Grat hozzá, én is mentem volna csapatni Én 2 kört ha öltem volna a Subaruba, zsíros hangja van és megy, mint a barom, de kezelhetőségben és precízségben azért 2 kategóriával finomabb gép az Evo. Meg én mondjuk egy Euro ringre mennék ki, szép kis pályagumikkal és egy egész délutánra, na azzal kibékítenének Mocsokban csapatni meg az itthoni L200-assal is lehet, bőgázzal le az ártérre, koppkereszt kormány és padló, öröm nézni a fejét a mosóban a srácoknak utána
hozzászólások
Na a forumozok 99%-a sztem dirt3ba elik ezt ki Hat irigy vagyok rad, ezt meg ki fogom probalni.
Ehj, grat....
Legközelebb már az Ariel Atomban fogod csapatni!
Úúúú, egy EVO IX-et mindig is szerettem volna kipróbálni (vagyis inkább magaménak tudni az utcai változatot)...gratulálok, nem semmi élmény lehetett. Kár, hogy nincs fedélzeti kamera a gépekben, a sofőrök elhozhatnák emlékbe azt a pár kört...
Gratulálok, nagyon jó lehetett! A múltkor egy hajszálra voltam hogy egy Ariel Atommal mehessek az valami brutálisat lép a kis K20A blokkal. A tulajjal viszont nagyon jól eldumáltunk azért.
Ha már extrém dolgok: én egyvalamit nagyon ki akarok próbálni bár az is hasonló árban mozog mint egy ilyen rallys csapatás ez pedig a tandemugrás.
huh ez jó lehetett ingyér' énis kipróbálnám deh t9bbet mennék keresztbe mint egyenesen az is tuti
LamerGyuri
(senior tag)
A go-kart bulinap és az ajándékba kapott tesztvezetés simán kimeríti a megvesztegetés fogalmát.
Szép kis cégnél dolgozhatsz, ahol ezt megengedik...
Ó a jó k-va
nagyonirigyellek
én is ezeket szeretném kirpróbálni de nagyon
ájj
Hát ez király lehetett! Azért leírhattad volna, hogy mégis mennyibe került a dolog, tudom, ajándék volt. Mi egyszer sétarepülni voltunk egy Cessna-val, az volt 50 rongy körül, ez azért csak olcsóbb volt már.
N.GÁBOR
(aktív tag)
Ejha, nem semmi élményben volt részed, gratula!
Pár alkalommal én is eljutottam a gokartig, de az ehhez képest semmi, pedig ott is döbbentem álltam a pálya mellett.
Nah, aztán ezek után már az F1 legyen a cél.
ilyet nem vezettem, tandemen voltam, egyszer lentről mókás, amikor az ogre mögém kötötte fent magát az már annyira nem, amikor meg kinéztem keresztbefont karral, és lebillentünk... nem sok kellett hogy szép barna díszcsíkot húzzak a kék égre
persze lent már röhögés volt, de hogy én újra fel nem mennék egy ilyen kis konzervdobozon amivel vittek az fix
SentryGun
(aktív tag)
Nekem három évig volt e36-os bmw-m, de eszembe nem jutott volna soha, hogy azt valaki képes rallyra használni. Olyan lapos mint a fene. Pályaautónak biztos jó volt, de rallyra?!
Úgy át van építve a felfüggesztésük, hogy hihetetlen.
Amúgy meg én is néztem haverral, ezt a kis mókát, de lehet jövőre kimegyünk.
Úgy is evo, bubi rajongók vagyunk, főleg én. Nem beszélve arról, hogy ezek a kocsik a kedvenceim, meg ilyet kellene venni.
Bár tény, hogy az evo az versenyre termett (a gyáriról van szó) mert jobb a felfüggesztése, míg a subarunak nem olyan kemény. De amúgy szuper autó mind a kettő.
Nálam egyelőre marad a gokart meg a saját autóm. Ha unatkozom előzésnél elforgatom 8500-ig és bár nem egy rakéta de mindig mosolyt csal az arcomra.