BestBuy ruhás topik - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


MaddeNNNN
(őstag)

vámosoknál sem lesz gond a karácsonyi ajándékokkal


RexpecT
(addikt)

Kis update a nike-s sztorihoz:
9 munkanap telt már el azóta hogy visszakapták a csomagot.
Azóta sem jött email és/vagy pénz. Nagy nehezen megint tudtam chatelni egy bottal(?):
Since the return timeframe that took 3-7 working days was passed. I can now manually refund you for the item you return.
Please allow me 1-2 minutes to process your refund.

Na ez nekem megint fura, miért nekem kell itt kontaktolni? Ha ilyen lassúk és nem tudják megnézni 7 nap alatt, hogy nem egy darab téglát küldtem-e vissza, akkor miért nem automatikus a visszatérítés?

De amúgy a legidegesítőbb az egészben, hogy a magyar lokalizációt beállítva, a rendelt terméknél a chatelés opciót választva ez jelenik meg:
"Please click here for Chat Support hours."
Mindezt egy piros keretben, azaz nem elérhető a szolgáltatás.
Az amaerikai lokalizációt beállítva chateltem egy másik bottal(?), de az meg nem tud segíteni, helyette küldött egy linket, amin keresztül elértem az európai ügyekkel foglalkozó chatet. :U


Azie
(őstag)

A sok b*zi piaci visszaküldős csak azt fogja elérni, hogy szépen ezek a cégek is kivonulnak a balkánról, mint az amazon. Ha valahol csak csetbottal tudok beszélni, azonnal meg a panasz trustpilotra amúgy. Nem tudom miért erőltetik egyesek a csetet még 2022-ben amúgy. Email és csókolom.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

de naiv vagy, abban az országban ahol tüntetnek az önkiszolgáló kassza ellen? :DDD


Sungoo
(addikt)

“közleményben kiemelték, hogy az ismeretlen eredetű és anyagú ruhaneműk súlyos allergiás tüneteket, bőrirritációt is kiválthatnak”
:DDD :DDD :DDD :DDD :DDD Sírva nevetek! :DDD


IntelKiller7
(veterán)

Talan mert sokkal gyorsabb, ha akkor kapcsol valakit mint, hogy kuldesz 1 email aztan majd valaszolnak ra valamikor?

En sokkal jobban szeretem a live chatet, mert ott, ha 20 perc mulva kapcsol ugyintezot akkor valszeg par perc utan mar tudom is mi a problema. Es nem kell 3 napot varni 1 valasz emailre amiben ujabb adatokat kernek, es megint eltelik 3 nap. :DDD

Multkor szar volt a Telekom otthoni szolgaltatas, a robot mondta, hogy hibat eszlel, felveszi a problemat. 5 perc alatt letudtam az ugyintezest, masnap mar jott is a szerelo.


Szabi®
(addikt)

Pedig lehet nem hülyeség, a kínaiak Melaminből húznak pulovert, pólót, papucsot, és egyéb napi használati tárgyakat, ruhaneműt. Köztudottan erősen mérgező. Itthon is találtak a sz@rjaikból, még bébijátékokat is . . .

[ Szerkesztve ]


Sungoo
(addikt)

De itt török eredetről van szó, ami a hazai ruhakínálat nagyon nagy hányadát adja a mai napig. Az, hogy most épp egy márkának a logoját szitázták rá, nem szép, de attól még maga a termék nem mérgező.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

belélegezve a pora.
----------------
mondjuk nekem is volt pólóm, amitől viszkettem, pedig elvileg rendes gyártmány volt, és nincs allergiám, asztmám. ment is mutterékhoz portörlőnek.

[ Szerkesztve ]


Azie
(őstag)

Szerintem nem a csetbottól függ, hogy mikor kapsz választ, hanem a szolgáltatás minőségétől. Érdekes, vasárnap! amazonon feladtam egy ticketet, fél órán belül jött az email, hogy telefonon nem értek el és konkrét, érdemi megoldást kaptam a problémára, majd az emailre válaszoltam egy kérdéssel és 5 perc múlva jött a válasz.
A csetbotnak 0! ZÉRÓ gyakorlati haszna van, ha tudod, hogy konkrétan ügyintézőre van szükséged.

A chatbot hibát észlel :)Azért a mikulásnak ne tedd ki a cipődet. ;)

[ Szerkesztve ]


adalbert1
(veterán)
Blog

El tudom ezt is képzelni, de valószínűbbnek tartom, amit mert_csokis vagy Mr. Csizmás írt, hogy többen nem a rendelt terméket küldik vissza, hanem valami olcsó gagyit helyette. Itt viszont az az érdekes számomra, hogy erre miért nincs kellően felkészülve az adott cég, miért nem szűrik ki ezeket jobban?
Én személy szerint baromira sajnálnám, ha idővel tényleg úgy járnánk, mint az amazon.de-es ingyen szállítással, most nagyon kényelmes, hogy ingyen hozzák-viszik a cuccokat, és azért akciókat figyelve rengeteget spóroltam már a bolti árakhoz képest.

Ma Dunakeszin volt dolgom, így beugrottam a Nike outletbe. Egész siralmasnak tűnt a választék, csak nagyon alapdarabok voltak mindenből (pl csak sima club fleece, de abból se volt már cipzáras felső, régebben volt pár egyszerűbb Jordan cucc, most azok se, csak 2 féle Delta low 3-as cipő). Beszélgettem kicsit az egyik eladóval, ő azt állította, hogy náluk ez 2023-ra szerinte így is lesz, Jordan cuccok, vagy kevésbé alap termékek nem lesznek, mindent jobbat inkább a márkaboltokba visznek.
Így azért elég felejtős lesz az az outlet, a legtöbb dolgot általában meg tudom vásárolni olcsóbban máshol is.


Szabi®
(addikt)

Igen nálam is volt ilyen "viszketős" cucc. De annál két-három mosás után nem jött elő.

#21151 adalbert1 ""Én személy szerint baromira sajnálnám, ha idővel tényleg úgy járnánk, mint az amazon.de""
Vagy kivonul az AboutYou is az országból, mint az Otto.hu . . . Annál is volt ilyen visszaélés.
Ha nagyon felgyűllik ez, és jön az összegzés, nem tudnak realizálni egy ekkora hiányt.
Mennyi drága cucc cserélődhetett gagyira ? Rengeteg. Ha bedől, akkor meg is érdemeljük, mert az azt jelenti, hogy sem szociálisan, sem társadalmilag nem vagyunk azon a szinten, hogy ilyen multik jól működjenek nálunk.
A Lövőház utcai Mamutba a múltkorjában volt cirkusz, mozdonyszőke egyének cserélgettek hamis parfümöket eredetire a douglasbe.
Itt a topikba 2000 forint értékekért hívják a gls visszaküldést . . . :N


donbig
(tag)

A TH és egyéb drágább márkákat értem, de azért döbbenet, hogy a relatív olcsó Jack & Jones, Bershka, Pull & Bear ruhákat is hamisítják. Igaz sok kicsi haszon sokra megy. A qrva anyjukat.


Troy.
(addikt)

about you-ra esetleg kupon valakinek? :)


xEon1337
(őstag)
Blog

Off: Amíg vannak emberek, akik megmagyarázzák, hogy elvből miért nem fizetik ki az 1.790 forintos YouTube Premiumot és használnak helyette reklámblokkolót, miközben naponta órákat eltöltenek a platformon, addig mit várunk?

On: Tegnap megjött a téli kabát rendelésem: Patagonia Jackson Glacier Parka
Elegáns, meleg, jó a minősége és talán nem jön szembe az utcán. :D

Ha ruha vagy cipő, akkor én már szinte csak a gyártói oldalakról rendelek közvetlenül, esetleg Amazon, Bergfreunde, Ecipő (bár utóbbi helyen tegnap törölték egy kifizetett rendelésemet..)


lord_m
(senior tag)

És gyártói oldalakon szoktak jó akciók lenni, hogy ki lehessen fogni BB cuccokat? Annyira nem követem, azért kérdem.


Azie
(őstag)

...amikor VPNnel lehet évi 6000-ért is családid :)


Thoty
(senior tag)

Már csak lehetett, mert Argentínában is árat emeltek.

[ Szerkesztve ]


xEon1337
(őstag)
Blog

A hozzászólásom inkább a BestBuy ruhás topiknak szólt.

Előfordulnak akciók a gyártói oldalakon is, de fel sem vehetik a versenyt az ilyen-olyan keresztbe kuponozással. Viszont legalább azt kapod, amit megrendeltél. :DDD


lord_m
(senior tag)

Értem, köszi!

Mondjuk az valóban nem egy elhanyagolható szempont. :D

üzenetek