üzenetek

hozzászólások


BiP
(nagyúr)

naív vagy. Nem méred fel helyesen a marketing erejét.
+ a tudatos vásárló, aki tudja előre, hogy mit szeretne, az ritka, mint a fehér holló.
+ baromi sokat számít egy autónál, hogy be tudsz ülni, meg tudod tapogatni, stb. Paraméterek, fotók, CGI videó (ja, ugye ez is marketing, ezt se kérted) alapján lukra lehet futni.
+ nem mindenkinek van olyan haverja, akinek pont van olyan, és ki tudod próbálni. Na, erre van az autószalon.
+ többmilliós (többtízmilliós) tételekről beszélünk. Ilyet nem veszünk próba minden nélkül csak papír/specifikáció alapján.
stb.stb.stb

Ez nem egy winchester vagy memória, amit paraméterek alapján kinézel a webshopból, megrendeled, otthon meg beszereled a gépbe, és örülsz.

De pl. cipőt is lehet venni netről kipróbálás nélkül, aztán az ugyanúgy lutri, hogy kényelmes-e. A cipőboltnak is van létjogosultsága, pedig gondolhatnánk, hogy minek tartunk fenn drága szalonokat.

[ Szerkesztve ]

üzenetek