Ja, lökjem a többit is és auditálod?
exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/snail.gif)
hobizoli
(nagyúr)
regen a Porsche M5-nel is mindig allt kint egy kotro auto teljes HKSZ-ben
egesz ejjel ott kavirnyalt a bevasarlo kozpontoknal es a 3-4 feluljarot es a kornyezo utakat szorta, ha fagyveszely volt, vagy havazott
vmikor csak ott allt eppen a lampanal a forgalom elol elzart kis 3szog alaku szigeten, de ott volt
csomoszor lattam ugy is ott hajnalban meloba menve, ahogy sargan villogott a tetejen a jelzofeny es ment a kornyezo utakon meg szorta a homokot, vmikor a Tesco-nal, vagy a M5 feletti vagy az Auchan feluljarojan vagy eppen a buszgarazsnal levon haladt
na az utobbi evekben az is eltunt onnan, vmikor a buszgarazsbol a buszok alig tudnak felmenni a lefagyott feluljaron, foleg ha pl havazik is
biztos atomnagy sporolas volt az is
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Elhoztam a Totoyát. Nem OEM indítómotor ment bele, hanem egy Optifit márkájú cucc. Ez a Toyota saját olcsó aftermarket brandje, hogy tudjanak konkurrálni a 3rd party szervízekkel.
Első indításkor feltűnt, hogy sokkal lágyabb hangja az indítómotornak, mint a réginek.
Mindjárt írom a levelet a svéd képviseletnek, hogy kellene valami goodwill, mert a 33k km elég lájtos a minimum 240k km-hez képest.
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Kipróbáltam, nekem kényelmetlen a formája. A Bose 35 viszont elég jól áll a fülemen. Próbáltam a legdrágább cuccukat is, annak a hangja nem volt túl acélos.
Mondjuk az AKG K240 után ezek a zajcsökkentős cuccok elég harmatosan szólnak.
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Egy zsengén feltöltött Volvo 240-es. Az a baj vele, hogy amikor betapad (mind Démon Hill), akkor túlgyorsul és nem bírják követni a kamerás autóval.
![](/dl/faces/drake.gif)
FőDudu
(addikt)
Mondjuk en is ambient modban hallgatom, nem kedvelem a kabinnyomas szeru zajcsokkentos erzest....
Mukodik, kollega el van ajulva a kazanhazban levo 'csond'-tol....
Nem vagyunk egyformak. Novanak pl. az jon be ami nekem nem. De meg kell mondjam, igaza van a teszteloknek. Ha valamirol azt irjak, hogy basszus szegeny, akkor nekem az az.
Sonyrol azt mondjak van venne boven, soknak tan tul sok is. Na az mar nekem is eleg. Boven.
Szoval a tesztelok nem sokat tevednek.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/c18.gif)
Sipi-
(tag)
Most fizettél érte rendesen és remélsz valami visszatérítést?
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Nova és Blueboi, skubizzátok. Egy zsengén átépített Amazon. Van benne pár dolog, ami nem eredeti.
16:50 körül kezdenek el menni vele. Aztán lesz pár lefújás.
![](/dl/faces/drake.gif)
FőDudu
(addikt)
Mondhatnam, hogy tul optimista. Meglatjuk mit szol a Toyota kepviselet a reklamaciohoz.
Magyarorszagon biztos meg le is hulyeznek, hogy mit kepzel a gariido utan.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Japp, kifizettem. Máskülönben probléma van, mert a kocsit nem adják ki.
![](/dl/faces/afrusw.gif)
npera
(újonc)
Ja, vicces. Egy angol márka elektromos modellje (korábban év autója) fut egy standard vágóhídas teszten, amikor a mindenféle úttípust felvonultató tesztkomplexumon nyírják a gépet kábé fél éven át.
1%-ot (egy, jól olvassátok) futott le a teszt második szakaszából, amikor elkezdik ténylegesen nyúzni a hajtásláncot. Az első szakasz egy rövidebb rész, ott főleg a kasznit terhelik és nem a hajtásláncot (mindenféle csavaró nyomatékok, vasúti átjárók, random csekkmárk és padkára 50-el, meg egyéb finomságok).
Az első 1% után az egyik tengelyen hazament aludni a reduktor és ennyi volt. Most a márka helyi képviseleténél cserélik az egész hajtásláncot azon a tengelyen.
Ezek után nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire robosztus a cucc.
![](/dl/faces/m18.gif)
blueboi69
(csendes tag)
Köszi!!!
Akármit nem fogadott el, mellédobtam egy tusfürdőt, arra anyázott. Úgyhogy vmi elemet raktam oda. Merugye 10ft hiányzott csak a 12k-hoz
![](/dl/faces/woman.gif)
Gabibácsi
(tag)
Hazafelé mindenhol száraz volt az út, kivéve persze Dunakeszit
![](/dl/faces/woman.gif)
Gabibácsi
(tag)
A görbelábú ninnya, meg a szőrösmellű nő sokkal jobb címlap volt
meg a kazettaküldő szolgálat