üzenetek

hozzászólások


ROBOTER
(addikt)

Egy (((elektromos))) szedánnál biztosan ez az optimális forma? Értem én, hogy nem szabad beleszólni a mérnökök dolgába, de az erőteljes hatótávcsökkenés nagyobb sebességnél mond valamit az autó légellenállásáról.


cherubion08
(aktív tag)

Te se értesz hozzá :) Hát az ilyenekkel mentjük meg a világot :C Mindjárt beindul a szokásos komment cunami, jönnek a világmegváltó elektronyosok :DDD


ncc1701
(veterán)

Nagyon nem jön be a forma. De lehet csak szokni kell.


nordo
(tag)

80 millió Ft, és a 9.képen már most bolyhosodik a vezető oldali ülés. :C


Füleske
(addikt)

Ez az autó nem az optimalizálás jegyében született. Magamutogató jómódú kínai vásárlóknak készült. Kínai prémium elektromos autó: (ha nem nézem a márkajelet, simán lehetne BMW ) [link]


Noukoum
(veterán)

Ezt tanítják az élet iskolájában? :))


Pipó
(őstag)

Az a csúnya műanyag "hűtőmaszk" borzasztó. Ha lenne százmillióm, nem vennék ilyet nyolcvanért. Mennyinek kéne lennie, hogy ilyet vegyek? Ez komoly dilemma. Ha mégse műanyag, elnézést kérek.

[ Szerkesztve ]


#52931072
(senior tag)

Ándi ijjen a mijenk is?

Pipó
Valahogy ki kell szedni a pénzt gazdagékból is, különben aranyba fektetik és ráülnek.

[ Szerkesztve ]


KAMELOT
(titán)

Ezek a kocsik már inkább milkós kínaiaknak készülnek.
AZ a hatótáv meg inkább kevesebb optimális esetben, de ha kicsit jobban van használva a kocsi inkább 300km.
66M-ért ekkora hatótávot?!? Ez minden csak nem jó.
Nem baj már a második hajó gyulladt ki egy EV végett, természetesen leégetve elég sok kocsit. Messziről kerülöm ezeket a kocsikat.
Átlag embereknek még mindig nincs elérhető EV. 10-20k € környékén. AMeddig ilyen árak lesznek, ne nagyon számítsanak itt Elektromos forradalomra.
Ja és akkor még nem beszéltünk a faxa töltőhálózatokról. 60 aplikáció, várakozás stb.


Elektrosokk
(addikt)

Ez mi alapján lehetne BMW, amit linkeltél ? :DDD

Nekem kimondottan tetszik, pedig az utóbbi pár évben nem nyűgöztek le a formatervek.

#9KAMELOT AMeddig ilyen árak lesznek, ne nagyon számítsanak itt Elektromos forradalomra.

Most is gyártanak autót kevés pénzért meg sok pénzért is. De inkább az igényekre kell szabni ezt a kérdést.

[ Szerkesztve ]


Füleske
(addikt)

Én nem látok különbséget.


tlala
(addikt)
Blog

Igen, ilyen 2,7 tonnás autókra van nagy szüksége a bolygónak és az emberiségnek.


Noukoum
(veterán)

Nem baj már a második hajó gyulladt ki egy EV végett, természetesen leégetve elég sok kocsit.

Főleg hogy a legutóbb is az összes elektromos sértetlen maradt, valószínűleg hagyományos meghajtású gyulladt ki. bohócemotikon

AMeddig ilyen árak lesznek, ne nagyon számítsanak itt Elektromos forradalomra.

A világ legeladottabb autója tisztán elektromos. bohócemotikon


bteebi
(veterán)

Az a kínai autó ocsmány. Tök olyan amúgy, mint a Rolls-Royce Phantom. Ami szintén ocsmány. Akár csak ez a BMW (kívülről).

#7: "Ha mégse műanyag, elnézést kérek."

Pont tök mindegy, hogy miből van, ha szarul néz ki, és bazári hatást kelt. Ilyen szempontból lehetne titán vagy épp polipropilén is.

[ Szerkesztve ]


sh4d0w
(félisten)
Blog

"...a plafonról lehajló, 31 inches multimédiás kijelzőt..."

Valld be Bog, hogy szivatsz, ennyire a BMW sem lehet kreten...
Egyebkent meg az auto elejen mar nem vesek vannak, hanem hodfogak.


Inarus
(addikt)
Blog

"A világ legeladottabb autója tisztán elektromos. bohócemotikon"

Úgy érted, a világon a legnagyobb példányszámban értékesített autómodellje?
Kíváncsi lennék a forrásra ehhez, ugyanis 2022-ben egyes kimutatások szerint a Toyota Corolla volt az, míg mások a Rav4-et hozzák ki győztesnek, de semmiképp nem egy EV-t. a Tesla a legoptimistább mérések alapján is max a 3.

#15sh4d0w: Hát pedig.... :)

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

2023 H1-ről beszélek. Tavaly a Toyota Corolla volt, valóban.


LosBlancosRM
(senior tag)

Juj de szívedre vetted. 😂 Ide kéne igazán az az emotikon.

Nagyon ocsmányak lettek az új BMWk. De nem is baj, így jobban kifejezik a sofőr személyiségét. Tisztelet a kivételnek.

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(addikt)
Blog

"...ilyen 2,7 tonnás autókra van nagy szüksége a bolygónak..."

Ennek az autónak jóval alacsonyabb a környezetterhelő hatása, mint egy hasonló benzines vagy gázolajos autóé, ami jóval (?) könnyebb.

A belsőégésű motorok hatásfoka jelentősen alacsonyabb, mint az elektromos motoré.

Figyelmen kívül hagyjátok a rekuperációt. Fékezéskor a jármű felgyorsításába befektetett munka egy jelentős részét visszafordítja a generátor elektromosárammá és visszatölti az akkumulátorba. Én elautózók úgy, hogy napokig a fékre sem kell lépnem, a legnagyobb vissza töltési hatásfok választása esetén. A gázpedál állásával tudom a fékerőt is szabályozni.
Egy hagyományos belsőégésű motoros jármű mennyi energia visszatöltésére képes?
Nem kell gondolkodni. Nulla a visszaforgatható energia. A fékek emésztik el a felesleges mozgási energiát.
A hibridek esetében, ha van rekuperáció, akkor az elektromos hajtás teljesítményével arányos.

Városi, indulok - megállok, torlódásos forgalomban az elektromos autók fogyasztása alacsony. Az Otto motornak folyamatosan kell üzemelnie. Álló helyzetben is szennyez. A sok indulástól litereket nőhet a fogyasztása. A start-stop rendszerek, ha egyáltalán van az autóban elég hamar feladják a harcot. A kocsihossznyi út alatt a torlódásban nem képesek visszatölteni az akkumulátort. Az akku védelmében gyorsan áll le az automatikus rendszer. Hét másodpercnél rövidebb várakozás esetén amúgy sem gazdaságos a motor lekapcsolása.


Füleske
(addikt)

Szóval mindkettő ugyanolyan? Én sem írtam mást.

üzenetek