Semmi baj, most ilyen, majd lesz jobb.
Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja - Lokál fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/happy.gif)
2ozzmexy
(aktív tag)
Na ez az, ezért vettem én is szívót Bubi-ból.
![](/dl/faces/happy.gif)
2ozzmexy
(aktív tag)
Jaj, egy éjféli szóvicc, ami már mai első poén.
Nem szív vele, jó az, csak sokat áll, az öreg autók meg nem csípik, tudod mint mi is amikor majd megöregszünk. Egyszer elindulni, utána már jó.
Max gyorsulásban de amúgy üzembiztos és eddig semmi költséges nyűgje nem volt.
[ Szerkesztve ]
A polírozott király, mondjuk a rozsdamentes visszamattul úgyis, meg az esőcseppek bele fognak fakulni, amit felvernek rá pocsolyából retkes víz az is meglátszik majd az oldalán... Ismerni kéne a pontos összetételét a rozsdamentes acélnak abból lehet tudni, hogy mennyire hajlamos rozsdásodásra, meg mennyi ideig tartja meg a fényességét.
Én azt nem értem, hogy az ajtónál miért nem lett valami díszes szálcsiszolás gyárilag is, hogy ne látszódjanak rajta az ujjlenyomatok, egy olyan ember koponyájából, mint a Musk ezek nem pattantak ki...
![](/dl/faces/own/tsebacsi.gif)
Tsebacsi
(nagyúr)
MIndkettő klasszisokkal jobban néz ki, mint az eredeti
Szerintem pont Musk miatt nem lett semmi csicsa. Olvastam az életrajzi könyvét, mindent próbál a végletekig egyszerűsíteni a gyártás optimalizálása érdekében.
![](/dl/faces/own/ferrar1.gif)
FeRRaR1
(őstag)
Mindegyik a rozsdát fedi el?
Egyébként nekem valamiért tetszik. Talán mert más mint a többi autó, olyan amit nem láttunk még.
Persze nem kéne mert rettenetesen sz@r mint rengeteg videó kifejtette...
![](/dl/faces/own/ferrar1.gif)
FeRRaR1
(őstag)
Kiválasztottad az egyetlen autót amiből pont a Turbo a nagyobb élmény.
![](/dl/faces/own/ferrar1.gif)
FeRRaR1
(őstag)
"sokak szerint nincs erdemi kulonbseg koztuk"
Megnézném azokat a sokakat akik így gondoljak hogy nincs hangban különbség egy szívó és egy turbó között...
![](/dl/faces/own/ferrar1.gif)
FeRRaR1
(őstag)
Most nincs GT2 RS. Használt piacon ami a legtöbbünknek érdekes szerintem egy szívó benzint olcsóbb lesz fenntartani. De majd kiderül, meg senkinek nem szállítottak ki az új hibridet, majd az idő eldönti.
A szívó motor nagyon nagy része az élménynek. Nem kérném rá a Touring pakkot személy szerint, elfér az a "kis" szárny ott
Egyébként ha már beszerezhetőség, szerintem előbb tudnál venni GT3 RS-t mint S/T-t
![](/dl/faces/parrot.gif)
Reggie0
(félisten)
Tessek ott a youtube, 981 vs 718 temaban eleg sokat porgott a kerdes, de egyaltalan nem rosszabb a 718-as hangja, elhanyagolhato a kulonbseg kivulrol. Hogy belul miert hallod mashogy annak is megvan az oka.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/brumi1024.gif)
brumi1024
(veterán)
Igen, azt irtam, hogy a jelenlegi generaciobol nincs GT2 RS.
Használt piacon ami a legtöbbünknek érdekes szerintem egy szívó benzint olcsóbb lesz fenntartani.
Ez a szivo nem az a szivo. A GTS-t utcai hasznalatra terveztek, GT3 motorja palyara valo. Ugyanaz, mint a B58/S58 a BMW-nel, csak meg extremebben, hiaba mondjak bulletproofnak az utobbit, az elobbit joval olcsobb fenntartani a mild hibridsege ellenere is.
![](/dl/faces/parrot.gif)
Reggie0
(félisten)
Szerintem nem sokan vasarolnak ugy uj autot, hogy mennyibe faj fenntartani 10-20 ev mulva. Marpedig a gyartas az uj vasarloknak megy, ok hatarozzak meg a piacot.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/brumi1024.gif)
brumi1024
(veterán)
Persze, en sem igy vettem. Arra utalok ezzel, hogy fenntartasi koltseg szempontjabol a mild hibridsegtol tartani egy 911 GTS-nel szerintem felesleges, egy GT3 RS annak ellenere dragabb lesz, hogy szivo. Meg amilyen arakon mentek az utobbi evekben a GT 911-ek, egy rossz idoben torteno vasarlason el lehetett kolteni a teljes szervizkoltseget.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/ferrar1.gif)
FeRRaR1
(őstag)
Idén elkezdtek esni rendesen a GT3 RS árak. Mondjuk a GT3 is. Taycan meg 30-40% esés egy év alatt, jó kis EV Bele gondolni is rosz hogy valaki egy Macan árát bukja egy Taycan Turbo S-en.