Erre a vad inflációra gondolsz?
hozzászólások
[RIOS ERROR]Tényleg ennyire hasonlít?
Két szélét összekötik középen egy csíkkal... Másolták, plágium...
Az összes autógyártó ezt teszi már egy ideje, nem is tudom ki kezdte...
Mondjuk valamilyen látászavart kell megélni, hogy a cicakarmokat össze lehessen keverni a tengeri motionnal... Cuprát hamarabb megértettem volna...
Mi vagy Te, designerguru? Nincs homogenitás... Jesszusom..
Nézd körbe a modellcsaládot, mire épülnek fel... Mondjuk a "szépség" szubjektív.
Kíváncsi lennék, számodra mi a szép autó?
Te is valami 15-20 éves csodában ülsz mint én, és onnan pislogsz az autógyártásra
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/m26.gif)
kwzatz
(őstag)
A többi országban is tragikus attól, hogy a miénk meg még azon túlmenően is extrém tré. 5-10%-ok úgy, hogy már nem 1 évről beszélünk, miközben a központi bankok nem győznek kamatlábat emelni... Csak jelzem, hogy a hosszú távú cél 2% lenne, és nehezebb mondjuk 5%-ról 2%-ra szorítani, mint 10%-ról 5%-ra.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/unhappy.gif)
Avicularia
(veterán)
Han nem lesz otthon? Az elvileg a csúcsmodell.
Han ideje még nem jött el.
Ez. És az, hogy az államok sportot űznek abból, hogy a hivatalos inflációs adat jobb képet fessen, mint a valódi, átlag emberek által a mindennapokban érzékelt infláció.
(Az európai központi bank meg mesterségesen alacsonyan tartja a kamatszintet. Ez nem jó dolog, ha megemelnék, akkor meg az nem lenne jó dolog, igazi lose-lose szituáció)
![](/dl/faces/unhappy.gif)
Avicularia
(veterán)
Nem tudom ki ez. Byd han [link]
![](/dl/faces/penguin.gif)
lolal
(senior tag)
Már a címadáson nagyot röhögtem. 10-20% al olcsóbban "dömpingárazunk" az ajtó berúgást meg úgy is nézhetjük, hogy egy szalma kunyhó ajtaját is "belehet" rúgni. Az EU ban egyre jobban csökkennek évről vére az autó eladások. Ti nem tudom mit olvastok. MO-n meg annyira rugdossák az ajtót az új autók, hogy 15,6 év kerekítve 16 évre nőtt már az átlagéletkoruk. Ajtórugdosás...
Egy hasonlóan felszerelt e-Niro 18-19 milla. Ehhez képest a 14-15 meglehetősen jutányos. Az ID.4 (ami épp nem rendelhető) alap-fapad 20 millió. Ha valami 20-25%-kal olcsóbb (ami itt 4-5 millió forint), akkor az elég dömping.
A Dolphin éppenséggel az autónak csak fenntartásokkal nevezhető Dacia Spring után a 11 milliós árával a következő legolcsóbb e-autó a hazai piacon és ahhoz képest tökre autószerű. Kábé egy Mokka-e kategória méretben (ami 14 milla körül van).
Ettől még vannak fenntartásaim, de az árazással épp nincs gond.
Azt ne feledd, hogy a listaáron 20 milliós id4-et 17-ért megveheted készletről.
Kb. arra adnak 2 millió kedvezményt, ha bemész az autószalonba és jó napot kívánsz.
(Persze így is jó áron adja a BYD az autóit, csak nem annyira jó áron)
[ Szerkesztve ]
Kb. arra adnak 2 millió kedvezményt, ha bemész az autószalonba és jó napot kívánsz.
Ez a világ rég megszűnt minden gyártónál.
Ez valid, vagy most beírtad?
Csak mert mi bementünk egy másik márka új autóját megvenni, és egy centet nem engedtek... Adtak egy láthatósági mellényt, hogy lássák merre megyünk ki a vételár kifizetése után...
Várólista van, nemhogy kedvezmény... Még mindig..
Menj fel a használtautóra és nézegess új autókat, szólj ha találtál olyat, ahol nem engedtek 1-2 milliót a listaárból.
Vagy kapcsold ki az adblockert, nálam minden második hirdetés valamilyen autómárka raktáron lévő kedvezményes autóiról szól. Most ahogy írom ezt, a hozzászólás fölött a toyota hirdeti a CHR-t akár 1M kedvezménnyel. Előtte a ssangyong hirdette, hogy vegyél akciósan készletről autót. de kb. minden márka leárazással hirdet mindenhol.
Már nincs covid és autóhiány, amikor sorban állás volt az autókért.
Most az van, hogy a valaha átlagos 8 milliós családi/céges autó 12 millióba kerül, és vehetsz fel rá hitelt 10% THM-re. Aztán csodálkozik mindenki, hogy nem tapossák le egymást a vevők.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/m46.gif)
worxland
(addikt)
"Most az van, hogy a valaha átlagos 8 milliós családi/céges autó 12 millióba kerül, és vehetsz fel rá hitelt 10% THM-re." - ha csak 10%, év elején 16% körüli THM lett volna az asszony Toyotájára. Inkább kifizettük egyben, még ha el is ment a megtakarításunk nagy része. Persze az eredetileg fixnek hirdetett árhoz is hozzácsaptak 300 ezret. Mondták, ha nem tetszik, visszaadják az előleget. Kösz.
Nem mernék úgy venni autót, hogy felélem a megtakarításaimat, kivéve ha masszívan munkaeszköz az autó
![](/dl/faces/rooster.gif)
vodrosjozsi
(őstag)
Na, ez érdekes mert a konkurens kínai gyár is drágábban adja az alap verziót (15-16 milla), ehhez képest ez sokkal jobb 11 millióért.
Kérdés, hogy mennyire megbízható, bár inkább ezt venném meg mint az oroszoktól a Ladát ami el se indul
Nem véletlenül adtak el ennyi autót világszerte. Jó lesz ez, tarolja csak le a piacot, had égjen rá az európai gyártókra 20+millás sz@rjaik.