Én egy negatív történettel kezdem, ami még nem zárult le. Úgy döntöttem rendelek egy telefont (2013.10.17). Nem akartam gagyi készüléket, ezért választottam egy igazi kínait (Lenovo K900). Kifizettem és vártam, hogy a DHL oldalán megjelenjenek a megadott fuvarlevél adatai. Teltek a napok, de csak nem jött semmilyen adat a csomagom hollétéről. Írtam a kereskedőnek, aki készségesen írta, hogy utánanéz. Rendszeresen, naponta váltottunk email-t és ő mindig nyugtatott, hogy tényleg nem lehet látni semmit, de lassú a DHL rendszere, meg hasonló magyarázatok. Eltelt 15 nap és vitát nyitottam (Open Dispute) a kereskedővel, kitöltöttem az adatlapot és kértem vissza a pénzem. A kereskedő elutasította az igényemet. Most elindult egy 11 napos számláló visszafelé, hogy megoldjuk a problémánkat. Közben a mai napon megjelent a DHL oldalán egy információ a csomagomról. Rögtön hívtam a DHL-t, hogy mi is ez, de csak előjegyzés az adott fuvarlevélszámra, fizikai feladás még nem történt. Most itt tartunk. Akinek van tapasztalata vitás esetről az írjon, mire is számíthatok. A kereskedő neve mellett egyébként több mint 57 000 tranzakció és 96.6%os mutató szerepel, tehát szerintem megbízhatónak tűnt.