üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Valaki gazdagodni fog...

De annyira szűken látjátok ezt... Szerintetek mi kerül a villanyautók nagy részébe, ha épp nem LG Chem aksi ?

BYD... :) Az autóipar, a nyugati is úgy épült fel, hogy erősen támaszkodik a keleti "blokkra"... Csak ezt nem veszitek észre.

A Mahindra a VW-től vett volna aksit, de hát nem sikerült nekik... Mert nem készült el időben a VW... ehelyett honnan vett? :.... :)

[ Szerkesztve ]


madgie
(titán)

Azért aki a Dolphin orrára azt mondja, hogy szép és nyugati szemmel bármennyire is vállalható dizájnelvekkel operál, az maximum Lada Vestában ült eddig...


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nekem tetszik, nincs vele bajom, simán betenném a ház elé..
Főleg, mert nem akar sablon villanyautós pofát mutatni, normális autó.

Lada Vestában nem ültem. ;]

Én nem vagyok villanyautó párti, de egy ilyen ha tudja a hatótávot, örömmel ülök bele..

4,5 milláért kapsz egy használt Zoé-t és talán elmész vele valamennyit...
Újan az még ennél is drágább.
Ez meg 11-ért értelmezhető távot mutat fel.

[ Szerkesztve ]


spect80
(senior tag)

Pedig láttunk már ilyet. Kína ugyazat játssza most az autókkal, mint a 2010-es években a mobilokkal. Egyre jobb minőség, mesterségesen alacsonyan tartott árakon. Egy piaci alapon működő gyártó ezzel nem tud versenyezni.
Aztán amikor a konkurencia nagyját kivégezték/felvásárolták, akkor szépen emelnek árat.
Nem véletlen hogy egységesen be van szarva kínától az EU és az EU autóipara. [link] [link]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Azt viszont nem lehet mondani, hogy nem volt idejük felkészülni.

Viszont a mobilpiacon ezt el lehetett játszani, az autópiac nagyobb falat, és több pénz mozog benne, így a rizikó is jóval markánsabb.

Én várom. ;]

[ Szerkesztve ]


moleculez
(veterán)
Blog

Én simán bevállalnám🤷🏼‍♂️


doooo
(veterán)

Pontosan. Minden a szokásos módszerekkel történik. Ostobaság mást képzelni, és ismét eltűrni. Senkinek semmi haszna belőle Kínán kívül.
Nem is fogják eltűrni.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Érdekes, másnak eltűrték... Bilibe lóg a kéz.

Hozzák ide a gyártást, épp a szeretett hazád alapoz meg a BYD-nek is.

Patthelyzet. Aksi kell mindenkinek. Nyugat ennek nem fog tudni ellenállni...

Ez van.

[ Szerkesztve ]


lolal
(senior tag)

Helló jómunkás rég értekeztünk.. tehát :

Mesterségesen alacsony árakra, gusztustalan piaci nyúlásokra, végtelen komcsi állami tőkére és gátlástalan piaci magatartásra miként lehet felkészülni egy európai vagy amerikai agyonszabályzott környezetben mozgó hagyományos autóipari vállalatnak? :U

[ Szerkesztve ]


vodrosjozsi
(őstag)

Emlékszem, hogy anno a vw id.3 12 milliós áron nyitott. Most mennyi? 16?
Vicc.
Pedig ugyanúgy kínában gyártják a többséget mert nem tudnak annyit gyártani otthon, nincs kapacitás, nincs akku, stb. Ez miért megy a byd-nak? Ja, hogy előbb felkészült, pedig ez csak 1 gyártó, nem egy cégcsoport mint a vw.


sh4d0w
(félisten)
Blog

Majd valaki mutasson ezekrol toresteszt eredmenyeket is, jo?


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Rég elmúlt már ez a világ.

Mindent tudnak. Ha törésteszt miatt akarsz izgulni, nézz indiai forgalmazású autók tesztjeibe.

BYD Atto3 euroNCAP [link] ***** 5 csillag
Kérdés? Előbb keress :DDD

[ Szerkesztve ]


Alaaf Pi
(aktív tag)

Pár hete a gyár elött a parkolóban volt egy ilyen beltér, mint ami ott van a képen, szerintem egyedi, nme éreztem lopottnak, és kinézetre is rendben volt. Ellenben az akkuik minösége és problémajavítása komoly kivetnivalót hagy maga után. Mondjuk nekem a 48V-os verziókhoz van szerencsém.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Mi a gond?

48V, mibe kerül olyan?

[ Szerkesztve ]


cucka
(addikt)
Blog

Szerintem nem néz ki annyira rosszul. Nem európai dizájn, az tény.
A beltere kifejezetten ötletes, szépek az ülések, és nem féltek a színektől, mint az európai gyártók. Ránézésre beleülve nem érzed azt, hogy egy sötét konzervdobozban ülsz.

Ami még tetszik benne, hogy lényegében egy kisméretű egyterű. Ezek olyan 15 éve voltak népszerűek (Renault Modus, Kia Venga, ilyenek), és szerintem méltatlanul alulértékelt kategória volt.

[ Szerkesztve ]


sh4d0w
(félisten)
Blog

Ez egy a 6-bol.


Alaaf Pi
(aktív tag)

Még a merci is nagyon messze van designban töle.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

3 modellt hoznak, ezek listázva is vannak az euroNCAP-n.

Félsz, hogy szarul törik? De miért én keressek töréstesztet, ha téged érdekel.?

Egyet linkeltem, minden oké veled. Szerinted idehoznak egy szarkupacot?

Ez nem egy CEO szar...meg a 15 évvel ezelőtti kínai autó gyártás.. lemaradtál.

[ Szerkesztve ]


vodrosjozsi
(őstag)

Ez alapján egy nagyon jól összerakott autót fikáznak ok nélkül :DDD
Szokásos.


sh4d0w
(félisten)
Blog

Dolphint pl. nem talaltam meg, de ezt elbaltazhattam en is. A kinai csodaautokrol meg kozismert, hogy nagyon sokmindent belejuk raknak, a design is fasza es ebben ki is merul minden jo tulajdonsaguk, mert egyebkent mindenki meghal, aki belul van.

üzenetek