exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


npera
(újonc)

Ja, vicces. Egy angol márka elektromos modellje (korábban év autója) fut egy standard vágóhídas teszten, amikor a mindenféle úttípust felvonultató tesztkomplexumon nyírják a gépet kábé fél éven át.

1%-ot (egy, jól olvassátok) futott le a teszt második szakaszából, amikor elkezdik ténylegesen nyúzni a hajtásláncot. Az első szakasz egy rövidebb rész, ott főleg a kasznit terhelik és nem a hajtásláncot (mindenféle csavaró nyomatékok, vasúti átjárók, random csekkmárk és padkára 50-el, meg egyéb finomságok).

Az első 1% után az egyik tengelyen hazament aludni a reduktor és ennyi volt. Most a márka helyi képviseleténél cserélik az egész hajtásláncot azon a tengelyen.

Ezek után nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire robosztus a cucc.

üzenetek