Nem tudom ki hogy van vele, de nekem mindegyik BYD bejön, a Dolphin kellemes városi cucc, simán venném is.
Nem fenyeget a tény, de aki itt ezt nem venné, szerintem alapvetően sem venne autót 10 milla körül..
Évek óta emelkednek az új autó árak... Jön egy gyártó, aki alacsonyabb árakat kínál, erre mi a magyar reakció, ez egy fos, meg szar, meg hogy néz ki...
Miközben a BYD jelenléte erős EU_ban is..
De a szűklátókörűség miatt nem a magyar lesz a fő piac.
Fél éve próbáltam egy vadiúj MG ZS-t, az oké, nem egy magas kategória.
De nem kevés rohangál belőle, mert nincs várólista, kb azonnal kapod az autót, és olcsóbban is.
A-ból B-be vesznek emberek autót, sokan meg itt kergetik a vágyálmot, hogy huhh nekem majd új Passatom lesz... Ja mire lesz, már Passat nem lesz...
Realitás meg a végén egy Lodgy lesz vagy egy Jogger az ilyen nagyot álmodóknak... Meg a 4-6-os... Nem kéne a bilibe lógatni a kezet, hanem valós igényekhez autót venni.
Szerintem az utóbbi évek legkomolyabb résztvevője lehet a BYD... Emellett ugye a Geely már régesrég betette a lábát...
A SAIC is az MG-vel...
Javarészt minden "nyugati" autógyártó rá fog kényszerülni keleti iparra...
Egyszerűen későn ébredtek az autógyártók, és elhúz mellettük mindenki... Ez van.
[ Szerkesztve ]