AutoCAD - OS, alkalmazások fórum

üzenetek

hozzászólások


ThuG4LifE
(senior tag)

Sziasztok,
keresőt használva láttam, hogy volt már aki kapott korábban kedves emailt az Autodesk-től, hogy "túlhasználták" a licenszet, viszont ez már több éves írás volt.

Most kaptam én is egy ilyet, ahol leírják, hogy a 2 élő előfizetésünkkel tavaly szeptember és idén február között többször is használtuk egyidőben. Vagyis mintha 4 használat lett volna. HO-ban dolgozunk kollegámmal, van, hogy napi többször is belépünk az irodai gépre, hogy a szerverről régi rajzból kimentsünk valamit. Egyszerűbb, hogy az irodai gépen megnyitom a rajzokat és látom, hogy mire van szükségem, nem kell mindent átmásolgatni.
Nyilván az otthoni autocad is fut közben. Amiből nem lépünk ki arra a pár percre amíg a távoli asztalt használjuk, mindezt annak a tudatában is tettük, hogy az autodesk oldalán van egy ilyen cikk: [link]
Ez alapján naívan gondoltuk, hogy ha probléma van, akkor jelzi a program. Hát nem jelezte! :))

Az Autodesk szeretné, hogy vásároljunk 2 ÚJ (nem meglévő hosszabítást) előfizetést és fizessünk az ő vizsgálati költségüket. Ez nagyjából 18ezer € összesen.
Egyszerűen teljesen abszurdnak tartom ezt a követelést. A saját weboldaluk szerint nem is történhetne ilyen, illetve ez a duma, hogy fél évenként készülnek a riportok, ők csak akkor látják ... többen átálltak már más szoftverre a cégnél, ezek után mi sem támogatnánk, hogy náluk maradjunk, pedig már több, mint 20 éve használjuk a szoftvereiket. :U

Nektek mi a véleményetek erről, illetve van friss tapasztalata valakinek?

üzenetek