"Dömpingárak" Most mondom, hogy nem kell nagy parkolót építeni az eladásra váró flottának
hozzászólások
doooo
(veterán)
Ezek az összetákolt, összelopkodott dizájnok... semmi homogenitás, semmi következetesség, semmi logika bennük...
LosBlancosRM
(senior tag)
Na mert a nagy fosVolkswagenek aztán gyönyörűek.
LosBlancosRM
(senior tag)
Tesztek nem azt mutatják, hogy rosszul jár, akinek nem begyepesedett csakanémet gondolkodása van, és beleül egy ilyenbe. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül e nekik betörni az EU piacra.
doooo
(veterán)
Mert amire nem igazak az általam leírtak, az automatikusan gyönyörű?
Nem, nem feltétlenül az. De következetes, logikus, és kellően homogén.
Ők mondjuk nem rakták egy Peugeot 208 hátsó felét az ID.4-re...
Na de lényegtelen, nem a borzasztó dizájn lesz az ok, ami miatt remélhetőleg minél előbb megnehezedik ezeknek a gyártóknak a dolga Európában (és emiatt például meggátolják őket abban, hogy dömpingárakkal nyomulhassanak; ha pedig erre képtelenek, máris elveszítik minden előnyüket, és senki sem fogja venni őket).
[ Szerkesztve ]
LosBlancosRM
(senior tag)
Amilyen teszteket láttam az idkról... Inkább lenne 208as a fara. Nem mondom, hogy szép autók ezek, de nagyjából mindent láttunk már valahol a többi márkánál is. Nekem pl a VW csoport egyenautói szánalmasak. Értem ezalatt, hogy a VW, Audi, Cupra, Skoda nem sokban tér el.
Szerintem arra jók lesznek, hogy a többiek ne tudjanak annyira nyerészkedni, mert ha ennyiből is ki lehet hozni egy hasonló, esetleg jobb autót, akkor felnyílhat a vásárlók szeme. Az meg, hogy vannak akik szerint a kínai skynet van rájuk telepítve... Nekem semmivel se másabb az amerikai.
[ Szerkesztve ]
Nem a formával van gond, mert ha olcsó a cucc, akkor nem feltétlen kell nagyon jól kinéznie. És abban a pillanatban, ahogy elérhető árúak lesznek az elekromos autók, onnantól kezdve nincs megállás. Itt angliában is annyi MG van az utakon mint a rohadás, és az MG4-et kivéve mind ilyen semmilyen kinézetű, ennek ellenére viszik mint a cukrot. Most még nevetnek rajtuk, de csak idő kérdése, és ellepik ezek az utakat.
Tschubi
(tag)
Nem három, hanem négy modellel jönnek. Kimaradt a felsorolásból az ETP 3 kishaszonjármű.
Az eddigi európai eredmények mondjuk mást mutatnak.
atiska007
(senior tag)
Hát, vegye, aki akarja, de azért még nincsenek 10+++ éves tapasztalatok ezekkel az autókkal. Szerviz háttér, SW-es támogatás, valós (nem kínai) töréstesztek stb.
Majd mikor, mint egy kínai telefonhoz nem jön SW frissítés 3 év múlva, csak hogy vegyél újat
Fritz Teufel
(addikt)
Kifejezetten jónak tartom a kínai autókat. Minőségben és abban is, hogy behozzák őket. Én a "dömping" árakra reflektáltam, mert nincs a szó előtt jelző. Idehaza a cirka 12 milliót nem nevezném jelző nélkül dömpingárnak.
A 12M nem az átlag számára elérhető ár, és igazolnak engem a hazai eladási számok. Úgy módosítanék, hogy nyugat-európai léptékkel dömpingáron vagy Nyugat-Európában dömping áron. Idehaza erre egy jó HR-es azt mondaná, hogy versenyképes áron
Hát pedig ezt elfelejtheted. Ez a márka az EU-s piac szerves része lesz.
Készítheted a nyálad, hogy legyen elég az utcán köpködni őket.
Igazából nem is értem, hogy hogy gondolta, hogy nincs EU-s töréstesztje… Sok EU-s gyártó kocsiját oda-vissza veri.
sfefe
(őstag)
Es melyik nem lop a másiktól vagy másol??
Hagyjál már a hülye dumával....
Itt vagyok, várom a finomabbnál finomabb oltásokat
Fritz Teufel
(addikt)
Csak mondom, hogy a BYD már vagy 10 éve a szerves része , nem most kezdték a nyomulást. A buszokkal valahogy úgy állnak már, mint a szép időkben az Ikarus. Egyébként egyetértek veled
[ Szerkesztve ]
kbyte1024
(veterán)
Nyomuljanak is, mert a nagy gyártók horror áron merikadni az ennél szarabb vasukat.
[ Szerkesztve ]
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem mindegyik BYD bejön, a Dolphin kellemes városi cucc, simán venném is.
Nem fenyeget a tény, de aki itt ezt nem venné, szerintem alapvetően sem venne autót 10 milla körül..
Évek óta emelkednek az új autó árak... Jön egy gyártó, aki alacsonyabb árakat kínál, erre mi a magyar reakció, ez egy fos, meg szar, meg hogy néz ki...
Miközben a BYD jelenléte erős EU_ban is..
De a szűklátókörűség miatt nem a magyar lesz a fő piac.
Fél éve próbáltam egy vadiúj MG ZS-t, az oké, nem egy magas kategória.
De nem kevés rohangál belőle, mert nincs várólista, kb azonnal kapod az autót, és olcsóbban is.
A-ból B-be vesznek emberek autót, sokan meg itt kergetik a vágyálmot, hogy huhh nekem majd új Passatom lesz... Ja mire lesz, már Passat nem lesz...
Realitás meg a végén egy Lodgy lesz vagy egy Jogger az ilyen nagyot álmodóknak... Meg a 4-6-os... Nem kéne a bilibe lógatni a kezet, hanem valós igényekhez autót venni.
Szerintem az utóbbi évek legkomolyabb résztvevője lehet a BYD... Emellett ugye a Geely már régesrég betette a lábát...
A SAIC is az MG-vel...
Javarészt minden "nyugati" autógyártó rá fog kényszerülni keleti iparra...
Egyszerűen későn ébredtek az autógyártók, és elhúz mellettük mindenki... Ez van.
[ Szerkesztve ]
10-20%al olcsóbbak, mint a versenytársak. Azért a "dömpingár" kifejezést én túlzásnak érzem.
Az autók pedig borzasztó drágák lettek. Nyugat-európai léptékkel is nagyon drágák.
Ez amúgy meg is látszik a darabszámokon.
2017-ben az EU-ban 14.9 millió autót gyártottak. Tavaly 10.9 milliót.
2017-ben Németországban 3.4 millió autót vettek. Tavaly 2.6 milliót.
Sorolhatnám, a lényeg ugyanaz, a magas infláció, a magas kamatok, és az autóárak pár év alatti 30-40%os növekedése megtette a hatását.