eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


t72killer
(titán)
Blog

Na ezaz, jó lenne tudni, mennyire engedik használni a funkciót. De most egy használható hullámom van, a legutóbbi 3 offeremnél 1 órám belül volt válasz.


V/
(titán)

Ez olyan hogy bemész a boltba hogy tegyék félre 24 órára és majd kifizeted. Közben meg mások alku nélkül megvennék, de mivel neked félrerakták nem tudja eladni, aztán te nem fizeted ki, mert meggondoltad magad és az eladó két szék közt a pad alá esik.
Eladóként én nem nagyon kedvelném az ilyen vevőt.


t72killer
(titán)
Blog

De nem "rakják félre", ha offert küldtem, az az eladót az égvilágon semmire nem kötelezi, még elutasítania sem kell. Ok, talán ha el akarja vki másnak adni, akkor rá kell pöccennie a decline bid gombra.


V/
(titán)

De félrerakják, persze ahol több van belőle abból tud még más is vásárolni de ha egy darab van, akkor amíg érvényes az ajánlatod más nem tudja megvenni, így az csak félre van téve neked. Mi értelme lenne az egésznek ha közben elfogy termék?


t72killer
(titán)
Blog

Ez se igaz, ott írja, h az enyém mellett ott figyel az eladónál már 2 "competing offer". Ha látok ilyet, screenshotolom.
Még egy licit is kirúgja az offereket:
"If you receive a bid, current offers and counteroffers will be declined automatically and buyers won't be able to make any additional offers on your itemIf a bidder retracts their bid, the Best Offer feature will be re-enabled
If you received an offer that was higher than the current bid, the buyer who made the offer will have to place a bid" [link]

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Gondolom az az lenne amikor az eladó küld ajánlatokat a hirdetést figyelőknek, akkor aki elfogadja azért lesz, a te ajánlatod meg az eladó ajánlata egy kicsit eltérően működik.


t72killer
(titán)
Blog

Nem, ha a licit beindul, az ajánlattevő vásárlók ajánlatai automatikusan törlődnek, ennyi. "Offers and counteroffers - önmagában ez is utal arra, h mindkét oldal ajánlatai kukák ilyenkor, uis az aukció abszolút prioritást élvez.

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Már háromféle dologról beszélünk, én a licitálósnál az előzetes offer ajánlatot tenni az eldó vagy vásárló részéről értelmetlen baromságnak tartom, azzal kapcsolatban nem is szándékoztam írni. Akkor tegye fel fix áron, licitálásos esetén több vásárlónak "fixár ajánlatot" adni aztán mi értelme lenne? Licitáljanak és vigye a legtöbbet adó


t72killer
(titán)
Blog

Én is ezt mondom, de a rendszer úgy épül fel, hogy tudsz egyszerre licit+fixáras+árajánlatos kombi hirdetést felrakni, és sokan raknak is. A fix ár egyértelmű, ha arra akad vevő, akkor le is kerül a hirdetés. Az ajánlott ár a legalacsonyabb prioritású, a másik kettő instant felülírja ha akció van (pl ha valaki ajánlatot tett, és én rábökök a fix árra, akkor vittem, az ajánlattétel automatán törlődik. De még licittel is, ahogy a linkelt infó írja.

[ Szerkesztve ]


t72killer
(titán)
Blog

Nna még 1 gyönyörűségbe futottam: 0 feedbackes privát eladó országon belül hirdetett egyértelműen használtcucc licitjére ÁFA :DDD (VAT). Már majdnem elfogadtam az ajánlatát, amikor végigolvasom és lent kiderül, hogy 230 helyett nekem valami 287et kéne fizetnem :DDD


Space marine
(aktív tag)

Sziasztok! Belefutottam egy kinai okosságba, ilyenem még nem volt: Licitet nyertem 16.án, kifizettem, erre ma küldi a levelet, hogy elkeveredett a cucc és újra küldje vagy refund.. :F
Mit fog újra küldeni ha elkeveredett.. :W
Esélyesen többet gondolt a cikkért és most próbál ki jönni belőle vagy átverés?
HELP! :R


V/
(titán)

Ha nagyon az átlag ár alatt van a nyerő licit akkor tönkrement, ellopták, elkeveredett az adott termék. Sajnos akár igaz, akár nem, ez előfordulhat akkor is ha elérte azt az árat amit gondolt érte.


Space marine
(aktív tag)

Köszi! Szóval ne erősködjek, refund-oljak?! :F
Kissé tanácstalan vagyok, ilyenkor mi a jó választás..


V/
(titán)

Minél hamarabb vissza a pénz, de nézd meg hogy tényleg nagyon olcsón vetted-e más hasonló termékhez viszonyítva ha igen, akkor nem fog előkerülni.
Egyébként mi is jártunk úgy hogy egy raktárban voltak a termékek, mert már a 2. 3 hetes hirdetés futott, a vége felé elvitték aztán közben eláztatták a raktár helyiséget és abban az állapotban nem akartuk elküldeni, hiszen nem felelt meg a hirdetésben megadottaknak, minek kockáztassunk egy vásárlói reklamációt, így tönkrement indoklással elálltunk a vásárlástól, épp csak az elvárt ár fölé ment egyébként.


Phülöp
(addikt)
Blog

Ha többet akarna kérni érte, akkor nem ajánlotta volna fel az újraküldést.


Space marine
(aktív tag)

Köszönöm mindkettőtöknek! Megpróbálok egy újraküldést, aztán ha húzza a száját, refund.
Amúgy nem igazán volt hasonló eladás, szóval akár árban is voltam.


t72killer
(titán)
Blog

Refundra szavazok.

[ Szerkesztve ]


Space marine
(aktív tag)

Még nem válaszolt, ha refund annak mi a menete? Nekem kell valahol kezdeményezni vagy simán megcsinálja?!
Nem volt még ilyen esetem, sry az értetlenkedésekért :R


V/
(titán)

Neked kell kérni és ha ő ajánlotta akkor menni fog. Bár az eladó is tudja törölni a vásárlást, csak épp kellemetlen az indoklása nekik.


t72killer
(titán)
Blog

Ha ő ajánlotta, akkor emlékeim szerint csak válaszolsz neki, hogy a refundot választod. Bár pont ilyen szitum kb 7-8éve volt, azóta változhattak a dolgok :R.

Ha a te oldaladról indulna, akkor:
1. megvárjuk a hivatalos érkezési dátumot ami a rendszerben van
2. jelezzük, hogy nem jött meg ("contact seller/didn't receive item")
3. x nap után jön a refund.
Ha az eladó intézi, akkor ő elvileg a #2-#3-as pontokat már csinálja is.


Space marine
(aktív tag)

Köszi a részletes leírást! :)

Még reggel írtam, hogy resend ha megoldható. Azóta alvásidő van odaát :D ha nem él a lehetőséggel, akkor utalgasson..


V/
(titán)

Amíg nem adja fel addig nincs dátum és működik a Cancel order, az kell mert itt azért nincs dispute. Írni akartam csak eltérítettek.


t72killer
(titán)
Blog

:R, á, ja persze, az még egy lépéssel korábbi. :R

[ Szerkesztve ]


thomasrc
(tag)

Én ezt nem értem, mi miatt állhat a csomag Franciaországban? A Posta ügyfélszolgálata megerősítette, hogy nem érkezett be a csomag Magyarországra, így nem az ők az illetékesek. Az USPS ugyanezt mondja lényegében, hogy nem ők az illetékesek EU-ban, de meg tudják erősíteni, hogy a csomag elhagyta az USA-t. Ki szállítja tovább a csomagot EU-ban, akik illetékesek lennének ránézni a csomagra, hogy tényleg ott van-e, ahol a nyomkövetés is jelzi?

Illetve egy kérdés az eBay Money Back Guarantee-val kapcsolatban: Azt jól értem, hogy a pénzvisszatérítés 30 napig azután igényelhető, hogy az általuk megjelölt "estimated delivery" letelt? Tehát ha várok addig az időpontig, akkor nem fogok elesni a lehetőségtől, ugye?

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

EH037272775US ezzel nem fog érkezni, új azonosító szokott lenni.

Case-t a legkésőbbi becsült - Estimated Delivery dátumtól vagy a megérkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

üzenetek