Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Gabesz87
(veterán)
Blog

Hát de Bp-en lakom, ezért furcsa, hogy a nyomkövetés lépései normálisnak tűnnek, mintha valóban hozzám jött volna, csak a gyakorlatban én nem kaptam semmit. Nem tudom hogy lehetséges ez, hogy egy Tracking number rossz útvonalat jelöl :F
Kár, hogy nem jegyeztem meg, melyik városa is kézbesítették. Pedig az 1. telefonálásom alkalmával mondta a DHL-es ügyintéző :O


cof
(veterán)

Itt azt írtad, hogy Székesfehérvár esetleg. Hátha. A cég is stimmel talán mert szerintem ez a sok reference szám valami raklapos szállítás lehetett amin több tétel volt.

[ Szerkesztve ]


Gabesz87
(veterán)
Blog

Igen, úgy emlékeztem, de végigpróbáltam a DHL honlapján az átvételi igazoláshoz az összes fehérvári irsz-ot, de egyik sem volt jó :( Szóval valószínű, hogy rosszul emlékszem.


lacoka55
(aktív tag)

Van egy vásárlásom Order date: Feb 9, 2023 az eladó csak ma tudta feladni vagyis csak ma kaptam követési számot de úgy érzem hogy kiszúrt velem
vettem egy terméket innen [link] mert sürgős lett volna ezért kicsit drágábban Saver Shipping -el rendeltem fizettem Total: HUF 1,627.99 [kép] néhány nap után a Message center-ben megjelent a vásárlás vissza jelzése itt viszont csak Total HUF 1,582.45 szerepel [kép]
úgy néz ki ha jól értem hogy az eladó megváltoztatta a szállítást mert saver helyett ami kb 2 hét küldte Cainiao Super Economy Global UL444847325BE [kép] ami lehet hogy több mint 1 hónap lesz
kaphat ezért negatív visszajelzés mert nem azzal küldte amivel megrendelte és fizettem ?
most melyik összeg a valós


V/
(titán)

Ha forintot nézel az változik az árfolyamtól függően, fizess USD-ben és akkor az nem változik. A szállítási idő nem biztos hogy több lesz, mert a másiknál sem garantálja senki a 2 hetet. Nézd meg a böngészőben a Track order-nél hogy tényleg változott a mód, ott ki van írva.
Anegatív értékelés töröltethető akkor mi értelme foglalkozni vele?

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Átgondolva csak nem jó valami a DHL-nél. A nyomkövetésük szerint ezt ők Budapesten kézbesítték. Ha másik város lett volna akkor annak kellene lenni az utolsó bejegyzésnél. Ha másik várost mondták akkor az nem igaz. Szóval próba a kézbesítési szignó megnézésre budapesti irszám.
Az lehet hogy saját maguknak kézbesítették és kapott egy másik azonosítót, de ezt nem kötöttétek össze a JD-s azonosítóval, de ez a legkevésbé valószínű. Ilyen nem történhet, semmi értelme nem lenne és akkor mi az az azonosító?
Mivel te Budapesten laksz ha nem adnak igazolást akkor nem fognak a dispute során neked igazat adni, hiszen a nyomkövetésük alapján a megfelelő városban lett kézbesítve.


Gabesz87
(veterán)
Blog

Én nem tudom hogy a DHL -nel van-e baj, de 2-en is megerősítették hogy ezt nem BP-en vették át, és más a csomag tartalma is.


V/
(titán)

De az világos hogy a DHL nyomkövetés nem ezt igazolja erre a számra, szerintem át akarnak verni, hogyan látnak más információt ugyanazon rendszerben, ez lehetetlen


phrenetiX
(tag)

Hát ez több, mint érdekes. Mivel ma már az 5. napja lesz, hogy megrendeltem felvettem a kapcsolatot a GLS-el, hátha tudnak mondani valami okosat, de úgy látszik az ügyfélszolgálatos sem lát többet, mint én. Elkérte a csomagszámot, és azt mondta még nem adták át nekik a csomagot...igen, valóban ez szerepel jelenleg a GLS csomagkövetésben. Parcelsappon meg, hogy Csomag megérkezett a csomagelosztó központba. San Fernando de Henares (Madrid), Spanyolország. De ez is február 10-es info. Ráírtam az eladóra is, hogy a futárcég szerint nem adta fel, utánanézett és azt írta feladta, várjak türelmesen. Szóval most ott vagyok, hogy senki nem tud semmit a csomagról...enyhén szánalmas. Amúgy alin a rendeléseknél OntimeGuarantee szerepel, szóval elvileg időgaranciás is. kép

Egyébként a fekete számlaposat akartam rendelni, csak az kínából jött volna 15 napos szállítással, ez a kék számlapos meg 7 napos szállítással (10 dolcsis szállítási felárral) volt, mondom akkor legyen ez, péntekre megjön. Hát nem... Ha a héten nem kapom meg lehet kérni valami kompenzációt? A minimum az lenne, hogy a szállítás költségét visszakapom, de azon felül simán visszaadhatná termék árának a felét is...

[ Szerkesztve ]


Sliderxy
(senior tag)

Sziasztok,
Első rendelésem Aliról, csak azért mert az országban nem találtam meg amit szerettem volna. Lehet, hogy meg is jöttem és betaláltam egy lehúzós eladót?
Kifejezetten figyeltem a sok és pozitív értékelésűekre így nem valami 2 értékeléssel rendelkezőtől rendeltem.

A tények:
Order placed on: Feb 4, 2023
Estimated delivery date: Feb 26, 2023
Feb 06, 2023, 18:47 DHL Germany The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Estimated delivery: Feb 19 - Feb 27
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically. Február, 06 2023 19:47

Az üzlet kínai, a nyomkövetési szám felépítése CGxxxxxxxxxDE
Kifejezetten DHL-t választottam a szállításnál, mert csak néhány száz forinttal került többe és a szállítási időt 1 hónappal korábban jelezte.

A nyomkövetési számra kattintva viszont olyan mintha mégis kínából indulna, nem német raktárból: CN Sorry, there is no updated logistics information.Please try again later.

Az eladónak írtam, hogy mi a helyzet a csomaggal, de nem volt túl kommunikatív, csak annyit válaszolt, hogy "my friend. no problem" Köszi...

Most írtam neki még egyszer, hogy írja már meg, hogy mi van, mert ez így hogy nem fog megérkezni februárban az szinte biztos, de legalább tudjam már, hogy mi van..összevárja a rendeléseket és utána adja fel vagy mi a retek van.


Ra3
(őstag)

Sziasztok, szállítással+áfával kapcsolatos kérdés, 210 dolláros termék ami Kínából küldenek, ali nem von áfát, emiatt checkout-nál benne is van a price adjustment 44.55usd értékben.
Aliexpress standard shipping az egyetlen szállítási mód, ezeket eddig az ExpressOne hozta ki, de ők ha jól tudom nem foglalkoznak nemzetközi dolgokkal, szóval az érdekelne hogy ilyenkor kivel kell majd az áfa+vám fizetést lerendezni?
Ha jól tudom ezeket az országba a Cainiao hozza és átpasszolja az Expressone-nak belföldi szállításra, akkor lehet hogy a végén majd a futárnak kell fizetni ha egymást közt ezt lerendezik?
A költségek miatt is jó lenne tudni hogy megy ez, legalább amiatt hogy mennyire jön ki a termék a végére.

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Az nem úgy idő garancia, debeírtam már hogy kapsz egy kis értékű kupont ha nem érkezne meg, de azt is kérned kell külön


V/
(titán)

Az EU-s nyomkövetési számok EU-ban élednek fel, amikor mondjuk a német posta megkapja, addig csak egy konténerben utaztatják ahol csak konténer van könyvel e, azt meg te nem látod sehol


V/
(titán)

A nyomkövetési azonosítóból látod, szerintem Magyar Posta, ha ők nem akkor vala melyik nemzetközi futár cég, DHL, UPS vagy Fedex. Posta + 4000 Ft a futárok 7000 Ft körül és persze a 27% áfa

[ Szerkesztve ]


Sliderxy
(senior tag)

Ez így érthető, a DHL oldalán annyit látok, hogy Németországból Magyarországra menne majd a csomag. A csomagadatok bekerültek a DHL rendszerébe. Ha megkapján majd innen látom a továbbiakat majd.

Viszont Ali-n a Tracking ID-re kattintva meg ezt látom:

Number:CGxxxxxxxxxDE
Parcel status:Awaiting seller dispatch
nation:Mainland China -> Hungary
======================================
Powered by https://global.cainiao.com

Ezek alapján a kiindulás valóban Kína, ami tökmindegy is, ami inkább zavaró, hogy azt írja, "Awaiting seller dispatch".
Vagy ilyenkor ezt szokta írni? Számomra ez azt jelenti, hogy még el sem indult a csomag.


scandoug1977
(újonc)

Sziasztok.
Röviden a problémám a következő: Ugyanattól az eladótól vettem három különböző terméket, még arra is figyeltem, hogy a szállítási mód is ugyanaz legyen (AliExpress Saver Shipping), és a vége az lett, hogy 3x számolta bele a szállítási költséget, és egy csomagban is fogja feladni a cuccokat.
Valamiért régebben úgy emlékeztem, hogy a szállítást egybevonja, és egyszer kell kifizetni a csomagot, de nagyon nem találok rá példákat, hogy jelenleg ez így van-e.
A kérdéseim:
1. Ez lenne a normális, és nekem le kell nyelnem az összeget?
2. Ha ez nem normális, kinek szóljak, és hol kérhetem vissza a különbözetet?


laleeee
(őstag)

Ezt megszívtam ,sajnos áfát plusz 900ft valamit kellett fizetnem. Hogy történhetett ez meg ? tényleg belga nyomkövetési száma volt 🤔


Gabesz87
(veterán)
Blog

Újabb fejlemények az ügyben. Felhívtam ismét a DHL-t, az ügyintéző mondta, hogy ez céges rendelés, tehát biztos nem az enyém, és azt is elmondta, hogy Tiszaújvárosban lett átvéve. Le is töltöttem irsz. alapján a kézbesítésről szóló igazolást, amelyen ott az átvevő neve, aki - milyen meglepő - nem én vagyok! Viszont célállomásnak Bp van feltüntetve rajta.
Plusz, az okos tegnapi Customer Service-es hölgy is válaszolt az emailemre, és adott egy írásos conformationt:
The waybill number you sent does not belong to your address and name. (25xxxxxx10 )
The contents of the package are not the same as what you ordered. Please contact the sender.
Ezekkel már csak tudok menni akkor az eladóhoz reklamálni!?


Hopkins_001
(tag)

Sziasztok!
Van ez a myworld weboldal ahol cashback van. Minden alis vásárlás után 1%ot visszaad.
Első várlásom látszik a myworld oldalon,de többit azóta nem sikerült elkönyvelniük pedig jópár nap eltelt már.
Valaki használja ezt a oldalt? kamu az egész vagy valós?


lacoka55
(aktív tag)

Szia
forint-al szoktam fizetni mert így jobban látom az árakat nem kell átszámolni mennyit kell fizetni kisebb összegeknél néhány ezer ft nincs jelentős különbség az árak között talán néhány 10 ft
sürgős lett volna ezért rendeltem saver-al és csak ennél az eladónál találtam ezt a lehetőséget
ez a szállítási mód a legutolsó is 9 nap Bp míg a legutolsó ULxxxBE majdnem 2 hónap volt
A böngészőben parcelsapp Found in Yanwen Logistics
az ali-nál meg Cainiao Super Economy Global
nem a pénzzel van gond saver-al rendeltem ennek a szállítási díját fizettem hogy gyorsabban jöjjön de az eladó nem ezzel adta fel most várhatok rá mire megérkezik
ez a termék saver-al rendelve most is ugyan annyi csak 10ft-al drágább

üzenetek