DIGI internet - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


st3v3np3t3r
(veterán)
Blog

ő... ez felett átsiklottam :W

Nem biztos, hogy kábel... lehet kontakt hiba is valamelyik aljzatban(vagy a routernél vagy az alaplapon), vagy valamelyik kábelvégen lévő RJ45-ös csatlakozó 2,6,7 vagy 8 érintkezője oxidálódott...
mivel a 100link meg van, így az 1,3,4,5 feltételezhetően jó

Persze, könnyű egyből a kábelre fogni...
A Cat5 rövidtávon képes átvinni gigabites sebességet egyesek szerint.

[ Szerkesztve ]


TeeJay
(félisten)

nem csak egyesek szerint és nem csak rövid távon
DIGI 12-14éve még sima CAT5 kábellel építette ki a panel lépcsőházakban a switch és a lakásajtó közti szakaszt, arra a lakás ajtónál kint tettek egy UTP toldót és az ajtó kereten vitték be a maradék kábelt ha előfizetett az ember.
Mai napig ezek mennek nálam is van egy toldás és gyönyörűen megy kb. 15méter CAT5 kábel után is a gigás net


st3v3np3t3r
(veterán)
Blog

Akkor te is egy ékes bizonyítéka vagy annak, hogy CAT5-ön megy az 1000es link :DDD


Black Smile
(csendes tag)

Köszönöm a választ mindenkinek!
Csomagváltásom volt.
A kábelen volt egy pár száz Ft-os UTP toldó, azt kicseréltem egy Cat5e-re, de maradt a 100 Mbps.
A lakás kábelezését az előző tulajdonos csinálta, szerintem mennie kellene az 1 Gbps-nek, a PS4-re a másik LAN porton 1 Gbps-t ír a router:

Mivel a legtöbb tipp a kábelre érkezett, veszek pár méter Cat5e vagy Cat6-ost, és megpróbálom azzal. Van esetleg ajánlott gyártó, vagy mindegy?
Köszi még egyszer a segítséget!


qnadam
(veterán)

ha a többi eszközön megvan a gigabites link, akkor vagy a kábel lesz az, vagy valamelyik csatlakozó. ha kész kábelt veszel, akkor kb mindegy, amelyiknek jobban tetszik a színe.


pinnacle
(nagyúr)

Digitől ki sem jöttek az 500-as váltásra? Csak úgy simán átírták a szerződést az ügyfélszolgálaton?


qnadam
(veterán)

wan oldalon megvan a gigabit, tehát valószínűleg mentek. de ehhez az ügyféllel nem kell találkozniuk.


bitpork
(veterán)
Blog

A divájszmenedzserben a kártya speed&duplex auto negotiation-n áll?


peter889
(őstag)

Sziasztok!

A Digi szolgáltatót nem ajánlom senkinek!

Régóta ügyfelük vagyok, de az utóbbi időben az ügyfélszolgálatuk megváltozott.
Alaptalanul, törvénytelenül követelnek kiegészítő díjtételeket, és szolgáltatás korlátozásával fenyegetőznek.
Sem a leveleikben, sem az ügyfélszolgálataikon nem tudják megjelölni követeléseik valódi jogalapját.
Számlareklamációimban közölteket érdemi válasz nélkül hagyják sorozatban.
Az ügyfélszolgálatuk képtelen a normális kommunikációra.
Személyes ügyfélszolgálatuk annyira dilettáns, hogy képtelen volt felfogni, hogy a szóbeli közléseiket kérés esetén jegyzőkönyvbe kell rögzíteniük. Csak lökték ott a törvényekkel szembemenő rögtönzéseiket.

Szóval ha valaki nyugalmat akar magának, nem ajánlom a Digi szolgáltatót!
Szeretnék váltani, de nálam még csak a UPC érhető el, mint másik kábelszolgáltató.
Ők szintén egy nagy gazember banda, csak a bajom volt velük.
Jó volna, ha ezek visszamennének külföldre, ahonnan jöttek, és helyüket valami normális, ügyfeleket és hazai jogszabályokat egyaránt tisztelő szolgáltató venné át.

(Elnézést, ha rossz topikba írtam ezeket, ez esetben megjelölhetnétek a megfelelő topikot.)

[ Szerkesztve ]


Menotti
(aktív tag)

Egy -két konkrét esetet le tudnál irni?Pusztán kíváncsiságból.


sfdrakex
(nagyúr)

Csak a legfontosabbat nem írtad le, azt hogy pontosan mi is történt.


mpo
(veterán)

(Elnézést, ha rossz topikba írtam ezeket, ez esetben megjelölhetnétek a megfelelő topikot.)

Nyiss egy új topikot, a címét rád bízom.
Hagyd ott a Digit a francba, keress jobbat.

Én maradok a Diginél, mert elégedett ügyfél vagyok, az általam is aláírt szerződésben foglalt tételeket fizetem.


h1mpi
(nagyúr)

Ez érdekes én 6-7 éve vagyok kb az előfizetőjük de sose volt problémám velük. Mindig azt számlázták, amit kell és segítettek rövid időn belül...


hobizoli
(nagyúr)

ez igy eleg gyenguci... :U


st3v3np3t3r
(veterán)
Blog

szia.ebből minden kiderül, csak a lényeg nem...ha gondod van, akkor fogyasztóvédelem és NAIH felé is jelezned kéne

[ Szerkesztve ]


Intruder2k5
(MODERÁTOR)
Blog

Üdv!

Természetesen a Tied is egy vélemény, ezzel nincs is semmi gond. De abban egyetértek az előttem szólókkal, hogy ha már ezt megfogalmaztad és összeszedted egy ilyen szép hosszú hozzászólásba, legalább némi konkrétumot is írhattál volna, hogy pontosan mik azok a "kiegészítő díjtételek" amiket követelnek rajtad, milyen szerződésed van, határozott vagy határozatlan idejű, stb. Nem tudom a DIGI alkalmaz-e ilyet, de létezik pl. a ráutaló magatartás fogalma is, tehát ha igénybe veszel mondjuk valamilyen promóciós szolgáltatást, majd az akciós időszak végén sem mondod azt le, illetve befizeted annak kiszámlázott díját is, akkor elfogadod a szerződésed részeként az igénybevételét. Más szolgáltatók bőszen alkalmazzák is ezt a megoldást. Ha jól rémlik a DIGI a Film Now csatornával játszott ilyet, de mondjuk ez bármikor lemondható.


mprrpm
(tag)

Akkor melyik szolgáltatóhoz is mennyen az ember?

Még a trénél voltam tripla csomagba.
Szintén számlarendezési vitáim voltak a szolgáltatóval.
14 hónapig ment a huzavona már ők maguk sem tudták mennyivel is tartoznak nekem végül már én tartoztam nekik.
A vége az lett, hogy 40eft-tal átverték magukat, hozzáteszem kitartónak kellett lennem.
A másik 2015-ben pedig olyan telefonszolgáltatást ajánlottak és kötöttek velem 2 éves hűséggel amit nem is tudnak szolgáltatni kedvezőbb árért szintén tripla csomagba (1300Ft vs. 300Ft). Váltig állították nekem optikai kábelen nyújtják a szolgáltatást. Természetesen KOAX volt.....van.
2 évre visszamenőlegesen a két csomag közti különbséget megkaptam grátiszként tehát ismét landolt 24eFt pluszba.
Én akkor érdeklődtem t-nél mi kis városunkba mikor lesz optikai hálózatuk. Közölték velem azért nem telepítik a hálózatot mert még nem kiforrott(2017) és a terület is elég nagy, amit nem tudnak most megcsinálni.
Na ekkor lett elegem belőlük.
A hűség lejárta után jöttem át digi-hez, eddig kopp-kopp.


bitpork
(veterán)
Blog

Csak egy gyors riport. Nov28 igénybejelentés és csomag felfelé váltás után az imént voltak békötni. Összesen volt 5 perc meló. Eredmény:


Donov4n
(újonc)

Sziasztok!

Költözésre adtam a fejem, viszont a kinézett - amúgy tökéletes - lakással van egy kis bajom, méghozzá az internet. A városomban van sok társasház, a központi részek túlnyomó többsége az. Ezekben már sok évvel ezelőtt FTTB internetet működtetett a Digi. 2 éve amikor bejelentették, hogy mindenhova FTTH, akkor ezekben az épületekben rendkívül gyorsan megcsinálták a munkákat, utána minden nap a családi házas/kertvárosi övezetekben lehetett látni a szerelőket. Most egy fél éve már sehol nem lehet őket látni, gondoltam befejezték. Ehhez képest a lakótelepen ahol néztem a lakást, a tulaj elmondása szerint 4/1-es internet van max. de ő nem ért hozzá, majd nézzem meg ha elmegyek megnézni a lakást. Hozzátenném, hogy több mint 200 lakás van ebben a lakóövezetben. Lehetséges lenne, hogy a Digi kihagy egy ekkora ziccert, miközben a több mint 200 lakásban mindenki Digi hálózaton van?! Furcsállom ezt és nem akarom elhinni. Túl költséges lenne talán? De az a rengeteg előfizető gyorsan visszahozná. Vagy talán csak a tulaj tudja rosszul? Mi a véleményetek erről? Lehetséges ez? Illetve ha elmegyek megnézni a lakást - ami csont üres - akkor a kábel alapján eltudom dönteni, hogy milyen internet lehet ott? Vagy mire figyeljek? A digi honlapján próbáltam a cím alapú keresést, de az azt mondja, hogy ott még csak nem is szolgáltatnak.


mpo
(veterán)

A cím alapján keresést próbáld úgy, hogy a begépelés után a fölkínáltra kattintasz (város, utca, házszám).

üzenetek