Foxpost - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


interstate76
(addikt)

Tegnap azt mondták, hogy 22-én, hasonló terheltség mellett 3/4 2-kor sikerült üríteniük egy automatát, próbáljam meg 2 körül. Odamentem, nem volt hely. Ma reggel kiderült, hogy fél 4-re ért oda az emberük. No comment. Nem az a durva, hogy meg vannak csúszva (az is vicc, legalábbis ilyen mértékben), hanem hogy az ügyfélszolgálat nem tudja, hogy egy normál esetben 10 és 11 között ürített automatához adott napon fél 2-kor vagy fél 4-kor ér-e oda az emberük.

És a korona a sztorin: még tegnap estefelé elküldtek egy olyan automatához, amiben az ügyfélszolgálatos több üres rekeszt is látott. Gyanús volt, de elmentem. Ott derült ki, hogy elromlott az érintőfelület, így azért voltak benne üres rekeszek, mert nem lehetett használni.

Ma elirányítottak egy másikhoz. 10 perc alatt ott voltam, de akkora üres rekesz természetesen nem volt, amekkora kellett volna, csak a legkisebb, XS méret. Az volt a mákom, hogy egy hölgy épp elvitt egy csomagot, így be tudtam rakni a sajátjaim egyikét. Nem sokkal később jött az emberük, aki csak üzleti partnertől származó csomagokat vehetett át, és ahány rekeszt kiürített, annyit tele is pakolt. Mondta, hogy 10-kor jön valaki üríteni az automatát, így negyed 11-re visszamentem és végre el tudtam indítani a 2. csomagomat is - nem értem, hogy utóbbi infó miért nem állt az ügyfélszolgálatos rendelkezésére tegnap este, vagy legkésőbb ma reggel.

Annyit fűznék hozzá az eddigiekhez, hogy HA igaz az, amit a Vinteddel kapcsolatban mondanak, akkor is bakizott a Foxpost, ugyanis az ilyen együttműködési megállapodásokban ki szokás kötni azt, hogy előre kell jelezni, ha extrém mértékű igénybevétel várható, és akkor már hétfőn munkába tudták volna állítani azokat, akiket ma kiküldtek az automatákhoz. Az, hogy utólag másra mutogatnak, illetve hogy nem működő illetve telített automatákhoz küldenek, az sztem szánalmas.

üzenetek