Mass Effect széria, maximális grafikával

Sajnálatos, hogy a PC játékosoknak is configokban kell turkálnia, de ha tetszett a széria, játszd újra, feljavítva! – írta: CPT.Pirk, 9 éve

Mass Effect 1 - FXAA tool

Ha valaki nem ismerné a széria alapját, kezdje ezzel a nosztalgiabemutatóval, én is ennek olvasása után kerültem a "tömeg hatás" alá.

A játék grafikája nem nevezhető rossznak a korához képest (2008), de jellemzőek rá az elmosott textúrák és az őket elfedő "ragyogás", viszont lehet tenni ellenük!

Ha elindítjuk az előző oldalon írt FXAA toolt, akkor nyomjuk meg az ADD gombot, majd adjunk meg egy nevet a profilnak, aztán pedig mutassuk meg neki azt a mappát, ahol a MassEffect.exe fájl van, ez a játék könyvtárán belül a binaries mappa. Ha ezt megteszed, akkor a tool létrehozza a kellő linkeket és fájlokat abban a mappában magától.

Ha bepipálod a képen látható dolgokat, akkor nagyon nem lőhetsz mellé. Kapcsold be még a "SplitScreen" lehetőséget, így egyértelműen látszani fog, hogy mi történt.

Itt meg lehet adni, hogy milyen szisztéma szerint legyen látható a módosítás. Az alábbi képek szintén splitscreen használatával készültek, a játék grafikája pedig az alapértelmezett, menüben beállítható maximumon van.

Úgy általában az FXAA felelős az élsimításért, a ToneMap a színek és a "fehér köd" rendbetételéért, a Post Sharpen pedig az FXAA okozta élelmosást hivatott megszüntetni (a pre-sharpent ezzel a játékkal nem tudjuk használni, elrontja a képet).

Mielőtt a képekre térek, lássuk a beállításokat:

Végül pedig lássuk a beállítások hatását (kattints a képekre, ha a részleteik is érdekelnek):

A képek magukért beszélnek. Eddig ezzel így játszottunk, és nem tűnt fel? Ajjaj!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények