Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Maelephant
(aktív tag)

Sziasztok, újrakezdtem a játékot egycsillió év kihagyás után. Kérdezném a következőket:
- van valami új, időszerű guide a grafikai beállításokhoz (az ősi DF-szerinti beállításokon tolom, ha RT mediumot bekapcsolom csak a reflectionökre, a limitált 118 környékéről eléggé beesik az átlag, dipláne a minimumok, DLSS quality mellett is, pedig az extraszuper RT opciókhoz nem is nyúlok), figyelembe véve, hogy régi procim, 8700K, de újabb vga-m, 4070Ti, van, 1440p-hez
- igaz, hogy a shotgun/LMG build az egyik legszarabb? még sosem volt ilyenem és szeretném kipróbálni? Body és Tech-re raktam eddig, de ahogy látom, újraoszthatók már az attribute pontok
- a ruhákat, amikből duplikátom van, eladhatom a "hulladékledobónak", mivel már nem lehet alapanyaggá bontani ezeket
- ugyanez igaz a szemétre is, az ékszeres para is a múlté, ugye?
- hogyan tudok meggazdagodni?
- a tükörben sok minden változtatható, de a tetoválás nem, ez esetleg pótolható valahol?


VikMorroHun
(senior tag)

" igaz, hogy a shotgun/LMG build az egyik legszarabb? "
Kétlem. Gépkarabély/okospisztoly, sörétes puska, mesterlövészpuska/kard, esetenként utcai bunyós (gorilla kar) használatával aprítom az ellent, és nem vettem észre, hogy bármi hátránya lenne a sörétesnek. Sőt, volt olyan mellékküldetés, ahol csak úgy tudtam érvényesülni, hogy elintéztem az egyik őrt, és az alatt a pár másodperc alatt, amíg a többiek odaértek, lekaptam az őrrobotról a nem-annyira-könnyű-inkább-nehéz géppuskát, és azzal irtottam őket. Ha lett volna nálam LMG, valószínűleg azzal is ugyanezt érem el.

Meggazdagodni meg úgy lehet, hogy mindent szemetet összeszedsz (nem a tényleges szemétre gondolok, bár még 1.63-as verzióban is lehet találni 150 eddiet érő "szemetet"), és eladod őket.

[ Szerkesztve ]


Orgi
(őstag)

Én egy shotgun builddel toltam végig és egyáltalán nem találtam szarnak, főleg hogy a Guts nevű magas szintű shoti szinte a játék elején megszerezhető simán. A pénz nem játszik szerepet szerintem ebben a játékban túlzottan, de simán a gigeket csinálva milliomos leszel, én semmit nem adtam el soha, betörtem mindent, aztán upgredeltem a cuccaim belőle.


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

- igaz, hogy a shotgun/LMG build az egyik legszarabb?
Nem, a közelharcos melee build meg erős

- a ruhákat, amikből duplikátom van, eladhatom a "hulladékledobónak", mivel már nem lehet alapanyaggá bontani ezeket
de lehet

- hogyan tudok meggazdagodni?
gigek, NCPD eventek és dogtownban a random eventekből a loot eladása

- a tükörben sok minden változtatható, de a tetoválás nem, ez esetleg pótolható valahol?
ripperdocnál


Maelephant
(aktív tag)

Köszönöm mindenkinek! Anno-anno még egy katanás-mantispengés reflex builddel toltam, azt baromi erősnek találtam, de ez még az az idő volt, amikor a "keresztúri szent kézigránát" sokszorosításával lehetett sok pénzt keresni...na meg a nagyüzemi fegyverbontással-újgyártással vagy eladogatással (Pacifica parttakarítás és társai) és az armor a ruhabetétekben volt. Akkor a vége felé félbehagytam a játékot, mondván megvárom a nagypeccset/kieget, mielőtt befejezném, aztán rákaptam a Last Epochra és lényegében csak azt játszottam az elmúlt kb. két évben.
Az újraindulásnál - NC-t már régen is lenyűgözőnek éreztem - megint elfogott az a fura, gyomorszorító érzés, hogy milyen csodálatos ez város, minden mocskával együtt, már ahogy a bevezető univerzális küldiben kimentem az erkélyre (ahonnan a medevac elviszi a scavok által darabolni tervezett corpo hölgyet).
A kurrens grafikai beállítási javaslatokra tudtok ajánlani esetleg guideot, videót, vagy az ősi Digital Foundrys ma is helytálló (tudom, vegyek új procit, fogok is, de majd csak ha kijön az Intel AL és a köv.gen. Ryzen és látom a teszteket).


Vesa
(veterán)

Azt nerfelték. De nem nehéz pénzt szerezni, különösen egy táposabb karakterrel. Tele van a város 2-3-4 fős kis csoportokkal, ezeket könnyen le lehet szedni és a loot -főleg a fegyverek-, eladásából dől a lé. Különösen, amikor már magasabb szinten komolyabb cuccokat dobnak el. Ezek folyamatosan spawnolnak, nem fogynak el soha.


Maelephant
(aktív tag)

Köszi,

akkor még azt kérdezném, hogy fegyverek közül csak az ikonikusak upgrade-elhetőek, ugye? Cyberwareknél pedig tanácsosabb megvenni az erősebb tiert a ripperdocnál, semmint fejlesztgetni az alacsonyabb fokozatú hasonlót, mert a fejlesztgetés jóval költségesebb a nyersanyagigény (és annak beszerzési ideje, nehézsége) miatt?


RetepNyaraB
(veterán)

Ikon fegyók, igen.
Jobb szájber szarok elég későn kerülnek elő magasabb szintű fejlesztésként, mármint zsákmányból. Én asszem kékig inkább fejlesztettem őket, aztán egyszercsak kiesett gyakorlatilag az összes maxos cucc innen-onnan csetepatékból. Tehát pénzért se nagyon vettem, hanem kihúztam...


Orgi
(őstag)

Én csak a gig-eket és a normál questeket csinálva összeszedtem minden fegyvert, betörtem őket és abból fejlesztettem fel minden cyberwaret, ez így gyakorlatilag ingyen volt, csak fel kellett venni a hullákból. Az alapanyagokat is tovább lehet upgradelni mindig a következő szintre, erre később jöttem rá.

[ Szerkesztve ]


Maelephant
(aktív tag)

Még csak a The Heist után vagyok, és elmentem Vik-hez, ott láttam, hogy a régi játékverziókhoz képest minden is kapható nála kb., a bennem lévő Tier 1 vagy 1+ -okhoz képest Tier 2 kivitelben, és a néhány ezres árai jobbnak tűntek, mint 25-50-75 nyersanyagot beletolni a fehér cyberwareimbe.
A skill/perk treere pedig rá sem ismerni az eredeti verzióhoz (pre-2.0) képest, teljesen át lett alakítva az egész...


tibaimp
(nagyúr)

Én is így csináltam!


Jorus
(nagyúr)
Blog

Késsel már az SV I-12 Coda I zuhanása utáni harc sem egyszerű. :D (Bocs az ergya minőségért, PS appból így tudtam kiszedni a screenshotot.)

[ Szerkesztve ]


Vesa
(veterán)

Ehhez azért kell kitartás! :D


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

dogtownban a lopakodos-trukkos buildek par ponton egyre kevesbe mukodnek es eloternek azok a strategiak, amik akkor kellenek, ha 4-6 halalfejes ellenfel egyszerre lo rad, mikozben nincs valos fedezek.

ha megvan a Raffen shiv bazis frontalis letamadasa Panam alltal ("nem szamitanak rank" -> befarol kocsival a kozepere barmilyen meglepetest kinullazni), na tele a DLC olyan tomegjelenetekkel.

mas reszrol realis, mert V ott mar az az edgerunner akinek mar nem kell lopakodnia, hanem berughatja a fobejaratot.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

De azért egy kicsit túltolták. Jorus képén a csata kisebb hadsereget vonultatott fel, egy picit túlzásnak éreztem. :)


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

hat, lesz ez meg rosszabb is neki :DDD


Maelephant
(aktív tag)

Sziasztok,

a szeszekkel mit lehet csinálni (meginni, de minek, mert debuff, eladni esetleg)?


Orgi
(őstag)

Fel se venni? :N


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Á-á, földön semmit nem hagyunk :)


Jorus
(nagyúr)
Blog

Igen, ezt most veszem észre, hogy sokkal nehezebb lopakodni DT-ben - lore-kompatibilis magyarázat, hogy míg NC-ben az őrök csak normál üzemmódban figyelnek az eseményekre, addig DT-ben a bargaszt őrök minden perce a túlélésről szól, mivel méb NC.hez képest is durva ott a helyzet, ezért sokkal érzékenyebbek mindenre. :)

Igyekszem egyébként kizárólag dobókésekkel dolgozni, a kard mellett két dobókésem van, már 1.4 mp a visszatérési idejük, de amíg az egyik jön visszafelé, addig már dobom a másikat, szóval így kicsit macerás, de már ráállt a kezem kontrolleren is az oda-vissza váltogatásra. Igyekszem minimalizálni a gyorshekkeléseket, szinte csak arra használom, hogy a halálfejes ellenfelekre toljak Mozgás tönkretételét, mert egyébként kb. lehetetlen őket eltalálni késsel, simán kimozogják a dobásaimat. Ha nagyon sokan jönnek egyszerre, akkor gránát és futás a legközelebbi fedezékig, plusz optikai álca, illetve levegőben iramodás, amire skillek miatt sok védekezési bónuszt kapok. Aztán szép lassan, amikor kicsit megnyugszik az ellen, megint mehetnek a lopakodási bónuszos késdobálások. Ez a taktika egészen addig működik jól, amíg egyedül vagyok, de ha NPC-t kell kísérni, védeni, akkor már nem komfortos. :D És egy korábban relatíve egyszerű harc is elég sokáig el tud húzódni a fentiek miatt, de bevallom, nagyon élvezem, teljesen új játékélmény ez most így ~1200 óra után is.

üzenetek