3D Studio Max - Szoftverfejlesztés fórum

üzenetek

hozzászólások


repvez
(addikt)
Blog

valaki jár még ide vagy van valami másik magyar forum ahol jobban pörög a topic?

A kérdésem az lenne, hogy ki hogy csinálja azt, ha kialakit egy base mesht ami elég elnagyolt kinézetre , azután , hogy tudja növelni a poligonszámot és a pontosságát a modelnek anélkül , hogy a felület elromlana.
Értem az alatt, hoyg görönygyos és hullámos lesz.
Mert most addig oké, hogy az alapmodelre rádobok egy turbo smooth, ez megnöveli a poly számot, de ha ez után a finomitott meshháló vertexeit hozzáakarom igazitani a referencia kép pontjaihoz, hogy pontosabb alakhuséget kapjak, az azt eredményezi, hogy minden egyes vertexet kézzel kell oda igazitanom, és utána ez okozza a hullámosodást a felületetn és a loopok torzuláűsát.
Ez eléggé megneheziti a későbbi részletek kidolgozását és a felületek sima felületét.

üzenetek