exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


hobizoli
(nagyúr)

voltunk tegnap csapatepiton egy Astra kombi meg egy Insginia kombi-val, mindketto 2018-s es 1.6CDTI motoros

de a kuplungja mindkettonek keszen volt :DDD

Insginia-ban 161k km volt a Astra-ban 142k

odacipozol neki egy nagyentert, es felbog a motor, mint vmi regi automata csak nem koveti ezt a kerek forgasa
de ha kevesbe nagy volt a gazdaas, akkor meg elvitte

az Astra-ban meg zorgott vmi a kuplungpedalnal is



mondjuk par ev egy MIT-nel lattam az egyik ilyen Insignia-val hogy megy a muki, nem is csoda, hogy kuplungot legyilkoljak
2-sbol indult eleve, de mivel fordultunk ki a korutra balra es a gyalogosoknak is zold volt, az elottunk levo nem tudott lenduletbol kifordulni, ahogy a 4-6 vili sineken atgurult
pilotank 2-sben vegig mogotte, csusztatva a kuplungot harmadikkent indultunk a zoldre
amikor elfordult a elottunk levo es lehetet volna jobban menni sem valtott vissza 1-sbe, hanem ugy 2-bol "kihuzatta" tok alacsony rpm-rol
a motor ugy jart, hogy az munkautemeteket szamolni lehetett egyesevel
elment igy egy 150-200m-t 2-sben amire felszenvedte magat addig a motor, ahogy elerje, azta 7-800rpm-t, ahol mar nem rangat

Insignia-t csak kozepvezetok kaptak akkoriban, de vannak ilyen gyokerek

legszivesebben mondtam volna neki, hogyha ez egy kettostomegu meg teljes kuplungcsere lenne majd sajat zsebre 600k-ert markaszervizben kiszamlazva, akkor valszeg megtanulnad hasznalni a sebvaltot igen gyorsan, apukam
abban az autoban akkor 60k km volt

de latszott rajta, hogy rutinosan csinalja, nem veletlenul indult csak el 2-bol

üzenetek