Foxpost - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


janeszgol
(félisten)

Na megjött ma a csomag. Ha választani kell a gyorsaság és a kényelem között én a kényelmet választom. Gondolom a cégnek fontosabb a gyorsaság, azért irányították át a csomagjaim.


nandor617
(újonc)

Nekem pont most jött meg, fantasztikus volt. Csütörtökön lett feladva, 3napig "úton" statuson állt, aztán miután írtam nekik, rejtélyesen frissült. Aztán tegnap pedig, jön az üzenet hogy túltelített az automata, megnéztem weben és kék volt az automata. Ma végre megjött


C64
(őstag)

Az egész országban lehalt a rendszer, közben meg megy a kamuka. Mindenhol tele az összes automata??
Ki veszi ezt be?? :W :W :W


Sumptuous
(senior tag)

Hát pedig tele van.. Vinteden egész hétvégén 0Ft volt a csomagküldés. Rengeteg a csomag.. Én 4 automatánál voltam, mindehol sor állt. :C


C64
(őstag)

Központilag van blokkolva a feladás. Neten zöld. Kivenni kiengedte, betenni meg nem 😂 Vicc


Sumptuous
(senior tag)

Az miért érné meg nekik? Én is feladni mentem, direkt kipróbáltam előbb, tudok e, de persze nem volt már szabad fiók. Aztán kivettem az abba az automatába kért csomagomat és engedte ugyanabba a rekeszbe berakni a másikat. Kár, hogy volt még másik 3.. ;]


Fecogame
(veterán)
Blog

Tényleg tele vannak, ahogy említették is, a Vinted miatt. Én is voltam 3-nál, mindegyik koppra. Most ez van.

Biztos volt kettejük között valami jó deal.


C64
(őstag)

Biztos nincsenek tele, ne nézzetek már hülyének. Full elhagyatott helyeken is tele volt?
Hagyjuk már!
Azért mert vinteden ingyenes a foxpost? 1500Ft miatt hirtelen az ország egész területén mindenki rendelt vintedről? Full hülyének néztek mindenkit?
Mi pl nem is hallottunk erről... Pf...


winbox
(senior tag)

Nekem tényleg csak azzal van bajom, hogy nem képesek frissíteni az oldalukon a telítettség jelzőt. És ez nem csak most van így, egyre többször fordul elő, hogy nem rakják be az automatába, mert tele van, miközben előtte napokig és meg a telítettség email után is 1-2 napig zölddel jelzi. A nagyon nagy automatákat is. A kicsik már szinte folyamatosan pirosak, de minimum narancssárgák. Kérdem én, akkor mi értelme ennek a telítettség jelzőnek? Tegnap elmentem a városban mindegyik automatához, 4 db, abból 2 zöld, azok jó nagyok és 2db kicsi, egy narancssárga, másik piros. A legnagyobb a Tescoban van, nagyon sok rekesszel. Pont akkor vettek ki egy S-es csomagot előttem és utána megteltet írt, pedig az enyém is S-es volt, de be se engedte írni a kódot, ahogy a csomag feladásra nyomtam ki is dobott. Meg se kérdezte mekkora kell, na itt tudtam meg, hoy csak kamu hibaüzenet...Mindegyik automatánál ezt csinálta. Itt tuti, hogy más áll a háttérben, nem a telítettség, amivel megint nem lenne baj, de akkor ne ilyen gusztustalan módon kezeljék, írják ki, hogy hülyegyerek most nem tudsz csomagot feladni bármilyen műszaki vagy egyéb okból majd, ha megjavult írják ki vagy értesítenek emailben, hogy ne hiába kocsikázzak...vicc

[ Szerkesztve ]


Sumptuous
(senior tag)

Na nem akarok én lenni a foxpost védőszentje itt, de nem sok problémám van velük, és amit én láttam, tapasztaltam azt tudom csak mondani.

Lennie kell egy nagyobb rekesznek is szabadon, mielőtt nyitja a felszabadult kicsit. Gondold végig, ha nyit neked egy kis rekeszt és nem fér be a portékád, akkor mit csinálsz? Rányomsz, hogy nem fért be.. és nyit nagyobbat.. De ha nincs? Akkor mehet az egész feladási procedúrád a levesbe és kiírja hogy "bocs, nincs most nagyobb, menj máshová". Ezt elkerülvén csak akkor nyit, ha van elérhető nagyobb rekesz is.

Pont az elhagyatott helyeken megy nagyot a Vinted, ezt ki sem fejtem.

Nem 1500, csak 900Ft ott a csomagküldés. Viszont rengetegszer ez az összeg is nagyobb a rendelt áru értékénél, így az emberek mérlegelnek és nem veszik meg a terméket, vagy összeállítanak nagyobb csomagot azonos eladótól, hogy megérje megvenni a +900Ft-al számolva is. Na erre a mérlegelésre most nem volt szükség, ha akartad, egy 400Ft*-os vackot is megrendelhettél teljesen ingyen, gondolhatod mekkora mennyiségű csomagot generálva ezzel.. Az meg hogy ti nem hallottatok róla, hol releváns?


Flashcash
(Közösségépítő)

Megerősítem én is, Budapesten olyan csomagautomatánál öt helyen nem tudtam ma feladni, akkor sem ha előttem több csomagot vettek ki, tehát központi hibájuk van és nem lehet sok helyen egyáltalán csomagot feladni.

Összegezve szerintem ez a cég a kommunikációjával ezt üzeni a felhasználóiinak:
- általános hiba van de nem írnak erről semmit a saját honlapjukon, tehát leszarják az ügyfeleiket és nem érdekli őket, hogy mennyi ember mennyi időt veszteget el aki próbál csomagot feladni feleslegesen
- a telefonos ügyfélszolgálatuk 15 percnyi hívás után is elérhetetlen (biztos azért mert jól működik a rendszerük)
-a hiba úgy tűnik hosszú ideje fennáll, tehát a rendszer és az ügyfélszolgálat akkor működik jól ha nincs probléma, probléma esetén minden alulméretezett

[ Szerkesztve ]


b1t
(újonc)

Sajnos Pécsen ugyan ez a helyzet. Tegnap délután, ma délelőtt és délután is sikertelen volt a csomag feladás, 5 különböző helyen, teljesen mindegy melyik napszakban, teljesen mindegy mekkora méretben de nem volt szabad rekesz. A térképes visszajelzésük pedig nem naprakész.


interstate76
(addikt)

Veszprémben dettó.


Sumptuous
(senior tag)


interstate76
(addikt)

Nem tudom elhinni, hogy ez elegendő ok arra, hogy egy megyeszékhelyen ne legyen egyetlen szabad rekesz sem. Az egyik automatánál találkoztam egy innen kb. 20 km-re lakó sráccal, onnan jött be, hátha itt talál használható automatát. Nem sikerült neki.

[ Szerkesztve ]


Sumptuous
(senior tag)

Lehet, én ülök fordítva a lovon, de én elhiszem. Akárhová mentem, mindenhol sorba kellett álljak az automata előtt. Voltak emberek, akik várakoztak az automata mellett is csomagokkal a kezükben, és arra várták hátha ürítenek előttük néhány rekeszt, hogy eltudják ők is küldeni a saját csomagjukat. Én Debrecen belvárosában az összes automatát megnéztem, ez volt a trend mindenhol. Naponta 2x ürítik az automatát, talán most a nagy hepajkodás miatt eljutnak a forgalmasabb helyekre 3-5x is. De ha megnézed mennyi rekesz van automatánként, azért nem olyan sok, könnyen elfogy átlagos napon is, nemhogy most. A kevesbé frekventált helyen lévő automatákhoz is sokan elmennek, hátha ott még van szabad fiók.

Nagyot ment most a Vintednek ez az akciója, és én is "bűnös" vagyok. Legalább 5 külön eladótól vettem 8 portékát. Az legalább 5 csomagrekesz amit elfoglalok, csak magamnak. És én 'visszafogtam' magam. Gondolod a sok Vintedes csaj nem vasárolta fel egymás ruhakészletét az ingyenes szállítás miatt? Súgok, de. :C

Szóval ez a hét biztonsan erről fog szólni, csúszó csomagok, nehéz feladás, anyázó ügyfelek...

Biztosan fordítva fog elsülni ez a marketing fogás, ha annak tekintjük. Mind a Vintedre nézve, mind a Foxpostra. Egyiken ottvannak az elégedetlenkedő eladók, akiknek bosszúságot okoz, hogy minél hamarabb feltudják adni a rendelt csomagjukat. (5napjuk van rá) A Foxpostot egyéb okból használó emberek pedig a Vinted miatt lesznek kiakadva, hogy hogyan gondolták ezt.

Szerk: Ezt csak így itthagyom. Egyik hozzászóló írta a korábban befotózott poszthoz:

[ Szerkesztve ]


interstate76
(addikt)

Vinted gerillamarketing - olyan jók vagyunk, hogy megfingatjuk a FoxPostot!


C64
(őstag)

Valami belső hiba ja... Mondjuk úgy, az üzleti érdek úgy diktálta, hogy a vinted csomagok legyenek a prioritás (vagy csak szimplán ez is a mediahack része, és szó sem volt túlterheltségről, csak tűnjön népszerűnek ez a vinted, beszéljenek róla), hiszen ez a marketing lényege, a többi meg várhat magára, a felhajtás megvan, bekerültetek a hírekbe!

Csak tudjátok, sz******k f***t, hogy emiatt sz****m kellett egy valaggal!!

[ Szerkesztve ]


MasterDeeJay
(veterán)
Blog

Hétfő óta próbálok feladni 3 csomagot egy megyeszékhelyen. Reggel hajnalban mentem végig már harmadjára a sokadik automatán, majd délután ugyan úgy vissza. Tegnap udvariasságból előreengedtem egy hölgyet akinél működött feladás (vinted-re adta fel neki időre kellet), utána nekem már nem működött. Szokásos hardver eladásam, egyik sem sürgős nem is a baj csak legyen valami mondjuk 5-10 percenként frissülő adat hogy hol van hely.
Most sikerült egyet feladni egy másik városban, kettőt még fel kellene szóval oda vissza megyek 4 autómata között naponta kétszer...

[ Szerkesztve ]


sopruk
(aktív tag)

Érkezett egy mailes tájékoztató az üzleti partnereknek
blog

"...a kialakult helyzet miatt maglódi raktárunknál (2234 Maglód, Hello Parks, Dóra Tivadar utca 2.) üzembe helyeztünk egy csomagautomatát, amit folyamatosan ürítünk. Így Partnereink ezen az automatán keresztül is fel tudják adni csomagjaikat..."

Nem tudom, hogy ez vajon csak az üzleti partnereknek van-e fenntartva, de remélhetőleg nem...

Szerk: Most látom hogy ez az üzenet fut a Fox oldalán is... :B

[ Szerkesztve ]


interstate76
(addikt)

Tegnap azt mondták, hogy 22-én, hasonló terheltség mellett 3/4 2-kor sikerült üríteniük egy automatát, próbáljam meg 2 körül. Odamentem, nem volt hely. Ma reggel kiderült, hogy fél 4-re ért oda az emberük. No comment. Nem az a durva, hogy meg vannak csúszva (az is vicc, legalábbis ilyen mértékben), hanem hogy az ügyfélszolgálat nem tudja, hogy egy normál esetben 10 és 11 között ürített automatához adott napon fél 2-kor vagy fél 4-kor ér-e oda az emberük.

És a korona a sztorin: még tegnap estefelé elküldtek egy olyan automatához, amiben az ügyfélszolgálatos több üres rekeszt is látott. Gyanús volt, de elmentem. Ott derült ki, hogy elromlott az érintőfelület, így azért voltak benne üres rekeszek, mert nem lehetett használni.

Ma elirányítottak egy másikhoz. 10 perc alatt ott voltam, de akkora üres rekesz természetesen nem volt, amekkora kellett volna, csak a legkisebb, XS méret. Az volt a mákom, hogy egy hölgy épp elvitt egy csomagot, így be tudtam rakni a sajátjaim egyikét. Nem sokkal később jött az emberük, aki csak üzleti partnertől származó csomagokat vehetett át, és ahány rekeszt kiürített, annyit tele is pakolt. Mondta, hogy 10-kor jön valaki üríteni az automatát, így negyed 11-re visszamentem és végre el tudtam indítani a 2. csomagomat is - nem értem, hogy utóbbi infó miért nem állt az ügyfélszolgálatos rendelkezésére tegnap este, vagy legkésőbb ma reggel.

Annyit fűznék hozzá az eddigiekhez, hogy HA igaz az, amit a Vinteddel kapcsolatban mondanak, akkor is bakizott a Foxpost, ugyanis az ilyen együttműködési megállapodásokban ki szokás kötni azt, hogy előre kell jelezni, ha extrém mértékű igénybevétel várható, és akkor már hétfőn munkába tudták volna állítani azokat, akiket ma kiküldtek az automatákhoz. Az, hogy utólag másra mutogatnak, illetve hogy nem működő illetve telített automatákhoz küldenek, az sztem szánalmas.


dunc
(nagyúr)
Blog

Olvasom ezeket a kommenteket, és arra jutottam, hogy a foxpost egy szánalomszínt szar..... :Y


razorka777
(veterán)
Blog

Ezt azért nem mondanám.rengeteg csomagot adok fel, és kapok, sosem volt gond.
Ez ami most történik szerencsére ritka, úgyhogy én továbbra is ezt fogom használni. :)

Most is van egy csomagom, nem tudom mikor fogom tudni feladni.


dunc
(nagyúr)
Blog

Pécs, eddig én se szívtam még, kivéve a nem működő érintő felület stb.


interstate76
(addikt)

Szerintem (nem véletlen húztam alá, szubjektív vélemény következik) minden cégről/webshopról/stb-ről akkor derül ki, milyen igazából, amikor kisebb vagy nagyobb gond van. Mki döntse el a fenti sztorim alapján, hogy a Foxpost jól kezeli-e az előállt extrém helyzetet.

Régebben sokan dícsértek mindenféle kínai webshopot, hogy minden megrendelésük simán megjött és hallelúja. Akkor is azt mondtam, hogy reklamációkezeléskor/gariztatáskor derül ki, tényleg azok-e. Van olyan hely, ahonnan szívesebben rendelek, mint itthonról (pl. a Geekbuyingtól nemrég kaptam egy fullos hátsó kereket a beépített motorral együtt !!!!! a rolleremre, mindezt azért, mert 8 hónap használat után megdöglött a hátsó gumi), meg olyan is van, ahol 10 levélváltás kell egy nyamvadt 2 dolláros partial refundhoz. Előbbinél sok éve vagyok rendszeres vásárló, utóbbi meg helyezze fel magának a 2 USD-t és keressen magának másik balekot, akinek van kedve/ideje szórakozni vele.

A hazai cégek megítélésekor is ugyanez a mérce: nem fogok elájulni tőle, ha egy logisztikai cég kiviszi a csomagokat. Attól ájulok el, ha úgy kezeli a nehéz szitukat, hogy az ügyfélszolgálat nem küld kétszer egymás után rossz helyre, illetve ha nem egy másik cégre mutogat, hanem elismeri a hibát és igyekszik kompenzálni. A Foxpost ezek alapján nálam nullásra vizsgázott.

Ja, és még valami: volt már náluk elcserélt csomagom is. Telefonon jeleztem, másnap jött a futár (eddig semmi gond, hiba mindenhol előfordul, csak hozzuk helyre). Az én csomagomat nem hozta ki, de tőlem 2-t akart elvinni! Azt mondta, őt 2 csomagért küldték. És az enyém hol van, kérdeztem - természetesen fogalma sem volt róla, de még 2-szer megkérdezte, hogy biztos nincs-e nálam még 1 visszaküldendő csomag... 3 héttel később kaptam kézhez a sajátomat, mindenféle kupon vagy egyéb kompenzáció nélkül.

[ Szerkesztve ]


razorka777
(veterán)
Blog

Nagy nehezen a hetedik automatába fel tudtam adni a csomagom, egy eldugott utcában lévő bubbles-ban. :)

[ Szerkesztve ]


Fecogame
(veterán)
Blog

Nekem is csak azért sikerült, mert pont előtte vette ki feleségem a saját csomagját :DDD


LuckyL
(őstag)

erre az automatás gondra ha belegondolsz nincsen megoldás
ha napi 5x ürítenék az automatákat, akkor se lesz több hely, mert meg kell várni amíg a megérkezett csomagokat átveszik
ilyen túlterhelésre nem lehet és üzletileg nem is érdemes tervezni
ugyanaz a kategória mint szilveszterkor a taxizás
hiába van kint az összes dolgozni, akkor se lesz elég
ebből következik hogy megéri taxisnak menni más szakmából?
aligha..
lehetne telepíteni 2x annyi automatát, de amikor nem szervez a vinted üzletileg veszteséges promociot, akkor üresen állnának, és veszteséget termelnének

a vinted hibája hogy nem szerződött pl a gls-el is, akkor máris dupla kapacitás lett volna

[ Szerkesztve ]


szkaroly
(senior tag)

Nekem nem az a bajom hogy várni kell a csomagra, ez van, de akkor ne írjanak már email-be ilyeneket hogy:

"már raktárunkban van, hamarosan megkapod a(z) Békéscsaba ... FOXPOST csomagautomatába." Szerda este óta. Tegnap a csomagkövetés oldalon végig kint volt a 04-25-ös érkezési dátum. Persze azóta is a raktárban van Pesten. Ha jövő hét kedden megkapom, mákom van. De csütörtök, péntek a valószínűbb. Miért nem lehet ezt írni:

Te M*rha!

Elcs*szt*k, nem tudjuk mikor kapod meg a csomagodat, légy türelemmel!

FP


LuckyL
(őstag)

én csak azt akarom mondani, hogyha valakire haragudni akarsz, haragudj a vintedre
ez most abszolut nem a fox hibája szvsz
az üzenet gondolom normál helyzetre vonatkozik, ezen tényleg javíthatnának iylen esetben


szkaroly
(senior tag)

Nem haragszom én emiatt csak tisztes tájékoztatást kérnék, de Magyarországon a h#lyítés ugye nemzeti sport. Másrészt a Fox és vinted között biztos van valamilyen szerződés, tehát azért nem ártott volna előre felkészülni.


interstate76
(addikt)

Hogyne lenne rá megoldás? Tegnap 10 órára 2-szer ürítették ki azt az automatát, amit egyébként 11 körül szoktak először! A kiszállítás tarthat tovább, ha telített a célautomata, de legalább nekünk, ügyfeleknek nem kellett volna 3-szor körberohangálni a várost üres automatát keresve, ha ezt már hétfőtől megtették volna. Semmi másra nem lett volna szükség, mint arra, hogy ésszel kössenek szerződést, kikötve, hogy minden, a kapacitásaikat érintő akcióról előzetes tájékoztatást kérnek.

Az egyebekről, amiket írtam

[- először hibás automatához irányítottak,
- utána telítetthez,
- közben az ügyfélszolgálat nem tudta, mikor ürítik az automatákat, holott be volt ütemezve 10-re, ahogy azt egy futáruktól véletlen megtudtam (az ügyfélszolgálattal és a futárral való beszélgetés között minimális idő telt el, szóval biztosan nem időközben történt az ütemezés)
- korábban pedig 3 hetes csúszással kaptam meg egy csomagot, mindenféle elnézéskérés/kompenzáció nélkül,
- és amit eddig nem is említettem, szintén egy korábbi eset: kártyával fizettem az egyik automatájuknál, elsőre sikertelennek jelölte a tranzakciót, másodszorra sikeresnek, de kétszer történt meg a terhelés. A jóváírásra 30 napot (!!!) kell várni náluk, és még nekem kellett újra hívnom őket, mert a 35. napon sem volt a számlámon a kérdéses összeg (amit egyébként teljesen véletlenül vettem észre). Nem tudták megmondani, mi okozta a bakit, és megint nem ajánlottak még egy nyamvadt ingyen szállítást sem kárpótlásképpen]

nem is beszélve.

Ismerek pár, nem teljesen ügyfélközpontú céget, belülről is, de a Foxpost szerintem abszolút a legalja kategória.

[ Szerkesztve ]


razorka777
(veterán)
Blog

Úgy tűnik nálunk helyreállt a rend, újra gond nélkül lehet feladni.
Megnéztünk ma több automatát, mindenhol volt szabad hely. :)


Fecogame
(veterán)
Blog

Itt is, ma 7 csomagot küldtünk el :)

üzenetek