Grat hozzá, én is mentem volna csapatni Én 2 kört ha öltem volna a Subaruba, zsíros hangja van és megy, mint a barom, de kezelhetőségben és precízségben azért 2 kategóriával finomabb gép az Evo. Meg én mondjuk egy Euro ringre mennék ki, szép kis pályagumikkal és egy egész délutánra, na azzal kibékítenének Mocsokban csapatni meg az itthoni L200-assal is lehet, bőgázzal le az ártérre, koppkereszt kormány és padló, öröm nézni a fejét a mosóban a srácoknak utána
hozzászólások
Na a forumozok 99%-a sztem dirt3ba elik ezt ki Hat irigy vagyok rad, ezt meg ki fogom probalni.
Ehj, grat....
Legközelebb már az Ariel Atomban fogod csapatni!
Úúúú, egy EVO IX-et mindig is szerettem volna kipróbálni (vagyis inkább magaménak tudni az utcai változatot)...gratulálok, nem semmi élmény lehetett. Kár, hogy nincs fedélzeti kamera a gépekben, a sofőrök elhozhatnák emlékbe azt a pár kört...
Gratulálok, nagyon jó lehetett! A múltkor egy hajszálra voltam hogy egy Ariel Atommal mehessek az valami brutálisat lép a kis K20A blokkal. A tulajjal viszont nagyon jól eldumáltunk azért.
Ha már extrém dolgok: én egyvalamit nagyon ki akarok próbálni bár az is hasonló árban mozog mint egy ilyen rallys csapatás ez pedig a tandemugrás.
huh ez jó lehetett ingyér' énis kipróbálnám deh t9bbet mennék keresztbe mint egyenesen az is tuti
LamerGyuri
(senior tag)
A go-kart bulinap és az ajándékba kapott tesztvezetés simán kimeríti a megvesztegetés fogalmát.
Szép kis cégnél dolgozhatsz, ahol ezt megengedik...
Ó a jó k-va
nagyonirigyellek
én is ezeket szeretném kirpróbálni de nagyon
ájj
Hát ez király lehetett! Azért leírhattad volna, hogy mégis mennyibe került a dolog, tudom, ajándék volt. Mi egyszer sétarepülni voltunk egy Cessna-val, az volt 50 rongy körül, ez azért csak olcsóbb volt már.
N.GÁBOR
(aktív tag)
Ejha, nem semmi élményben volt részed, gratula!
Pár alkalommal én is eljutottam a gokartig, de az ehhez képest semmi, pedig ott is döbbentem álltam a pálya mellett.
Nah, aztán ezek után már az F1 legyen a cél.
ilyet nem vezettem, tandemen voltam, egyszer lentről mókás, amikor az ogre mögém kötötte fent magát az már annyira nem, amikor meg kinéztem keresztbefont karral, és lebillentünk... nem sok kellett hogy szép barna díszcsíkot húzzak a kék égre
persze lent már röhögés volt, de hogy én újra fel nem mennék egy ilyen kis konzervdobozon amivel vittek az fix
SentryGun
(aktív tag)
Nekem három évig volt e36-os bmw-m, de eszembe nem jutott volna soha, hogy azt valaki képes rallyra használni. Olyan lapos mint a fene. Pályaautónak biztos jó volt, de rallyra?!
Úgy át van építve a felfüggesztésük, hogy hihetetlen.
Amúgy meg én is néztem haverral, ezt a kis mókát, de lehet jövőre kimegyünk.
Úgy is evo, bubi rajongók vagyunk, főleg én. Nem beszélve arról, hogy ezek a kocsik a kedvenceim, meg ilyet kellene venni.
Bár tény, hogy az evo az versenyre termett (a gyáriról van szó) mert jobb a felfüggesztése, míg a subarunak nem olyan kemény. De amúgy szuper autó mind a kettő.
Nálam egyelőre marad a gokart meg a saját autóm. Ha unatkozom előzésnél elforgatom 8500-ig és bár nem egy rakéta de mindig mosolyt csal az arcomra.
stratova
(veterán)
Az nálam is az életben egyszer ki kellene próbálni kategória, max. úgy lobog majd az ember arca mint Clarksoné, de kit érdekel De ez is irigylésre méltó.
e=mc²: Köszi, hogy megosztottad velünk egy élmény lehetett
[ Szerkesztve ]
Geller72
(veterán)
Azért azt tudni kell, hogy az Ádándi pálya az egy rally-cross OB-s pálya (volt?), (Sőt anno Maruzsiék idejében EB-s is.)azért ilyen felépítésű. Régebben szebb napokat megélt, Lajosunk tudna ott helyben többet mondani róla. Sokat jártam oda, lévén igen közel van...
[ Szerkesztve ]
fondorlatos
(aktív tag)
8500 rpm az szép
Civic ed van vagy talán s2000?
Sajnos nem S2000 pedig nagyon kipróbálnám. 6gen Civic VTi B16A2 blokkal.
Már olvasni is bazi jó róla... Marhajó lehetett. Grat hozzá
Tavaly voltam kinn én is itt! Isteni volt, életem egyik legszebb napja volt addig Milyen köridőt mentél, nem emlékszel?
Én ezzel szeretnék menni.
"márka: MITSUBISHI
típus: LANCER EVO VI
lóerő: 350 Le
nyomaték: 500 Nm
váltó típusa: 5 man. rövid
hajtás: 4 x 4
gyorsulás 100 km/h-ra: 2,2 mp "
IreN!CuS
(őstag)
Annak ellenére,hogy egyik kedven az EVO, múltkor Visegrádon reklámoztak hasonló dolgot csak új Ferrarival 55k 10 km-re drágább de azért az egy Ferrari plusz utcán mész vele ami jobban mozgat mint a saras kavicsos murván csapatni. Az egyik Ferrari ilyen volt másikra nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
(veterán)
Hát az hót zihe, hogy a murván nem ugrik 2,2 alatt százra.
IreN!CuS
(őstag)
Én ezt nem állítottam csak egy kérdésre válaszoltam,nem vitattam/foglalkoztam az igazságtartalmával de én is csodálkoztam rajta
[ Szerkesztve ]
2,2mp elég hihetetlennek hangzik.
Egy 1300-as Hayabusa nem gyorsul így se egy bugatti
Archer
(őstag)
Még a Quattro S1-nek is kellett 3 másodperc a 100-hoz, pedig az "kicsit" izmosabb gép volt min az EVO.
az erő csak egy dolog... de a honlapon tuti elírás történt ettől függetlenül
Szerintem is elírás.
Bár kitudja, lehet, hogy kimondottan 0-100-ra van kihegyezve.
Nagy élmény lehetett. Én eddig ilyeneket még csak számítógépen próbáltam. Kormány nélkül kicsit...nem is kicsit, hanem eléggé nehéz irányítani. A kurzor billentyűk nem bizonyulnak elegendőnek hozzá.
A valóságban pedig még csak Trabantot vezettem földúton.
Neked már megvan a jogsid nem?
Archer
(őstag)
A garázsod előtt lőtted a képeket?
Inkább nem is számolom át forintba...
[ Szerkesztve ]
Nem, az enyém előtt.
[ Szerkesztve ]
jaja1981
(addikt)
Ha vezetni nem is tudok autót, azért beülnék anyósülésre is.