Rosszat linkeltem elsőre.
" Emiatt mondják azt a reviewekben, hogy ha csak játszanak, és nem keresik a felbontáscsökkenés hatását, akkor nem igazán veszik ezt észre, és pont ez volt a koncepció, hogy elérjék ezt a hatást. Szimplán sebességszintekhez kötve nem lehetett volna megcsinálni."
DLSS nél szerinted nem így van ? nézd már meg a revieweket, ocsmány amit művel a Boost.
DLSS nél ugye volt olyan reviewed itt az oldalon, amivel egy állóképre zoomoltál 20 x nagyítással és megállapítottátok / tad milyen szar,.
Most akkor vessük össze a Boostot a DLSS sel és ne a Freestyle sharpeninggel mint ahogy a sok agyhalott csinálta ugye....Nézzük az eredményt a kapott FPS növekedést és a frametime eredményeket. Pontosan az van itt is, mint a Freesycnél az alja monitornál, hogy ez a könnyebb út majd kap egy pár játék támogatást a végeredmény meg mindegy.....
[ Szerkesztve ]