FB el fogja vinni a Jófogás nagy részét, bár meg van itt is a szopószorzója, de adott csoport/érdeklődési kör, meg onnan a marketről nekem is össze tudja válogatni a hasonlókat, Budapest X kilométeres körzete, csupa főnyeremény. Aztán persze van amire sorban érdeklődnek, vagy jön valami automata kérdés és soha többet nem látom a valakit, de ez a hét nekem jó volt, ha reggel elviszik a maradék objektívemet is, akkor főleg tapsolok
Saját csoportban amúgy látom a nézelődéseket is, vagy elérést az elég érdekes. Ha valami érdekesebb kép kint van, akkor rögtön 1-2ezertől indul, ha valaki húzó arc nyom egy lájkot, vagy ír alá, akkor sokszorosával kezdődik a nézettségi cunami. Ennek ellenére meg van amiket 1-2 éve hirdetek, de most köcsög vagyok ha valaki hasonlót ad fel, akkor írok alá, hogy enyémet sem akarja senki elvinni, holott harmadába kerül
Persze ebből is látszik az, amivel az marketingesek nem bírnak mit kezdeni, hogy Xezer fős valami meg "követő" az igazából semmit nem jelent, mert passzívan csak vannak.