exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


npera
(újonc)

Megpróbáljuk letesztelni mennyire van "túldimenzionálva". Olyasmire gondolok, mint ismételt gyorsítások, 0-100-0, 0-130-0, 120-210-120, végsebesség rövid ideig, végsebesség amíg akksi tart és hasonlók. A végsebesség lehet problémás lesz, mert bár döntött a pálya, de 260 km/h feletti sebességet nem szokták szeretni, mert akkor már elég erősen kell "befelé" kormányozni még a legfelső sávban is, annyira erős lesz a szlip kifelé.

Meg az is érdekes, hogy hogyan adagolja a nyomatékot különféle kvadránsokban. Tehát hajtási és regenerálási kvadráns, előre és hátra. Különféle "söprések" sebességben és nyomatékban, tranziensek és hasonlók.

Érdekes lesz. Szerintem elég hamar fogy majd el a töltés és a gumi is, szóval ésszel kell majd. A forgalomirányító megkapta a risk analysist, aztán persze komrádión kell majd kommunikálni minden manőver előtt. A buszok és teherautók nem jöhetnek be a 3-as és 4-es sávba, de a többi OEM és vágóhidas kocsik be tudnak szédülni néha a gyorsabb sávokba is, szóval figyelni kell majd erősen. Menet közben nem fogom b*zerálni az INCA mérést, az tuti. Két kéz a kormányon inkább....

üzenetek