üzenetek

hozzászólások


Fritz Teufel
(addikt)

"Dömpingárak" :W :C Most mondom, hogy nem kell nagy parkolót építeni az eladásra váró flottának :D


doooo
(veterán)

Ezek az összetákolt, összelopkodott dizájnok... semmi homogenitás, semmi következetesség, semmi logika bennük... :N


LosBlancosRM
(senior tag)

Na mert a nagy fosVolkswagenek aztán gyönyörűek.


LosBlancosRM
(senior tag)

Tesztek nem azt mutatják, hogy rosszul jár, akinek nem begyepesedett csakanémet gondolkodása van, és beleül egy ilyenbe. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül e nekik betörni az EU piacra.


doooo
(veterán)

Mert amire nem igazak az általam leírtak, az automatikusan gyönyörű? :DDD
Nem, nem feltétlenül az. De következetes, logikus, és kellően homogén.

Ők mondjuk nem rakták egy Peugeot 208 hátsó felét az ID.4-re...

Na de lényegtelen, nem a borzasztó dizájn lesz az ok, ami miatt remélhetőleg minél előbb megnehezedik ezeknek a gyártóknak a dolga Európában (és emiatt például meggátolják őket abban, hogy dömpingárakkal nyomulhassanak; ha pedig erre képtelenek, máris elveszítik minden előnyüket, és senki sem fogja venni őket).

[ Szerkesztve ]


LosBlancosRM
(senior tag)

Amilyen teszteket láttam az idkról... Inkább lenne 208as a fara. :D Nem mondom, hogy szép autók ezek, de nagyjából mindent láttunk már valahol a többi márkánál is. Nekem pl a VW csoport egyenautói szánalmasak. Értem ezalatt, hogy a VW, Audi, Cupra, Skoda nem sokban tér el.

Szerintem arra jók lesznek, hogy a többiek ne tudjanak annyira nyerészkedni, mert ha ennyiből is ki lehet hozni egy hasonló, esetleg jobb autót, akkor felnyílhat a vásárlók szeme. Az meg, hogy vannak akik szerint a kínai skynet van rájuk telepítve... Nekem semmivel se másabb az amerikai.

[ Szerkesztve ]


callmeakos
(veterán)
Blog

Nem a formával van gond, mert ha olcsó a cucc, akkor nem feltétlen kell nagyon jól kinéznie. És abban a pillanatban, ahogy elérhető árúak lesznek az elekromos autók, onnantól kezdve nincs megállás. Itt angliában is annyi MG van az utakon mint a rohadás, és az MG4-et kivéve mind ilyen semmilyen kinézetű, ennek ellenére viszik mint a cukrot. Most még nevetnek rajtuk, de csak idő kérdése, és ellepik ezek az utakat.


Tschubi
(tag)

Nem három, hanem négy modellel jönnek. Kimaradt a felsorolásból az ETP 3 kishaszonjármű.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az eddigi európai eredmények mondjuk mást mutatnak.


atiska007
(senior tag)

Hát, vegye, aki akarja, de azért még nincsenek 10+++ éves tapasztalatok ezekkel az autókkal. Szerviz háttér, SW-es támogatás, valós (nem kínai) töréstesztek stb.
Majd mikor, mint egy kínai telefonhoz nem jön SW frissítés 3 év múlva, csak hogy vegyél újat :DDD :D :DDD


Fritz Teufel
(addikt)

Kifejezetten jónak tartom a kínai autókat. Minőségben és abban is, hogy behozzák őket. Én a "dömping" árakra reflektáltam, mert nincs a szó előtt jelző. Idehaza a cirka 12 milliót nem nevezném jelző nélkül dömpingárnak.
A 12M nem az átlag számára elérhető ár, és igazolnak engem a hazai eladási számok. Úgy módosítanék, hogy nyugat-európai léptékkel dömpingáron vagy Nyugat-Európában dömping áron. Idehaza erre egy jó HR-es azt mondaná, hogy versenyképes áron :D


8th
(addikt)
Blog

"valós (nem kínai) töréstesztek stb" [link] [link] [link]


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Hát pedig ezt elfelejtheted. Ez a márka az EU-s piac szerves része lesz.
Készítheted a nyálad, hogy legyen elég az utcán köpködni őket. :DDD


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Igazából nem is értem, hogy hogy gondolta, hogy nincs EU-s töréstesztje… Sok EU-s gyártó kocsiját oda-vissza veri.


sfefe
(őstag)

Es melyik nem lop a másiktól vagy másol??
Hagyjál már a hülye dumával....


sharp4
(őstag)
Blog

Itt vagyok, várom a finomabbnál finomabb oltásokat ;]


Fritz Teufel
(addikt)

Csak mondom, hogy a BYD már vagy 10 éve a szerves része ;), nem most kezdték a nyomulást. A buszokkal valahogy úgy állnak már, mint a szép időkben az Ikarus. Egyébként egyetértek veled :D

[ Szerkesztve ]


kbyte1024
(veterán)

Nyomuljanak is, mert a nagy gyártók horror áron merikadni az ennél szarabb vasukat.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem mindegyik BYD bejön, a Dolphin kellemes városi cucc, simán venném is.

Nem fenyeget a tény, de aki itt ezt nem venné, szerintem alapvetően sem venne autót 10 milla körül.. :)

Évek óta emelkednek az új autó árak... Jön egy gyártó, aki alacsonyabb árakat kínál, erre mi a magyar reakció, ez egy fos, meg szar, meg hogy néz ki...

Miközben a BYD jelenléte erős EU_ban is..

De a szűklátókörűség miatt nem a magyar lesz a fő piac.

Fél éve próbáltam egy vadiúj MG ZS-t, az oké, nem egy magas kategória.

De nem kevés rohangál belőle, mert nincs várólista, kb azonnal kapod az autót, és olcsóbban is.

A-ból B-be vesznek emberek autót, sokan meg itt kergetik a vágyálmot, hogy huhh nekem majd új Passatom lesz... Ja mire lesz, már Passat nem lesz... :D

Realitás meg a végén egy Lodgy lesz vagy egy Jogger az ilyen nagyot álmodóknak... Meg a 4-6-os... Nem kéne a bilibe lógatni a kezet, hanem valós igényekhez autót venni.

Szerintem az utóbbi évek legkomolyabb résztvevője lehet a BYD... Emellett ugye a Geely már régesrég betette a lábát...

A SAIC is az MG-vel...
Javarészt minden "nyugati" autógyártó rá fog kényszerülni keleti iparra...

Egyszerűen későn ébredtek az autógyártók, és elhúz mellettük mindenki... Ez van.

[ Szerkesztve ]


cucka
(addikt)
Blog

10-20%al olcsóbbak, mint a versenytársak. Azért a "dömpingár" kifejezést én túlzásnak érzem.

Az autók pedig borzasztó drágák lettek. Nyugat-európai léptékkel is nagyon drágák.
Ez amúgy meg is látszik a darabszámokon.
2017-ben az EU-ban 14.9 millió autót gyártottak. Tavaly 10.9 milliót.
2017-ben Németországban 3.4 millió autót vettek. Tavaly 2.6 milliót.

Sorolhatnám, a lényeg ugyanaz, a magas infláció, a magas kamatok, és az autóárak pár év alatti 30-40%os növekedése megtette a hatását.

üzenetek