Littoral blogbejegyzései

[ Új blogbejegyzés ]

  • Kommunikáció egyszerűen: számhordozásom története

    Ez valójában egy cselekmény nélküli történet.
    2022 vége és 2023 eleje környékén az előző szolgáltatóm felől érkező kellemetlen, ún. „fejlesztési” jelenség miatt mindenképpen változtatásra szántam el magamat mobil-fronton. Mivel errefelé a Telekom is negatívba fejlesztett (ez valami új jelenség egyébként), ezért a kör hamar leszűkült a Vodafone hálózatára. Egykettőre megvolt a prepaid-kártya vásárlása tesztelésre, stb., amiből világos lett számomra, hogy jó – lenne ez a Vodafone, ha nem lenne tele a net a számlázási rendszer rendellenességeiről szóló rémtörténetekkel, szóval ez a szolgáltató maga annyira nem tetszett és nem vonzott. Ekkor jött képbe a Netfone, amire végül a választásom esett.

    Ahogyan én csináltam:
    - amikor már 101%-os volt az igényem a változtatásra, felkerestem a Netfone honlapját, és egy megfelelőnek tartott díjcsomag (korlátlan belföldi beszélgetés + 50 GB adat, valamivel kevesebbért mint 5e Ft) „Ezt kérem” gombjára kattintottam,
    - az itt betöltődő képernyőn megjelöltem az „Új ügyfél vagyok” gombot, majd az onnan megjelen képernyő adatkérő részeit értelemszerűen kitöltöttem,

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 12 hónapja 13

  • Kommunikáció - Netfone a kertek alatt

    Hol máshol lenne fontos a kommunikáció az ügyfelekkel, mint a mobiltelefon-szolgáltatást nyújtó cégeknél? A kommunikáció, ami egy másik szolgáltatóhoz vezetett.

    1997 óta vagyok, azaz voltam Pannon-Telenor-Yettel ügyfél '23 márciusáig. Ebben a 26 évben volt minden, ami elképzelhető, de olyan is, ami mások számára elképzelhetetlen. Nem volt véletlen egyébként ez a hosszú idő ügyfélként, szerettem huszasnak lenni.

    Nem sorolom teljes részletességükben sem a negatív, sem a pozitív dolgokat, ilyenjei mindenkinek vannak, bármelyik szolgáltatónál van.


    A képen nem én vagyok, továbbá a bal keze van a nadrágzsebben.
    (Kép: theguardian.com)

    Ha valami ide illik az angolból, akkor ez az: Long story short.
    Húsz éve lakunk ott, ahol. Mindig is a P-T-Y térereje volt itt a legjobb, hogy úgy mondjam, fullos, elégedetten használtuk a szolgáltatást, az egész családnak P-T-Y kártyája volt.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 1 éve 7

  • Kommunikáció - Samsung mobil

    Mindennapi dolgokról szóló kommunikáció, hiszen lehet, hogy egyszerűen csak valaki nem szólt egy fejlesztőnek néhány alábbi témáról.

    Samsung mobiltelefon(ok).
    Úgynevezett "véletlenek" sorozata következtében 2022 októberétől elkezdtem használni egy Samsung Galaxy A51 DS 4GB/128 GB mobiltelefont (One UI 5.0, Android 13). Azelőtt nem volt még Samsungom. A Xiaomi Note n-ek után sok minden furcsa volt a készüléken, de néhány dolog fölött képtelen vagyok napirendre térni, és ez a rész az, amelyiknél abban bízna az egyszeri felhasználó, hogy talán csak valaki nem szólt ezekről a Nagy Samsungnak. Én itt most kísérletet teszek a pótlásra, tudván, hogy a kereket és a spanyolviaszt sem én találtam fel. Néhány meglátásom az első Samsung okostelefon használatának megkezdését követően.

    Kikapcsolt állapotban nem ébreszt a készülék. Ez az űrtechnika-bonyolultságú üzemmód teljesen logikátlanul van mellőzve a Samsungnál, utoljára talán 2015-ben, tehát 8 éve volt olyan okostelefonom (valami LG), amelyik nem tudta ezt. Meg most ez, 2023-ban. Ki szeretné egész éjjel bekapcsolva maga mellett tartani a telefonját? Kimondhatatlan szerencse, hogy a „némítás” üzemmódot már sikerült integrálnia az UI-ba a cég.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 1 éve 25

  • Kommunikáció – néha csak ezen múlik

    Néha valóban csak ezen múlik. Témák, amelyekben a kommunikáció kap szerepet, a hiányzó, elégtelen, téves vagy bántó kommunikáció. Velem történtek meg ezek az esetek, valószínűleg te másképpen látod őket. Ha mégsem, még mindig segíthetsz a dolgon – a megfelelő irányban történő kommunikációval. Ha ez pont én vagyok, na bumm… Én itt mindenesetre megírom.
    Sine ira et studio.

    Blogbejegyzés 1 éve 0