Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Az eladó írta, te kitudtad választani a teljes összeget? Mert akkor az van.Meg kellemes írni hogy a visszaküldés értelmetlen mert nem használható és drága, a megfelelő árat add meg, ezért az nem opció és ezért visszaküldés nélkül teljes refundot vársz.


laleeee
(őstag)

Szia, itt azt írják hogy hiányzó dokumentumokra várnak, itt nekem van valami teendőm ? 🤔 [link]


mirci18
(addikt)
Blog

Sziasztok

Arról lehet valamit tudni hogy jelenleg miért nem működik alira a facebook-os bejelentkezés?


Joker88
(őstag)

tudtok valami jóféle, belső páratartalom-mérőt?


stomi61
(tag)

#65082
Nos csütörtökön elindítottam a vitát, ma az Aliexpress le is zárta.
Visszafizetik a termék árát, csak buktam három hetet.
Az eladó továbbra sem jelentkezett, megkapta a megérdemelt csillagját.


V/
(titán)

Ez egy EU-s azonosító ezt em kell vámolni és így semmi nem kell hozzá, ha hétfő reggel 08:00-ig ez nem változna a Magyar Posta nyomkövetőjében akkor hívdfel az ügyfélszolgálatot hogy Belgiumból vársz nem kínai csomagot és mi a helyzet vele.


csuhi17
(tag)

Hali Ez a csomagom szerintetek rendben van?
LS492833794NL
Vámos tétel és a többi hasonló csomagomhoz képest mintha sokkal gyorsabban mozogna a Cainiao szerint.
A "The item is ready for shipment" -> "Linehaul ArrivalLiege, Belgium" között a többi csomagomnál volt vagy 20 nap. Itt meg 14 óra?
Ill mintha kimaradt volna a "Pre-declaration of the item has been received by customs" a két fenti bejegyzés között.

Számíthatok valami fennakadásra?


pibácsi
(senior tag)
Blog

Tanulság képpen írom:
pár dollárért próbára rendeltem Aliexpressről 2TB-os pendrivot 2 szállítótól. Gyanús volt a 2TB, mert nemigen láttam még ilyen normál fizikai méretben nagy kapacitással ennyire olcsón, de kíváncsi voltam, mit mutatnak a tesztek. 1-2TB-ost hirdet a Kingston, de azok elég nagyok méretben (7cmx3cmx2cm)
A formattálás után bejelentkezik 2TB-osnak (érdekes).De nem csalódtam, pár MB-ot tudnak csak írni és olvasni is, azt is összevisza kihagyásokkal. Kuka lett a vége. Az egyik pár mérés után zárlatos is lett. Megreklamáltam a mérési eredményekkel és a disputa ma eldőlt, visszakapom a pénzem.
Isten ments ilyet rendelni.

Üdv. Pibácsi

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Mivel nem belga hanem holland postás ezért nem sok időt kellene Liège-ben töltenie, a holland posta most kezdi feldolgozni és ők küldik ide, ez számít. Lehet még vele gond.

[ Szerkesztve ]


pibácsi
(senior tag)
Blog

Az írásommal nem az Aliexpresst akartam megbántani. Sajnos, vannak árúk, amik nem érik meg a pénzt. Kisérletképpen rendeltem. Az Ali nagyon rendes, mert ő fizeti vissza a pénzemet.
Üdv. Pibácsi


feri63
(újonc)

Sziasztok!Az Aliexpress-ről vásárolnék zene lejátszót 207dollár-ért az áfa benne van az árban,ingyenes aliexpress normál szállítással.Miiyen költségre számíthatok még?


V/
(titán)

Annál fizetéskor nettó árat fogsz fizetni mert több mint a vámmentes határ és az AliExpress nem szedheti be az áfát ezért itthon fizeted a 27%-ot, a kézbesítő cég vámolási díját. Itt még számolhatsz azzal hogy az Áfa alap növekedni fog a tényleges szállítási díj összegével, mert csak neked ingyenes, azeladó fizeti azt és a csomaghoz megszokták ezt adni.
Persze ha EU-s raktárból jönne akkor nincs vámolás, Cs ennyit fizetsz és nem lesz nettósítás.


MaxxDamage
(félisten)
Blog

+ #65210: Ezt eddig is tudtuk és még csak véletlen sem rendelünk, mert "kamu" :K


Gica
(csendes tag)

Közben az aliex. lezárta a reklamációt. Nem reagált a visszautasításra, ahol írtam, hogy a szállítást is fizettem, és újra rendelni mennyi lenne. Azt is írtam, hogy nekem az is megfelelő, ha az eladó újra küldi a törött terméket. Sajnos továbbra is csak a termék árát fizeti vissza, szállítás nélkül Az érdekesség, hogy az eladó is elutasította a döntést. Lehet, neki is megfelelő lett volna az újraküldés. Nem tudom. Ilyenkor lehet még Paypal-koz fordulni, vagy nincs értelme?


Jarod1
(addikt)
Blog

Te bedőlsz ilyeneknek?
még nagyon 2 Terrás SSD sincs a piacon.,,, nemhogy pendrive
a pénznek integethetsz...


V/
(titán)

Mennyi volt a szállítási költség? De ilyet eddig nem csináltak, a vásárlói védelmi szabályozásban sem ez van leírva.


pibácsi
(senior tag)
Blog

Rendes az ALI, mert reklamáltam - disputa - és már el is fogadta, visszadja a pénzemet. No nem a kereskedő, az nem csinál ilyet.
Ez nem úgymond "bedőlés" volt, mivel direkt csináltam, hogy lássam, mire képes. Szét fogom szedni és megnézem, mi van benne. Lehet, hogy egy síma pár megás mikro kártya, az talán belefér, de a kijövő jelet megmanipulálták.
Köszi a hozzászólásod.
Üdv. Pibácsi


veze
(őstag)

Van erre szoftver, amivel vissza lehet írni a valós méretére, és utána aszerint már normál módon lehet használni.( a valós mérete szerint, bár az írás olvasás sebességük is elég gyászos kb 3,5MB/s és 8-12MB/s)
Előbb ki kell olvasni milyen chip van benne, (pl ChipGenius és hasonlok) majd le lehet tölteni ennek ismeretében a hozzá való szoftvert ( többnyire orosz oldalakrol, legalábbis én onnan szedtem) a valós méretük azoknak amikkel én találkoztam általában 1-2-4 Gb volt. Az egész pár perc alatt megvan. én szoktam használni pár száz MB-os dolgkat, amit bootként pendrivera kell kiirni, oda pont jo , nem kell 16-32-64 MB-os pendriveot lekötni, miközben alkalmi használatban van csak

[ Szerkesztve ]


Petyka3
(aktív tag)

Sziasztok! A történet a következő: Rendeltem nagyjából 3900 ft értékben, pár napra rá ránéztem a rendeléseimre és a termék, illetve az eladó lapja sem elérhető, a termék rendelési információja alatt "Sorry, there is no updated logistics information." üzenet szerepel. Indítottam egy refundot, amire a következő üzenetet kaptam: "Hello, the goods have been delivered. If you choose to refund, please pay tax. Thank you for your understanding and cooperation." Ha elfogadom, akkor nagyjából 600 forintot buktam. Mi ilyenkor a teendő? Fogadjam el így, vagy van más megoldás is? Bevallom őszintén így még Alival nem jártam, hogy se a terméklap, se a shop se track info nem elérhető. :F Köszi a válaszokat előre is!


Gabesz87
(veterán)
Blog

Sok sok év problémamentes "Ali-zás" után lehet, hogy most megvan az 1. problémás rendelésem. Egy USB-s DVB-C Tuner-ről van szó. Tracking szerint 6-án megkaptam, pedig nem. Felhívtam a DHL-t, és ők valami totál más címet látnak, azt mondták, előfordul, hogy elrontják a tracking numbert. 9-én és 10-én is írtam üzit az eladónak, de még nem ovlasta el. A nevére kattintva ezt az üzit kapom:
This store is on vacation leave - stay tuned!
Hát de hogy mettől meddig van szabin, semmi infó. Attól is tartok kicsit, hogy ez valami kamu szöveg, és az eladó eltünt mint szürke szamár a ködben. Nyilván nem olyan régi még a rendelés, szóval várok még, de nem tudom, mire számítsak, mi a teendő, ha 1-2 hét múlva sem jön semmi feedback. Refund/Return? :R
Most esik le amúgy, hogy netán kínai újév van? Wiki szerint febr.21-ig!? Akkor addig úgyse mfog történni semmi ezek szerint.

[ Szerkesztve ]

üzenetek