Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Jorus
(nagyúr)
Blog

Igen, ezt most veszem észre, hogy sokkal nehezebb lopakodni DT-ben - lore-kompatibilis magyarázat, hogy míg NC-ben az őrök csak normál üzemmódban figyelnek az eseményekre, addig DT-ben a bargaszt őrök minden perce a túlélésről szól, mivel méb NC.hez képest is durva ott a helyzet, ezért sokkal érzékenyebbek mindenre. :)

Igyekszem egyébként kizárólag dobókésekkel dolgozni, a kard mellett két dobókésem van, már 1.4 mp a visszatérési idejük, de amíg az egyik jön visszafelé, addig már dobom a másikat, szóval így kicsit macerás, de már ráállt a kezem kontrolleren is az oda-vissza váltogatásra. Igyekszem minimalizálni a gyorshekkeléseket, szinte csak arra használom, hogy a halálfejes ellenfelekre toljak Mozgás tönkretételét, mert egyébként kb. lehetetlen őket eltalálni késsel, simán kimozogják a dobásaimat. Ha nagyon sokan jönnek egyszerre, akkor gránát és futás a legközelebbi fedezékig, plusz optikai álca, illetve levegőben iramodás, amire skillek miatt sok védekezési bónuszt kapok. Aztán szép lassan, amikor kicsit megnyugszik az ellen, megint mehetnek a lopakodási bónuszos késdobálások. Ez a taktika egészen addig működik jól, amíg egyedül vagyok, de ha NPC-t kell kísérni, védeni, akkor már nem komfortos. :D És egy korábban relatíve egyszerű harc is elég sokáig el tud húzódni a fentiek miatt, de bevallom, nagyon élvezem, teljesen új játékélmény ez most így ~1200 óra után is.

üzenetek