Jelenlegi konzolokról portolt játékoknál se számított, nem futnak jobban AMD videokártyákon (max. 1-1 ritka kivétel, amikre ugyan úgy vannak ellenpéldák is)
Egyébként RDNA2-ben lesz Variable Rate Shading és RayTracing, új konzolokban is lesz mindkettő... innen nézve szerintem elég egyértelmű melyik RDNA generációhoz állnak közel az új konzolok, pláne hogy a leak factory is jó ideje az RDNA2-höz társítja őket.
VRS-en egyébként csodálkozom hogy most a 2020-as driverrel nem hozták ki a Navi-khoz, lehet valami hardveres akadálya van ami miatt csak RDNA2-vel jöhet majd... ez tovább erősíti a konzolos rokonságot. (ok, értem, nem 1:1-ben ugyan az a két GPU, de közös alapokra építkeznek, csak aztán customizálják őket a célplatformnak megfelelően)
Vicces amúgy hogy pár éve még az AMD mennyire elöl járt az újabb API-k támogatásában, akár új Shader Model-ekről, akár DirectX feature level-ekről vagy bármi más nagyon új vagy nagyon experimental cuccról volt szó, ők mindig hozták a támogatást. Most meg messze lemaradva kullognak nVidia mögött... Gyönyörűen végig aludták ezt a pár évet...
[ Szerkesztve ]