A szállítás itt így működik. Az Összefoglalóban a végén vannak tippek arra is hogy miként lehet megoldani a kevesebb díjat. Lényeg az hogy egyeztetni kell vásárlás előtt az eladóval, ha hajlandó a kombinált szállításra akkor úgy kell fizetni hogy az sikertelen legyen, lesz egy fizetetlen tételed, ekkor az eladó tud szállítási költséget változtatni és ezután sikeresen kifizeted.
A kártyán kell a fizetési limitet lecsökkenteni annyira hogy ne legyen elég a sikertelen vásárláshoz.
Nem tudsz ennél már reklamálni.
Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum
hozzászólások
V/
(titán)
phrenetiX
(tag)
Az engem már nem vigasztal. Ezzel a csomaggal most már fix, hogy történt valami. Olyan nincs, hogy 5., lassan 6. napja semmi infó nincs róla. Írtam most egy emailt a spanyol GLS-nek is, elvégre ők keverték el, megemlítettem benne a rendőrségi feljelentést is.
[ Szerkesztve ]
V/
(titán)
Ahogy gondolod, de a szállítások időtartama az nem egy egzakt dolog, azért Spanyolországból kell 5-8 munkanap hogy ideérjen és amíg úton van nem szoktak semmit sem könyvelni.
Felelsleges fenyegetőzni, ha egyáltalán befognak egy nem garantálható tevékenységi folyamatra ami épp zajlik rendőrségi feljelentést -nem fognak- hónapok mire lenne belőle még az EU-s rendőrségi egyezmények alapján is valami, de a futár szolgálatot nem jelentheted fel, a szállítási szerződés nem veled lett kötve és abban erre van kizáró ok.
Ha nem kapod meg a várható kézbesítési idő (szállítási védelmi idő, amit napokban számolnak) alatt akkor indíthatsz dispute-et és visszakérheted a pénzed.
[ Szerkesztve ]
phrenetiX
(tag)
Na ezt nem tudtam. Minden esetre leírhatnák valahol, hogy a tracking az most akkor mire is vonatkozik.
De végre van infó a csomagról: 2023. február 15. 20:26 Csomag megérkezett a depóba. Essen, Németország.
Ali mondjuk mást mutat: kép
Holnapra várhatom már?
V/
(titán)
Inkább hétfő. De az AliExpress a képen azt írja hogy a várható kézbesítés február 16-22 ez eddig nem volt ott? Mert ez az intervallum számít és ebbe bőven benne van. 02.18,19 nem dolgoznak, mert jár a pihenő nap a spanyol, német és a magyar dolgozóknak a futárcégeknél.
LouiS22
(veterán)
A türelem egy csodálatos erény és már tavaly 11/11 környékén is rendeztél egy kirohanást. Ha valami nagyon SOS, akkor vedd meg itthon.
Schimi070
(tag)
AliExpress standard shipping tracking szállítást választottam , de a kereskedő SunYou trackinget adott meg. Ezzel a szállítással van valamilyen információ, mert ugyan sok rendelésem volt de még egyszer sem küldték ezzel.
V/
(titán)
Szerintem ez is futáros lesz, lehet hogy Packeta és lehet hogy kézbesítő ponton.
Schimi070
(tag)
Köszönöm! Megreklamáltam, mert nem mindegy hogy 4 vagy 2 USD a szállítás. SunYou a 2USD.
csuhi17
(tag)
Hali most kicsit meg vagyok zavarodva.
Rendeltem török eladótól. Már megbántam
Postával küldte, amit náluk TR-Istanbul - Tuzla- ban visszafordított a vám?
Írtam neki, azt írta igen, visszajött elküldi még1x.
Vártam 1 hónapot, semmi. majd rákérdeztem és azt írta hogy másodjára sikerült elküldeni.
Most megint vártam pár napot hátha kapok valami kövszámot, majd megint ráírtam és ezt a választ kaptam: merhaba ben bu iş için ne ödeyeceğim bana neye mal olacak? modamot
Több fordítóval próbálkoztam és az jött le nekem belőle hogy: Nem akarja megnézni, elküldeni nekem a számot mert nem éri meg neki.
google fordító: "hello mennyit fogok fizetni ezért a munkáért mennyibe fog kerülni? Modamot"
A termék kellett volna, de ezek szerint ez veszett ügy.
Van még 33 nap amíg a rendszer automatikusan lezárja a rendelésemet, ahogy ez megvan indítom is a disputot, hogyha nem kapok a mostani visszakérdezésemre rendes választ.
Kérdésem az, hogy ha most indítaná, még a lejárat előtt akkor az Ali elfogadná?
V/
(titán)
No törököt fogtál. Nem vagy egyedül egyébként.
Azt is többször írtam hogy a dispute elsőként az eladónak jelenik meg, ő fog reagálni valamit amit vagy elfogadsz, vagy elutasítasz majd ezután lép be a folyamatba az AliExpress. Akkor borúl a sorrend ha közben az eladó befejezte a tevékenységét, akkor rögtön az AliExpress reagál. Egy megkötés van hogy az elküldéstől számolt 10 napon belül nem lehet indítani dispute-t, de a 11. napon már lehet.
csuhi17
(tag)
Köszi akkor a 47 napommal már túl vagyok rajta, még meg várom mit válaszol.
Másik, a Magyar postánál csak nálam nem 100-as valami?
Több LS...NL csomagot rendeltem és nem tudom követni mit csinálnak.
Pl.: azt írja hogy "Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra" másnap meg megérkezik.
utána pár nappal meg frissül és írja az olk-t meg kézbesítést.
Meg egy rendelést két csomagban külön számmal adtak fel, az egyik bejött MO-ra a kövszám szerint a másik még kint van PostNL-nél, erre meg azt kézbesítik ami még kint kéne hogy legyen.
Mintha kicsit össze lennének kavarodva a dolgok, vagy csak nagyon le vannak terhelve?
Rea007
(friss újonc)
Sziasztok! Csomagszám alapján (ECSCCA0009531890) lehet tudni, hogy melyik futárcég szállítja az aliexpresszes csomagomat kínából? A nyomkövetés alapján február 10-én átvettem:-( Posta nem tud semmit róla:-( Bár a szállításért 2-3000 ft-ot fizettem és ebben az esetben általában valamelyik futárcég hozza a csomagot, de ugyan melyik?
V/
(titán)
A tiednek ez az új, Express One azonosítója ezzel kell keresgélned: 158271900100870203608600 és ez össze lett csomagolva egy másikkal ezen a számon és ezt tényleg kézbesítették Tardos nevű személynek.
10-én reggel 8 óra körül kapnod kellett egy e-mailt a kézbesítrésről, a spam mappádban nincs? Illetve
Egyébként Összefoglaló 2. pont vége:
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.
[ Szerkesztve ]
V/
(titán)
Ezek nálunk elvesztik a könyvelt küldemény típust, egyszerű levélként kézbesítik (prime levél a megnevezése az MP-nál) és ha kisebb a vastagsága 24 mm-nél kiviszik, ha több akkkor értesítőt kapsz a postai átvételre.
vasi89
(addikt)
Hali,
Ez mennyire tekinthető normálisnak, hogy van 2 nagyobb pakkom is, mindkettőben több rendelés van összecsomagolva és mindkettő Jingjiang Subdistrict-ben áll ugyan abban az állapotban, lassan 1 hete. Nem egyszerre érkeztek oda de mióta van ez az új rendszer, nekem még soha nem állt ebben a státuszban cuccom, ilyen sokáig.
12 Feb 202322:32 Arrived at departure transport hub
[ Szerkesztve ]
vasi89
(addikt)
igen de a másik már 10.e óta van ugyan itt. közben volt egy 3. csomag is ami meg kb azonnal át is ment rajtuk. habár az csak 1 db-ból álló cucc.
[ Szerkesztve ]
phrenetiX
(tag)
Úgy látszik felgyorsultak a GLS-nél, jelenleg ez a csomag státusza: kép
Lehetséges, hogy mégis megkapom holnap?