Kicsit irónikus volt a hozzászólásom, csak szmájlit nem tettem.
Igen, van egy sejtésem, hogy miket csinálnak. Ami a médiában megy, az elég vékonyka információ. Egy rendes hivatalos szervizlista (belső) azért még az olyan márkáknál is elég kiterjedt, aminél "hozzá sem kell nyúlni".
A teljesség igénye nélkül. Elég sok tesztet kell futtatni az alrendszereken, amit nem fogsz BT-s OBD-dongle segítségével megoldani. Az egyes alrendszerek ellenállását is megmérik, a kocsi szigetelését lemérik. A potenciálkiegyenlítő kapcsolatokat leellenőrzik. Az összes földelést. Az akksin futtatnak teszteket, mert egy ilyen akkumulátor nem csak a cellákból áll. Van benne elég sok elektronika.
Ha van aktív hűtés, akkor azt is meg kell nézni. Folyadékokat cserélni kell elektromos autóban is. Annak is van futóműve. A féket tutira megnézik, biztonsági berendezés.
Nem kevés meló van ezekkel a kocsikkal. Még az elektromos mekka Norvégiában is hosszú várakozási lista van időt kapni a szervízben.