Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


csuhi17
(tag)

A csomagfeladás még az ünnepek miatt csúszhat?
Van 3 eladótól megrendelésem, és egy hete csak a processing állapotban vannak.
Az egyik eladótól két rendelésem volt, az egyiknél írt nekem hogy elfogyott és cancelezzem.
Ezt megtettem, el is fogadta és visszajött a pénz, viszont a másik rendelésem még áll.

Az eladónál lehet a gond és kérdezzek rá, vagy ez átlagos és csak várjak? Az auto cancellig van még 4-5 nap.


SunMount3r
(nagyúr)
Blog

Az újévi buli elvileg Jan 28.-áig tartott náluk, de olvastam már egy webshop-ban olyasmit, hogy erre még rá lehet hagyni egy hetet, mire visszatérnek a kerékvágásba. No meg most volt a Covid feloldás is náluk, amiről szintén azt írta valaki, hogy elég nagy felkavarodást okozott.

[ Szerkesztve ]


csuhi17
(tag)

Ok akkor csak kivárok és Extend-elek.


SunMount3r
(nagyúr)
Blog

No én azért azt nem állítottam, hogy biztos ez az oka a te esetedben is, ez csak egy ilyen általános helyzetleírás volt, hogy azért ilyesmire is lehet még számítani.

[ Szerkesztve ]


cof
(veterán)

Én úgy vagyok vele ha megveszem akkor már kivárom. Volt egy január 6-i rendelésem és csak a héten írta be az eladó a nyomkövetési számot, mikor már megkaptam a csomagot. Néztem is, hogy milyen csomag ez U...DE volt mert csak ECSCCA számaim voltak.

Tehát attól mert nincs beírva feladottként, még úton lehet már rég.

(#65023) csuhi17 Ok akkor csak kivárok és Extend-elek. Nem érdemes utolsó napon sem hosszabbítani, ha nem adja fel annak oka van. Lejár az idő és meg kell rendelni akkor mástól.

[ Szerkesztve ]


csuhi17
(tag)

Megtettem. [link] Ezért van több rendelésem. Ha beválik majd még 2 fog kelleni. :DD


Gézengúz
(addikt)

Hát ez csak nem akar megmozdulni...

[link]


Picturemaker
(őstag)

Üdv!
Kb. 3 év kihagyás után most újra vásároltam az Ali. Új regisztrációval.
A fizetésnél csak jött az értesítés, hogy levonták a pénzt, nem kérték a jóváhagyási kódot.
Ez normális? (Bocs, ha már volt, sajnos nem találtam rá választ.)
Köszönöm.


V/
(titán)

Csak EU-n belül érvényes ez a jóváhagyási szabály.


Picturemaker
(őstag)

Akkor lehet, hogy EU-s raktárból szállítják?


V/
(titán)

Az nem ettől függ. Az általad választott szállítási mód és majd a nyomkövetési azonosító alapján derül ki hogy miként fog hozzád kerülni.


haruspex
(aktív tag)

Sziasztok!

AZ lenne a kérdésem, hogy egy szoftverhiás Tablet ügyében indítottam disputot. AZ eladó nosmálisan kommunikált, de az holdújév miatt miatt kifutottam az időből. Most az kéri, hogy nyomjak cancelt a dispute-re, és küld egy free return labelt. Jól gondolom, hogy mivel túl vagyunk a 15 napon nem tudom utána már újraindítani a dispute-t?


V/
(titán)

Nem lehet újra indítani. Viszont az AliExpress is azt adná meg hogy küldd vissza és ha nincs visszaküldési címkéd amit Magyarországon is elfogad a kiszállító, akkor csak a saját költségeden tudod kiküldeni, aztán hogy annak az árát megadja-e az eladó azt senki sem tudja megmondani.


haruspex
(aktív tag)

Akkor erre lenne megoldás, azon kívül, hogy a. ráb@sztam, b, esetleg a revoluton keresztül próbálkozok?


V/
(titán)

Sajnos az AliExpress 15 napos reklamációs idővel megy, de valójában az ünnep miatt szoktak csúsztatni az ügyintézési határidőn, de ha lezársz egy dispute-t azt legfeljebb a vásárlás zárási idejétől számolt 15 napon belül lehetne újranyitni, de ne azt sem minden esetben és ha kapsz is címkét elküldöd a pénz akkor járna vissza amikor visszaérkezik hozzá és akkor már mindenképp nem vagy dispute időben.
Az hogy Revolut kártyával fizetsz az nem befolyásol semmit, illetve nem tudom mire gondolsz a próbálkozással.


haruspex
(aktív tag)

Én is ezt a 15 napos időt tudtam, de még nem voltam ilyen helyzetben, ezért inkább kérdezek ilyenkor. A gondom az, ha nyomok egy cancelt a dispute-ra, akkor vagy küld valamit, vagy nem, többet már nagyon nem tudok tenni.

A chargebackre gondoltam bankon keresztül. MOst az lesz, hogy délután próbálok mókolni valamit, adb-t telepítek, meg ilyesmit, hátha sikerül életet lehelni bele, mert a tablet amúgy kellene, csak nem igazán szórakoztat már jópár éve. Viszont ebben a formában nem biztos, hogy megéri aliről rendelni bármi ilyesmit.


V/
(titán)

A garanciális dolgokra nem igazán használható a chargeback. Ha nem kapsz semmit az oké, de amikor már használva van valami és elromlik az nem ugyanaz és akkor sem tarthatnád meg, mert a kereskedő jogosan igényt tart a termékre még ha hibás is. Ha nem kerül vissza hozzá a bank nem fog teljesíteni neked semmit.

[ Szerkesztve ]


haruspex
(aktív tag)

Hát 10perc után kb többet nem működött... De nekem nem a visszaküldéssel van a bajom, mondom, hanem, ha rábólintok az ajánlatára és eltűnik, vagy visszaküldöm és eltűnik, akkor bukta az egész.


V/
(titán)

Az világos hogy mi a probléma, de sajnos azon nem segít chargeback mert nem az eladónak fizettél, hanem az AliExpress-nek és teljesült a vásárlás így a nem fogaj nóbefogadni szerintem még a REvolut sem, de az AliExpress a bankján keresztül biztos elutasítja.
De akár elfogadod amit írt, akár nem igazán van garancia a pénz visszakapásra.
De jut eszembe az AliExpress lezárta a dispute-t? Mert ha nem akkor csak végig kell vinni és ha megkapja a visszaküldött tabletet akkor a pénzt vissza fogod kapni az AliExpresstől.


SunMount3r
(nagyúr)
Blog

Yanwen oldalán hol látom majd az "igazi" csomagazonosítót?
Most még csak ezt a kettőt mutatja:

Felül ugye a "régi", ami csak a Yanwen saját kezdeti azonosítója (vagy ilyesmi), amit én írtam be neki, alatta pedig egy hosszú, csak csupa számokból álló számsor van. Bár gyanítom, hogy az még mindig nem az és majd egy későbbi stádiumban fog előjönni?

[ Szerkesztve ]

üzenetek