Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


kelly416
(veterán)

A polírozott kész balesetveszély szerintem. Vagy vakít vagy megtéveszt a tükrös mivolta miatt.


2ozzmexy
(aktív tag)

De formabontó és egyedi, mint az iPod fülese...
Nem véletlenül fényezik le a gyártók a karosszériát, majd ők is beletanulnak. Nézd meg honnan indultak, mikor és mennyi idő alatt jutottak el idáig, annyira nem hülye a fickó mint mindenki gondolja. :R


kelly416
(veterán)

Én egy szóval sem mondtam, hogy hülye. Sőt! Mivel nem született milliomos és mégis megcsípte a föld leggazdagabb embere címet úgy, hogy nem állnak glédában a sportverdák, az úszó sziget méretű ladikok, nincs Marsra néző kacsalábon forgó palotája, nem keveredik folyamatos botrányokba, szerintem kimondottan földhöz ragadt kis koma. Talpraesett, józan eszű.
Maga ötletétől szerintem sosem gyártotta volna le a kukáskonténert, de mivel ezekben van a pénz és a hihetetlenül gyorsuló autókban, hát ezeket gyártja. Ez is csak az eszét mutatja.
És nem is ő követte el a tükörfényes verdát, hanem valamelyik viszketeg vásárló.


Alusky
(aktív tag)
Blog

USA-ban a blingbling tulajok rá vannak cuppanva az ilyen tükörre fényezett kocsikra. :DDD
Én is kedvelem a komát amúgy, bár ITcafé cikkek alatt szeretik folyamatosan leköpni, nem kell messze menni hozzá erről a fórumról. :DDD
Pedig tényleg nem egy elrugaszkodott valaki a hülyeségei ellenére sem és ha nem lenne még mindig a béka segge alatt lenne az űrkutatás meg a villanyautózás is. Persze minden negatívummal is rendelkeznek a cégei amivel minden ekkora méretű rendelkezik ugyanúgy. Vicces egy fórum ez a PH amúgy, sokszor tényleg csak trollkodni járok fel. :DD

Nekem sincs bajom a Cybertruck feleslegességével, a Tesla is egy autógyártó, a villanyhajtás is egy meghajtási mód, egyáltalán nem jelenti azt, hogy akkor ebből csak mini eco zöld cuccokat szabad csinálni. Miért ne lehetne pazarló jármű is a felhozatalban, igazából az összes sportkocsi amit itt fel szoktatok sorolni ugyanúgy pazarlás ilyen szempontból. :DDD
Én is elfogadnék egyet, de sok mindenre nem tudnám villogáson kívül használni.
A dobozos furgon vonalra is felülhetnének a Teslánál, mert annak valóban lenne értelme is, de ne az legyen ott is, hogy egy 7.5 méteres autó 3s alatt van százon és minden rakomány darabokra törik benne. :DD


FeRRaR1
(őstag)

Csak a Tesla is kezd, nem is tudom mi lenne a megfelelő jelző... Apple-sedni? Bejelentik, késik 2 evet, 1/3-al kisebb a hatótáv, 1/3-al drágább, reklámozott funkciók nagy részéért fizetned kell de nem működnek, és annyi hibája van hogy felsorolni is nehéz, nem is fogom, akit érdekel keressen rá, van számtalan komolyabb YT teszt.

Vagy a Tesla roadster, mióta ígérgetik? Tesla Semi, mióta ígérgetik, mar az éveket össze számolni is nehéz, de teljes arat elraktak sokra évekkel ezelőtt, csak termek nincs.

Megbízhatósági listák also top 3-ban vannak álltálában.

De a kedvencem hogy az ügyfelek a beta testerek gyártósoroknak, funkcióknak, összeszerelésnek. Es ha leesik a lökős, kiesik az ablak, vagy nincs rögzítve az ülés sor, vagy biztonsági ov az tok rendben van szerintük. Garoztatni horror, alkatrészekre sokat kell várni, es ez miatt kisebb sérülésre is inkább TK-ra veszik.

Rivian R1T pl szerintem 1000x jobb termek, minőségibb, használhatóbb, élvezetesebb, pedig azok aztán meg fiatalabban kezdtek...


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ha már Apple-höz hasonlítod mi volt ilyen kamu amit Apple mondott?


FeRRaR1
(őstag)

Mindent ugy allitanak be mint ha ok talaltak volna fel.

Most nem asok vissza konkret infokert, van sok, de itt leginkabb a fan base-re gondoltam akivel a sz@rt is meglehetet etetni habbal.

De legyen itt a legujabb: Reklamozzak hogy mennyire tamogatjak a repairt. Kozben kulsos cegeket biznak meg hogy zuzzanak be mukodo keszulekeket, ugy bukott ki hogy eladtak oket kinaban, apple perrel fenyegetozott majd vissza lepett mert rajottek akkor borul a bili.

Mindekozben lehetetlen megfelelni a repair programjuknak, illetve szerelhetetlen a telefonjuk mert ha te veszel 2 uj iphonet, kijlzot cserelsz, mind a ketto letilt funkciokat hiaba gyari uj mind, es tudna mindent.

Szinte minden alkatresz software lockos, kijelzo, kamera, akksi...

Radaskent az alkatresz ellatast is ellehetetlenitik, es enneki van nagy storyja, de mindegy most, fan basere ertettem foleg.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Ha már fan base... ;]

[ Szerkesztve ]


brumi1024
(veterán)

De a kedvencem hogy az ügyfelek a beta testerek gyártósoroknak, funkcióknak, összeszerelésnek.

Mondjuk ez ugyanúgy elmondható a többi gyártóról is.


FeRRaR1
(őstag)

Mikor meghagytam a bajuszt az egész család rajtam röhögött. Gatya papucs tetszik, többit kikérem magamnak :DDD

Láttam pár hete valami Subarusat, ilyenbe, már bánom hogynnem tettem be ;]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Ejj, pedig nem szoktál ilyen nagyot hibázni. Szedd össze magad pls. :D


FeRRaR1
(őstag)

Messze nem ilyen mértékben, de igen, romlott a helyzet, már nem tesztelnek éveket az úton meg laborban piacra dobás előtt.

Kiadjuk oszt' majd javítjuk ha nagyon sz@r valami.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

VW pl, amit leművelt a Golf 8-al, az is komikus. Kvázi egy félkész terméket löktek ki az utcára nem pici pénzért... :(


aero.
(veterán)
Blog

Ráadásul 3 év múlva tűzték ki a 8 milliós elektromos népautójukat. Vicces, hogy az ID3-ra is azt mondták, aztán valami 16 millióról nyitott. Ergonómiai zsákutcába az egyik legergonomikusabb belterekből ... 2027-ben 8 milliós ID1, gondolom UP, i10 stb méretű cucc ...


brumi1024
(veterán)

Mind 0 km-es, új autó, rendelésre:
A3: zörgő B oszlop, kilyukadó bőrülés (a fejtámlán), elálló ablaktörlőlapát. Szervizek válasza: ez ilyen.
Q3: start stop random nem indult, teljes leállítás kellett neki, nagyjából fél perc. Kereszteződésben Budapesten ez mókás. Kitekert kormánynál recsegő hang. Szerviz itt is: ez ilyen. (Itt lett elengedve az Audi)
F10 5er: a lámpamosó leszedte a fényezést. Külső hőmérő bedöglött, nem fűtött többet a klíma, csak hűtött.
X5: beázó hátsó ablak, nem rögzített hátsó üléssor, hengerfejesedés 10k km-nél. Gariban javítottak mindent.
Mini JCW: ordenáré módon kattogó csomagtartó, rosszul volt rögzítve.
iX: 5 visszahívás volt, a felületfűtés nem működött, drivetrain issue, kormány kapacitív érzékelője nem működött, stb.
M440i: tetőablak zörgött/alkalmanként nem csukódott.

Sajnos mindenhol jellemző ez, hiába prémium. :(

[ Szerkesztve ]


aero.
(veterán)
Blog

Lekopogom, a Leaf mindjárt 2 éves, közel 20e km ment bele. Egy darab hibajelzés vagy bármilyen esztétikai hiba sem történt, az akksi is fullon van és még mindig tudja az eredeti hatótávot. :R


FeRRaR1
(őstag)

Ertem es mindenhol elofordul hiba, 300 ezer fontos Lamboban is. De a tesla nem premium, es az aranyok ami nem mindegy.

Itt kint en sok BMW storyt hallottam hogy fele garos ugyfelet milyen indokokkal razzak le.

Szomszed 21-es X5, volt garba 2x, majd uj eset, jelez a nyomasra a TPMS, majd fura reccsenes, rangatozas, leallitja, kiszall. A felni 2 darabban volt. Lassu dugoban araszolasnal konkretan kette tort. Erre a BMW: nem gar mert megpadkazta. Ismerem jol a tulajt. Nem volt padka, nem volt katyu. Kerdezte akkor mutassak meg a padka nyomot a kereken vagy akar a gumin. Nem tudtak de akkor se gar. Szoval az mi mar. Meselem a garazsba ahova jarok. Ja BMW felni, az ilyan, sok torik a semmitol. :DDD

pRjEmijUm experience premium ugyfeleknek ;]

Nekem eddig 6 visszahivasom volt a Proace EV-re.

Hol vannak a regi szep idok ahol millio teszt kilomater alatt nem adtak ki autot...

[ Szerkesztve ]


Alusky
(aktív tag)
Blog

Aztán beül a papika egy V8 kombiba és otthagy mindenkit a lámpánál. :DDD


FeRRaR1
(őstag)


Alusky
(aktív tag)
Blog

WTF-nek olvastam a rendszámot elsőre. :DD

üzenetek