eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


mikk2000
(őstag)

Pontosan azért szembesítettelek a szavaiddal egyértelműen, hogy értsd meg mekkora blődséget írtál.

De most finomítottál és végrehajtót, meg tényleges végrehajtót írsz... hát szerintem nem válik külön, mert nincs törvénytelen végrehajtó. :) Szerintem tényleg nincs értelme eszmét cserélni végrehajtás témában tovább. De tényleg jogi alapfogalmakkal megismerkedhetnél, mert én pl jogosult vagyok egy rendőrtől is kérni hogy igazolja magát, egy szaros végrehajtó akkor meg azt csinál amit akar? Ugyan már... Azért a jogállamnak legalább a látszatja megvan.


V/
(félisten)

Jó ember én nem írtam ilyet: végrehajtó akkor meg azt csinál amit akar A te gondolataidat ne nekem tulajdonítsd.
Kezdem már unni az állandó kekeckedésed velem szemben, mert ez már az.
Ne velem foglalkozzál már. Nem kell minden másnak szóló hozzászólásomra reagálnod. Köszönöm.
Nem egészen értem a problémádat, ő behajtót írt, én meg végrehajtót, a lényege ugyanaz, valaki beszedi a pénzt.
Azt sem értem amit itt jogi témában írsz, mert nem releváns itt.
Ha majd eljut a dolog oda hogy konkrét behajtás akkor majd kap megfelelő okmányt, de ez még nem ott tart.

[ Szerkesztve ]


djbahool
(senior tag)
Blog

Akkor ha jól sejtem, ezt mindenképp megszívtam.
Egyébként az email címemet ha kiadja az eBay, azzal mit tud kezdeni a "debt collector"?
Amúgy feltételes módban írta, mert ez volt pontosan:
We may be placing your account to a debt collector and will provide them with the email address on file: "regisztrált email címem"
Mindezt egy hónap múlva.

Visszatérve, próbáltam én kommunikálni az eBay-el tavasszal erről az egészről, de összesen az első levelemre válaszolt egy indiai csóka, és a többire már nem. Persze abban sem volt semmi értelmes, csak azt szajkózta már akkor is, hogy fizessek és kész.


V/
(félisten)

Nincs rálátásom arra hogy miként folyt az eBay és a PayPal vevői reklamáció, de az eladónak is van reagálási lehetősége a folyamatban és van eladói védelme. Van lehetősége a döntés felülvizsgálatának kérésére.
Ha a vevő azzal reklamál hogy nem azt kapta meg amit kifizetett, a kézhez vett termék nem felel meg a hirdetésben a termékleírásnak az ellenkezőjét bizonyítani kell. Itt lényeges hogy te mit írtál a termékről, a tényleges állapot látható a képeken. De ezzel sem vagy védve az elve rosszhiszemű vevő ellen.
A visszaküldés nélkül a vevőnek pénzvisszaadást akkor határozzák meg ha nincs megfelelően bizonyítva hogy a vevő a fizetés előtt megismerte az állapotot vagy mondjuk törötten, használhatatlan állapotban érkezett meg hozzá, bár a normális vevő mellékel valami képes bizonyítékot a reklamációjához és kommunikál az eladóval.
Én értem hogy nem értesz a vevővel egyet, de ahogy írtam ha úgy dönt a folyamatban az eBay hogy a teljes összeg visszajár a vevőnek mert nem fogadták el az érveidet bármennyire fájó ez neked, azt teljesíteni kell.
Ha nem adod vissza pénzt akkor tartozás lesz feléjük és ha ez a meghatározott időn belül nem kerül megfizetésre behajtást fognak kérni a szerződési feltételek szerint.

Az e-mail címeden értesíteni fog a behajtó cég és még lesz egy önkéntes befizetési lehetőséged.
Magát a behajtást vagy magyar szóhasználatban a végrehajtást az nem befolyásolja ha esetleg az értesítést valamiért nem kapod meg, ha letelik az értesítőben megadott idő akkor megpróbálják az rendelkezésükre álló lehetőségekkel a pénzt beszedni.
Itt is elsődlegesen a bankszámládról próbálják majd beszedni.
A behajtással az a gond, hogy az eljáró cég költsége is hozzáadódik és akkor már lényegesen a több lesz a beszedésre kerülő pénz mint az eredeti követelés.
Röviden, egyszerűen fogalmaztam meg a folyamatot, ez nem teljes körű tájékoztatás, nem a topik témája, nem az én feladatom ezt ismertetni. Ha valaki részletekbe menően akarja ismertetni az majd leírhatja privát üzenetben neked.

De nem csak az e-mail cím kerül át hanem a a többi adat is, a your account az minden adatot tartalmaz. a személyes adataid, címed bankszámlaszámod, az hogy mennyi a tartozásod.

Sajnos kifoghatunk szemét vásárlót, nekem is volt, de volt videóm arról hogy működik a dolog nem igaz amit írt és így el lett utasítva a panasza.


djbahool
(senior tag)
Blog

Szívás, akkor fizessem be, addig még nem adják át a behajtónak, mert akkor még több lesz?
Bankszámlaszámom hiába adják át, azt már megszüntettem, ami az eBay-nek meg volt adva.
Gondolom a PayPal-os account-om nem keverik bele, pláne hogy már szétvált az eBay a PayPal-tól.
Nyilván ha lesz legközelebb, csinálok fotót meg videót, mind a feladásról, mind a becsomagolásról, mind pedig a működésről.

Abban kár "reménykedni", hogy nem több száz EUR-ról van szó, így nem éri meg nekik a behajtót ezzel megbízni?

[ Szerkesztve ]


V/
(félisten)

Az már tényleg a behajtás, végrehajtás folyamata hogy miként próbálják a pénzt megszerezni, ha ez bonyolultabb módon történik annak a költségei is nagyobbak lesznek ezért a díjuk is növekedni fog.
Itt elsősorban elvekről van szó, ha az eladó tartozik azt meg kell fizetnie, lehet hogy 10 € még kalkulált veszteség és azzal nem foglalkoznak. Ők már odaadták a vevőnek, ez már a saját pénzük amit követelnek. Mivel lényegében te fizeted a behajtót nem ők, miért ne adnák át?


Kolondrum
(félisten)
Blog

[kép]

Van ötleted mi a baj?


V/
(félisten)

Hívd fel őket mert már kapnod kellett volna tőlük a vámkezelési megbízáshoz e-mail-t, hamarabb küldik hogy ha megérkezik a csomag addig már náluk legyen és tárolás nélkül tudják továbbítani.


rednifegnar
(senior tag)

ize ha eu-n belulrol kuldenek egy csomit akkor a posta jogosan szamol fel 400 ft szolgaltatasi dijat? :F


V/
(félisten)

EU-n belül feladott és EU-s nyomkövetéssel nincs vámolás és díja sem. Néha a holland vagy belga posta azt adja meg hogy ők csak tranzit ország volt és az eredeti kiindulás Kína akkor van vámolás.


Teodor52
(senior tag)

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.

Régóta nem léptem be a ebay fiókba, ma megpróbáltam, de a 6 számjegyű kódot egy adott tel számra küldte a rendszer, amire fel is hívta rá figyelmemet az ebay viszont emailt is kaptam az alábbi szöveggel:

Please use this security code to verify your email: xxxxxx
It’ll expire in 15 minutes.
If you weren’t expecting this code, get in touch. We’re here to help.
Thanks for being part of the eBay community.

Nem emlékszem kétfaktoros aktiválásra.

Mit tudok tenni a fiókom érdekében, mi lehet/lehetett a probléma?


Teodor52
(senior tag)

Próbáltam emailt küldeni, de nem tudjuk feldolgozni az üzenetét kaptam válaszul, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Nem tudok angolul ahhoz, hogy telefonon tudjak kommunikálni.

Valami ötlet?

[ Szerkesztve ]


V/
(félisten)

Próbáld újból.
Nem a kétfaktoros lett bekapcsolva, hanem most már ez szükséges a belépéshez. Arra a számra küldik amit megadtál a regisztrációnál alapadatnak.
Account settings, Personal information, Contact info, Phone number. Ennél is ha változik a regisztrációs adatod az újat meg kell adni, frissíteni kell.
Működik, az sms-t meg kellett volna kapnod. Lehet hogy a telefon spam üzenetnek vette. De ha e-mail-ban kaptál egy 6 számból álló kódot akkor azt kellett volna beírnod az eBay felületén.
Most is kipróbáltam pár mp és jött az sms egy +36305555594-as számról. Miután rákattintottál arra hogy küldjön sms-t ez az oldal jön és itt kell a kódot beírni:

[ Szerkesztve ]


Teodor52
(senior tag)

Próbáltam, de újabb kódot nem kaptam emailben és a már megadott kódot továbbra sem fogadja el.
Ellenőrizze kapcsolatfelvételi adatait; alatta ugye megjelenik kixelt telefonszám, alatta szöveg beszerzése kékkel és alatta "kérjük lépjen kapcsolatba velünk", amire kattintva:
Ellenőrizze hogy, Ön az

Úgy tűnik, egy másik számítógépről jelentkezett be.
Meg kell erősítenünk személyazonosságát.
Hívjon minket az 1-866-303-3229 számon és adja meg a xxxxxxxxxxx biztonsági kódot.

Androidról vagyok, eddig pc-ről jelentkeztem be
Telószámom megváltozott.

[ Szerkesztve ]


mokus1
(addikt)
Blog

Sziasztok!

Ha nagyobb értékű terméket küldök EU-n kivül azt kivámolja? Az ottani hatóság? Nekem csak nyilatkoznom kell mi van benne?


V/
(félisten)

Ha másik eszközről lépsz akkor mindig kérni fogja és most ez a probléma a pc-ről lépnél be akkor az e-mail is menne.
Nekem már nem ad fel e-mail-es dolgot de az minden eBay oldalon ment.
Magyarul írja neked? Mert az semmikép nem jó.
Ez az alap oldal a kód kéréshez, viszont most már csak az sms kérő kerül elő de ott semmi másnak nincs link.

Nem szövegelni kell hanem be kell billentyűzni a kódot.
Esetleg próbálj meg valamelyik nemzeti eBay-en belépni, német, francia, holland aztán cserélj jó telefonszámra és akkor menni fog az sms


V/
(félisten)

Itthon is ránéznek mert nem minden hagyhatja el az országot, de az érkező országban szokták vámolni ami számít. Neked mellékelni kell vámárúnyilatkozatot CN22 vagy CN23, annyi példányban amennyi az adott ország vámosainak kell és van ahol kell mellékelni számlát, értéknyilatkozatot is. A lényeg benne van az Összefoglalóban is.

[ Szerkesztve ]


Kolondrum
(félisten)
Blog

Semmi gond nem volt, sokkal korábban jött nekik ennyit mondtak. Semmi papír nem kellett ma kihozták.


Teodor52
(senior tag)

Angolul írja.
Számit az is, hogy VPN-t használok?
Tudom 15 perc erejéig lehet használni az a email-es kódot, de ha valamelyik nap próbálkoznék a mai napon kapott kóddal azon a pc-én amivel eddig beléptem, akkor elfogadná?

[ Szerkesztve ]


V/
(félisten)

Igen, nem igazán szereti a rendszerük, ugyanúgy mint a PayPal-nál sem.

[ Szerkesztve ]


V/
(félisten)

A szöveg amit láttál akkor szokott megjelenni ha nincs okmány, szóval nem igazán értem.


Teodor52
(senior tag)

Köszönöm szépen a segítséget


V/
(félisten)

Nem lehet a megadott időn túl használni. Lehet hogy blokkolná a további belépést, nem érdemes próbálkozni.


h1mpi
(nagyúr)

Nekem ma volt az első reklamált vásárlásom. Rendeltem egy terméket és karcos volt. Elküldtem az eladó felé a képeket és 5 perc múlva már megírta, hogy elfogadja a 25%-os visszatérítést... gondolom nem szerette volna, hogy tovább vigyem, mert elég egyértelmű volt, hogy vagy másik termékről készült a kép vagy valamit machinált vele...

üzenetek