Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Voice24
(őstag)

Köszi! Tehát akkor ez a gomb van a dispute helyett...


V/
(titán)

Szerintem nem mert ami szállítás alatt van annál a vásárlásnál Dispute, ami megérkezett annál van a Refund/Return, pár napja mintha így láttam volna. De lehet hogy egységesítették.

[ Szerkesztve ]


hroberto
(veterán)

Nekem szállítás alatt lévő termékre is csak a Refund/Return opció volt.


petymeg
(addikt)

Teljes a zavar a fejemben. Ma már le is szállította a FedEx, de semmit nem kellet fizetni. Volt benne egy navos határozat, meg mellette egy számítás, nettó+az ÁFA ami dallamra stimmel azzal, amit én fizettem érte az alin és rajta egy pecsét, hogy fizetve. :Y


V/
(titán)

1-3 hónappal később küldik a számlát. Nincs ingyen kaja náluk, csak lassú elszámolás.

[ Szerkesztve ]


Gica
(csendes tag)

Tisztelt hozzáértők. Érdeklődnék, hogy mi a módja a hibás termék visszaküldésnek? Kerestem az összefoglalóban, de a Paypal 8.pontja - amire irányított egy régebbi komment - nem arra vonatkozott.
Van egy törött termékem. Megreklamáltam, de az Aliex csak a termék árát fizetné vissza, a szállítási költséget nem, csak ha visszaküldöm. A szállítás 2x annyi volt, mint a termék. Milyen módon kell küldenem, hogy legyen azonosítóm a feladásról, hogyan fizessem, mit továbbítsak az Aliex. számára?
Előre is köszönüm a választ.


LouiS22
(veterán)

Ha fotókkal bizonyíthatóan törötten vetted át, akkor a dispute-nál meg kell várni, amíg az ali közbelép és dönt (feltételezem, hogy te most az eladóval "vitatkozol" még csak).
Ha már nem, akkor elfogadnám a termék árát és nem bonyolódnék bele a visszaküldésbe, mert egyáltalán nem biztos, hogy valóban vissza is kapnád a szállítási költséget is (és még akkor is te lennél "bukóban", hiszen a visszautat te fizetted).

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Ha törötten érkezett az AliExpress mindent visszaad amit fizettél, amikor elkezdesz reklamálni az első reakció az eladóé, nem az AliExpress tesz ajánlatot, azt később te kéred ha az eladó ajánlata nem felel meg neked.
Elsőként az AliExpress-en reklamálsz, ha ott nem jutnál egyezségre (a visszaküldés is egyezség) azután fordulhatsz a PayPal-hoz, ha rajtuk keresztül lett fizetve ez a tétel.
Nincs olcsó visszaküldés Kínába.
A Magyar Posta a legolcsóbb 2 kg-ig.
Az 500 g-ig vámköteles tartalmú levél 5 695 Ft-ba kerül , míg a 501-2000 g-ig 12 875 Ft, ez esetekben van igazolt kiküldésed és kézbesítési aláíratás, sajnos ennyi az ára.
Ha törött és használhatatlan akkor meg kell győzni az eladót hogy a 15 USD vagy a 35 USD visszaküldési költség nem éri meg, ha csak ki nem fizeti.
De ez ugye a megérkezés utáni 15 napon belül van?

[ Szerkesztve ]


interstate76
(addikt)

Lenne egy - szerintem legalábbis - érdekes esetem a szállítással kapcsolatban. Rendeltem egy terméket (választott szállítási mód: Cainiao Super Economy), majd miután elhagyta Kínát, azt láttam a "Track order" gombra való klikkelés után, hogy Cainiao Super Economy Global. Később kombinált rendelés lett belőle és most ez látható a nyomkövetési infóban:

A mai napon kézhez is kaptam (2 rendelést 1 csomagban), mindenféle plusz költség megfizetése nélkül. A kérdésem az, hogy ha egyszer az Aliexpress Standard Shipping nem is volt választható az adott terméknél, akkor hogy-hogy végül azzal érkezett, illetve hogy ha nem kombinálják a szállítást, akkor Cainiao Super Economy Global-lal szállítják és fizetnem kell? Ergo előfordulhat, hogy nem azzal küldik, amit választok? Nem nyomtam félre, többször is ellenőriztem a rendelés elküldése előtt. Vagy a másik eset az, hogy fals a tracking info, de azt nem hinném, mert tényleg összevonták 2 rendelésemet.

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Szoktak ilyet csinálni hogy a Cainiao logiisztikai központjába közel egyszerre egy címre menő küldeményeket "magasabb kategóriába minősítik" és úgy küldik el egyben, erre nincs kialakult, jól körbeírható szabály. Gyakran előfordul.

[ Szerkesztve ]


interstate76
(addikt)

De akkor az is lehet, hogy Cainiao Super Economy-val rendelek és Cainiao Super Economy Global-lal küldik ki? Csak mert utóbbi ugyebár fizetős.


V/
(titán)

Ezek az Economyk azért olcsóak mert postások, volt akinél előfordult összecsomagolás, de ritka mint a fehér holló, én nem alapoznák rá.


cof
(veterán)

Ilyen összevonás csak akkor van szerintem ennél a szállítási módnál ha 15-day delivery jelölése van. Amúgy én is kerülném ezt a fajta postát mert lassú és sarcos is. Csak a fentebbi 15-day módon rendelek ezzel, és már látszik is az elején, hogy EO lesz mert akkor nem ECSCCA... számot kapott volna ha lassú posta.

[ Szerkesztve ]


Voice24
(őstag)

Nálam is.


interstate76
(addikt)

Én nem alapoztam összecsomagolásra, nekem az a furcsa, hogy nem olyan módon indult el, mint ahogy rendeltem, aztán végül egy 3. szállítási opcióval kaptam meg, ami nem is volt választható rendeléskor. Mindegy, a lényeg, hogy ideért felár nélkül.

& (#65193) CoF

Mindkettőtöknek köszi a válaszokat!

[ Szerkesztve ]


phrenetiX
(tag)

Sziasztok!
Lehetséges az, hogy egy 7 napos szálltású termék (spanyol raktárról), amit ma délelőtt rendeltem hétfőre ideérjen? Kb. 1 órája kaptam értesést a GLS-től, hogy ha ma átadják nekik, akkor 13-án kiszállítják. :Y


V/
(titán)

Nem, mert hétvégén nem igazán dolgoznak.


phrenetiX
(tag)

Én azt tapasztalom, hogy hétvégén is szállítanak. Nem a kézbesítő futárok nyilván, hanem depó és depó között hétvégén is szoktak szállítani.


Turbobacsi
(senior tag)

spanyol rakárból, napelem rendelés: febr. 3, GLS kiszállítás: febr. 9.


Gica
(csendes tag)

Igen, törötten érkezett, a doboz is nyomott volt. Fényképeztem a zacskót, címmel, a dobozt, a törött elemet és ezeket küldtem. Erre írta az Ali, hogy a terméket fizeti. Nem fogadtam el, visszaírtam, hogy a széllítést is fizettem, ha újat akarok venni, akkor mennyi lenne az ár. Erre jött ez. Ilyenkor mi van?
Print screen-t nem tudok ide berakni! Mit bénázok el? A Refunf history-i akartam berakni.


[ Szerkesztve ]

üzenetek