AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk - Videokártyák fórum

üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

mutatnál egy ilyen elbeszélést?

"AMD megvalósításában elvileg sokkal hatékonyabb lesz a raytracing, mert nem nyers erőből akarják majd megoldani. "

Nincs olyan hogy nem nyers erőből . Az RT nek nincs határa. Végtelen erőforrás igényes dolog. Ha elég a hardver az adott feladathoz akkor növelik a részletességet / fényforrásokat / raytracing alapú hangeffekteket, romblható környezetet,és már is kevés újra a hardver. A cél a fotorealisztikus valóság megteremtése és attól még nagyon messze vagyunk...
csalni lehet és kell is különböző erőforrás spóroló megoldásokat kitalálni, de a felszabaduló erőforrást akkor elköltjük újabb fényforrásokra részletesebb textúrákra amik újra növelik az RT erőforrás igényét.

A DXr 1.0 ezt tudja amit jelenleg kapsz...
Nem AMD megoldása a DXr 1.1 hanem a Microsofté amit együtt fejlesztettek AMD vel és hihetetlen ,de Nvidiával, mint ahogy a jelenleg elérhető DXr 1.0 sem az Nvidiáé hanem a Microsofté, jó lenne megértened végre így sokadszorra is leírva neked is.

Azonos API-n azonos játékokon majd letesztelve kell megnézni mit tudnak a jelenlegi és az érkező kártyák és majd össze kell mérni a jelenleg elérhető 5700 XT-t a jelenleg elérhető 2070 kártyával mondjuk RT terén is,( most is össze lehet) meg majd az Amperet az Új Navival. Jelenleg a nullát hasonlítjuk össze a valamivel és ehhez origónak kiválasztjuk az ismeretlen képességű konzolokat és a koordináta rendszer két tengelyén az Nvidia és a konzol fejlesztők eltérő mértékegységet használnak a konzolok/ VGA RT képességének megállapításához .
Ehhez X: Y hasonlítjuk össze a jelenleg még nem megjelent és nem létező játékok futásának sebességét és minőségét az Inlne RT vel megsózva amiről még annyit sem tudunk mint a többiről..... Azt tudjuk jelenleg egy valódi fejlesztő elbeszélése alapján, hogy a PS5 a Minecraft esetén egy 2080 szintjét ( nem a superét ) tudja kb abszolválni raytracing képességekben a DXr 1.0 alatt. Kérdés mit fog tudni a 2080 és a Ps5 / Xbox a DXR 1.1 alatt és ehhez hogy viszonyulnak az érkező VGA hardverek meg még sok kérdés van ebben a témában amire az idő fog csak válaszolni...

[ Szerkesztve ]

üzenetek