővel jobban ugranak ezek a vasak, ahogy a sajátom is. Azt mondjuk kétlem, hogy ilyen úton 5.2 alatt van százon, aszfalton tuti, de ahogy megindulnak az valami életveszély, az tetszik benne igazán, nem is a kanyargás.
Köszi az élménybeszámolót! :R

Én is voltam Lacházán, rohadt drága egy bemutató kör ezekkel a csodákkal és aztán még jobban fáj is a szíved, hogy kéne neked is. Nekem a VTi kevés lett az évek alatt, megkapta a Vortech kompresszort, padon 295 pacit tudott tavaly, de álló rajtból nem tudok Bubut meg Evo-t verni, mert a 4X4 az nagyon kéne, elpörög a kerekem, úgy igazából 3-tól látszik meg, hogy ki lehet forgatni rendesen és már betapad, szóval most árulom és próbálok majd egyszer egy Evo-t vagy Bubu-t venni. A coupe forma nagyon tetszik, így nézegettem Audi S2-t is, Mitsu 3000Gt-t, de ezeknek a technikájával több gond szokott adódni és azért az sem mindegy. Amióta "tuning" autóm van érzem a különbséget ilyen téren is, hogy ha nem is havonta, de jönnek elő váratlan hibák amikkel ugyan még elmegy a verda, tehát nem a motor robban fel vagy ilyesmi, de idegesítő ha figyelgetni kell a folyadék szinteket vagy a műszereket és aztán vinni szerelőhöz.


leeate
(senior tag)

Grat :D Mióta megvan a jogsim, én is kissé függővé váltam. Azért egy fél napos autós rongálás után a városban, nem hiányzik néhány napig :)


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Elmör mi ismerjük amúgy egymást személyesen is. :D


andras87
(tag)

Nagyon tetszik a cikk főleg azért mert szinte már túl szerény, tehát semmiképp nem nagyképű, pedig neked bejött az élet ha ilyeneket kapsz ajándékba! :P


Findzs
(addikt)
Blog

gratulálok, nem semmi élmény lehetett és köszi hogy megosztottad velünk :K

ha már gyorsulás:
[link]

1500LE 0,9 mp 0-100 km/h :Y


andras87
(tag)

De ez nem is egy olyan verda amivel lementek a balcsira... :)


IreN!CuS
(őstag)

Ezzel már majdnem sikerülne :D na jó nem[link]


e=mc²
(őstag)
Blog

Szia!

Meg aprilisban hivtam fel oket, hogy akkor kerek idopontot, akkor ott annyit mondtak, hogy mondjak egy szamomra megfelelo, kinezett datumot. Ekkor meg nem tudtam pontosan megmondani, ekkor meg csak puhatoloztam pont emiatt.

Aztan masfel-ket hettel az esemeny elott fixaltam le ujabb telefonhivassal, amit irasban is meg kellett erositenem (e-mail). Az ora-percet mar ok mondtak, de lehetett valasztani, hogy delelott vagy delutan legyen inkabb.

Azt tudni kell, hogy ha rossz az ido, akkor meg lehet beszelni veluk az idopont eltolasat, de a szabalyzatukban valahol olvastam olyat, hogy fixalt idopontot mar nem.

Videot nem keszitenek, de ha nem egyedul mesz, akkor teged siman kamerazhatnak, fenykepezhetnek. Arra, hogy van-e mod kamera beszerelesere, nem tudok valaszolni.

Jo tanacs? :)

Elvezd!! Keves ez a par kor, inkabb menjel lassan ;]


domperke
(HARDVERAPRÓD)

Irigyellek egy kicsit megkergetném én is a gépeket. :R


Elmör
(senior tag)
Blog

Látod mert nekem mindenhol ugyanaz a nevem, nem mint neked!
Fecó vagy? :U :DDD


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Igen. :D


Fórum tag
(csendes tag)

Grat az élményhez!

Megjegyzem annál a résznél, mikor azt írtad nem való utcára, teljesen igazad van.
Sofőrszolgálatozom egy ideje és vezettem már pár változatot ezekből és akármennyire is élmény (mondjuk egy 400 lovas hátul sperrel és egyedi futóművel megáldott 2004-s Sti)
:DD , utcán kihasználhatatlan és őrültségekre ösztönöz... :))
Autópályán jobb a helyzet, de ugye a magyar szabályok és a 80-l eléd mászó, tükröt nem használók miatt szintén veszélyes.
Lehet ezekkel finoman menni, mert eléggé nyomatékosak, emiatt 8-l "elszaladgál", de nem erre való.

Ez erőgép és érezteti.
A kényelmes higgadt haladáshoz más kell...

[ Szerkesztve ]


Elmör
(senior tag)
Blog

Az a durva, hogy bárkit is kérdeztem STi-ről vagy Evo-ról nem igen tudtak 12 liter alatti fogyasztást mondani, pedig volt köztük aki tényleg nem rallyzott vele a mérés alatt. 2 vagy 2.5-es motor nem fog soha a büdös életben 8 liter benzint enni turbósként ha van benne Bp-i közlekedés is. Ha csak kint autópályán megy mondjuk folyamatosan 100-al légkondi nélkül akkor talán, de a 8literes fogyit nem hinném el még Ken Blocknak sem. :DDD Az én Civicem eszik 9-et alapon és csak 1.6 feltöltő, 120-as tempó 4000-es fordulat (ekkor még nem is tölt a csiga) egyenletesen lementem Győrig BP-ről és 98-as benzinből evett ennyit jól beállított ECU-val. Azóta sem volt ilyen jó fogyim. :DDD


GabN73
(addikt)
Blog

Hol lehet ilyen jó sofőrmunkát kapni?


kendzsii
(csendes tag)

mázlista :) imádok gokartozni,quadozni, kocsit vezetni :DD


Fórum tag
(csendes tag)

Az az érdekes, hogy össze lehet hozni vegyesben a 8-t, ez egyfelől beállítás kérdése, másfelől meg vezetési stílusé, úgy nincs benne sok élvezet.
Tudom, teszteltük 100-s nyállal.
Ha azt veszed, hogy a turbo bekapcsolása előtt elváltogatsz, akkor csak egy 2literes szívót hajtasz.
Tiszta bp-i forgalomban tényleg súrolja a lehetetlent éjszaka, nappal esélytelen.


rep3at
(őstag)
Blog

Nagy élmény lehetett, bár az a tíz kör tényleg csak kóstoló. Az aszfaltos pályát preferálnám én is ha lehetne választani.


e=mc²
(őstag)
Blog

Igaz nem STI sem nem EVo, de ket eve hasznalok/tam egy Mondeo 2.0 TDCI dieselt es 5,9l-6,3l-re jott ki a fogyasztas.

Birtam benne, hogy teli tankkal elmentem 1000km-t!!

[ Szerkesztve ]


blunt
(aktív tag)
Blog

es en meg anno ingyen vittem ph! tagokat, ahelyett, hogy penzt kertem volna :P

üzenetek